Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan ikke forvente noe annet enn å bli dømmet her. Bare kranglet med kjæresten i det siste og ikke følt noe særlig. Ingen unnskyldninger finnes, den som svelger velger. (:

Anonymous poster hash: a1842...806

 

Dømt*

 

Vær fair og fortell henne hva du har gjort da, så får hun ta standpunkt i om hun synes du er noe å ha eller ikke.

Lenke til kommentar

Jeg har sett en del videoer med den karen der nå. Mange som deler videoer med han i denne tråden.

Dersom det er flere damer innom denne tråden, svar ærlig; tror dere at dere hadde blitt med den fyren der hjem?

 

For jeg er faktisk rimelig sikker på at jeg ikke hadde gjort det.

Jeg prøver å sette meg inn i en situasjon hvor han kommer bort å snakker med meg. Hadde jo snakka med han, og ledd litt av ting han sier osv. Han er jo en artig fyr. Men jeg kan liksom ikke i min villeste fantasi forestille meg å bli med han å bange osv.. Han er.. Litt too much føler jeg.
Men kanskje dersom jeg hadde vært over 30, og litt mer desperat fordi jeg ikke hadde fått meg noe på evigheter. (Jeg vet ikke hvilken aldersgruppe han sjekker opp.)

 

Det er en syltynn grense mellom å være selvsikker og cocky. Og akkurat den er litt farlig. Karen i videoen der blitt litt for mye.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg har sett en del videoer med den karen der nå. Mange som deler videoer med han i denne tråden.

Dersom det er flere damer innom denne tråden, svar ærlig; tror dere at dere hadde blitt med den fyren der hjem?

 

For jeg er faktisk rimelig sikker på at jeg ikke hadde gjort det.

Jeg prøver å sette meg inn i en situasjon hvor han kommer bort å snakker med meg. Hadde jo snakka med han, og ledd litt av ting han sier osv. Han er jo en artig fyr. Men jeg kan liksom ikke i min villeste fantasi forestille meg å bli med han å bange osv.. Han er.. Litt too much føler jeg.

Men kanskje dersom jeg hadde vært over 30, og litt mer desperat fordi jeg ikke hadde fått meg noe på evigheter. (Jeg vet ikke hvilken aldersgruppe han sjekker opp.)

 

Det er en syltynn grense mellom å være selvsikker og cocky. Og akkurat den er litt farlig. Karen i videoen der blitt litt for mye.

 

Hvor ofte blir du forelsket i mennene på romantiske filmer? Du kan ikke se på en film og vurdere hvorvidt du kunne blitt med en fyr hjem, kanskje bare på utseende. Uansett så vet du hvem han er nå, så du ville vært raskt ute med å skygge banen om han kom inn på utestedet

Lenke til kommentar

 

Brukernavnet ditt + avataren din + PUA + video av hvordan kvinner dømmer menn = skummel kombinasjon nå i disse dager

 

Skjønner ikke hva du mener? :p

 

Jeg har sett en del videoer med den karen der nå. Mange som deler videoer med han i denne tråden.

Dersom det er flere damer innom denne tråden, svar ærlig; tror dere at dere hadde blitt med den fyren der hjem?

 

For jeg er faktisk rimelig sikker på at jeg ikke hadde gjort det.

Jeg prøver å sette meg inn i en situasjon hvor han kommer bort å snakker med meg. Hadde jo snakka med han, og ledd litt av ting han sier osv. Han er jo en artig fyr. Men jeg kan liksom ikke i min villeste fantasi forestille meg å bli med han å bange osv.. Han er.. Litt too much føler jeg.

Men kanskje dersom jeg hadde vært over 30, og litt mer desperat fordi jeg ikke hadde fått meg noe på evigheter. (Jeg vet ikke hvilken aldersgruppe han sjekker opp.)

 

Det er en syltynn grense mellom å være selvsikker og cocky. Og akkurat den er litt farlig. Karen i videoen der blitt litt for mye.

Livet = subjektivt. I hvert fall noe jeg (subjektivt) tror. Endret av Rescue me
Lenke til kommentar

Jeg har sett en del videoer med den karen der nå. Mange som deler videoer med han i denne tråden.

Dersom det er flere damer innom denne tråden, svar ærlig; tror dere at dere hadde blitt med den fyren der hjem?

 

For jeg er faktisk rimelig sikker på at jeg ikke hadde gjort det.

Men så var det slik at du ikke gjør ONS overhode, slik jeg kan huske det ble eksplisitt påstått.

En annen ting er at det er en ting å se en video av han og bare avfeie han som en hyperaktiv klovn, men hvis du hadde vært rundt han ville han nok ha fått avvæpnet ditt rasjonelle tankesett ved å spille på følelseregistrert ditt som du egentlig ikke har noe kontroll over. Jenter generelt vet ikke hva de vil ha fordi de nettopp har denne evigvarende drakampen mellom det rasjonelle og det emosjonelle, og pga følelsene ender de opp med menn de i sitt eget lille hode og med all mulig rasjonalisering umulig kunne tenke seg var av interessere. Nå vet jeg at du er et mildt sagt særegent kvinnemenneske, så for all del, dere er alle unike, små vakre vesener som må behandles individuelt :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

snip

 

Det er en syltynn grense mellom å være selvsikker og cocky. Og akkurat den er litt farlig. Karen i videoen der blitt litt for mye.

 

Forskjell på og stå utenpå og se på en situasjon og være i den uten og kunne analysere den på samme måte.

Dog har du nok litt rett i det du tenker. Mange damer lar seg nok ikke sjarmere av denne typen, men det gjør han ikke noe, ettersom det bygges opp i slike mijøer at man tåler avslag på avslag.

 

Personlig har jeg aldri benytta meg av slike teknikker, men jeg ser på meg selv som såpass sosialt oppegående / "okey type" at jeg stort sett kan være meg selv og fortsatt få det som jeg vil både i edru og fuktige tilstand.

 

Litt morsomt mtp kvinnelogikk, driver på med ei dame for tida. Og har ei veninne jeg forteller absolutt alt som skjer i livet mitt til. Snakken kom over sist torsdag at denne dama var så cocky, og jeg var litt lei av og ikke få hennes oppmerksomhet. Så jeg lurte på råd om hvordan og håndtere, hu hadde ikke så mye og komme med. Så jeg valgte og være litt overlegen mot henne neste dag, gadd ikke hilse når jeg gikk forbi hu og ei veninne, svarte ikke på snaps, sendte ikke mld osv osv, som jeg vanligvis gjør. Så fikk jeg mld på kvelden om hun ikke kunne komme ned. Sa dette videre til vennina mi, og hu sa bare, du kan tydligvis spille på damer bedre enn meg. Men igjen, dette er ikke noe jeg ønsker, jeg vil bare være meg selv 100% mtp det og på sikt gå inn i ett forhold, men veien er aldri så enkel. Så får ta ting ettersom de skjer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Enig med ciklide. Han fyren hadde ikke fått meg på kroken. Han fremstår som litt gay på meg :p

Ja, jeg ser faktisk for meg at de kompisene jeg har som er homofile hadde hatt mye lettere for å bite på!

 

Hvor ofte blir du forelsket i mennene på romantiske filmer? Du kan ikke se på en film og vurdere hvorvidt du kunne blitt med en fyr hjem, kanskje bare på utseende.

Aldri.

Det virker som om mange av dere plukker opp tipsene til denne karen. Jeg bare sjekker med andre damer om de hadde bitt på. Jeg synes egentlig han virker som en underholdende fyr, men jeg kan faktisk ikke skjønne at han får meg seg så mange damer hjem? Med mindre han snubler over jenter som går ut på byen og har bestemt seg for å bli med noen hjem i kveld. Men da kan jo alle få napp.

 

Men så var det slik at du ikke gjør ONS overhode, slik jeg kan huske det ble eksplisitt påstått.

I utgangspunktet joiner jeg ikke ONS. Fordi det er så elendig sex og jeg synes det er mye bedre med Fuckfriends. Men jeg skal ikke si at det aldri har skjedd. Men det begynner å bli lenge siden.

 

 

En annen ting er at det er en ting å se en video av han og bare avfeie han som en hyperaktiv klovn, men hvis du hadde vært rundt han ville han nok ha fått avvæpnet ditt rasjonelle tankesett ved å spille på følelseregistrert ditt som du egentlig ikke har noe kontroll over.

 

Jeg prøver å sette meg inn i en situasjon hvor han hadde kommet bort. Jeg har opplevd at folk har kommet bort og oppført seg veldig likt det han gjør. Om de er inspirert av han eller ikke vet jeg ikke. Og det er jo morsomt. Man ler jo litt og snakker osv. Men det er ikke noe attraktivt med han. Jo - han er flink sosial men han slår meg som en fyr som blir veldig slitsom og som tar mye plass. Etter en time er man lei og vil at han skal gå, om du skjønner.

Det er ikke gøy med menn som er på konstant, smyger hendene rundt skuldrene våre og tror de er verdensherskere og at nå er alt bænkers.

 

Nå vet jeg at du er et mildt sagt særegent kvinnemenneske,

 

Awww takk! :D

Endret av medlem-124997
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...