Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Toppen av frekkhet: når dama du ikke fikk pult står opp av senga di, drar av seg t-skjorta hun har lånt av deg og sove i, står der i kun hotpants og kaster t-skjorta i tryne ditt og sier "du får ligge og lukte på den mens du jokker på dyna" -tror jeg er forelska...

men hei, du fikk hun ihvertfall hjem da!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Virker som om våren er tiden mennene kryper ut av skallet sitt. Siden tirsdag har det vært fire forskjellige som har sjekket meg opp, og jeg har nesten ikke gått ut av huset. Jeg funderer på å bytte ut han jeg har for tiden, han begynner å bli kjedelig, så det passer jo fint sånn sett. Men det er kanskje greit å vente med å finne nytt til høsten?

 

SKAÐI: Enten vil hun ha deg så sinnsykt, eller så var du aldri aktuell. Tipper det første siden hun faktisk ble med deg hjem!

Lenke til kommentar

Våren er alltid god timing siden det blir lyst ute, og lyst i sinnet hos de fleste. Merker også på byen at folk er generelt lettere å komme i kontakt med når det kollektive humøret er litt bedre etter en lang, mørk vinter med eksepsjonelt lite sol.

 

Var ute i forigårs uten noe napp. Prøvde på nytt i går og fant en jente jeg begynte å prate med. Dro fra de jeg var med og med hun til et annet sted, men så mot slutten av kvelden (rett før jeg tenkte å foreslå å dra til en av oss) skulle vi bare en tur på do. Jeg brukte nok noget lang tid siden det var kø, og når jeg kom ut var hun borte vekk, eller så stod hun i kø selv. Ventet 5 min, så stakk jeg, og i hele dag har jeg irritert meg over at jeg ikke spurte om nr/face og ikke en gang husker fornavnet hennes.

 

Og folk er rare... det kom en kis og prøvde seg på damen jeg snakket med mens jeg sitter ved siden av, og har en sånn halvarrogant holdning der han helt åpenbart prøver å finte meg ut. Etter noen initielle kommentarer og sjekketriks hilser de, og jeg lyser opp og sier jeg heter det samme som han. Da var vi plutselig bestekompiser, og på vei vekk beklaget han for forstyrrelsen. For en fjott.

Lenke til kommentar

Kanskje bittelitt OT, men noen her som henger på en del andre forumer? F.eks PUA eller forumer hvor folk skriver om å forbedre mentalitiet, selvbilde etc.

 

Har vært alt for mye på fitmisc (bodybuidlng forum) noe ala det zyzz og crewet der var på. Og det har fucket meg opp til en hvis grad, slik at jeg har blitt mye mer kroppsfiksert, noe jeg tror grunnen til at det har gått dårligere på damefronten, da jeg ikke blir fornøyd med min egen kropp, så tror jeg at det er derfor de ikke liker meg, når det er innstillingen min det er feil med.

 

Blir liksom ond sirkel og må komme meg ut av den. Må lese mer om det attituden, og ikke være så overfladisk. Flere av venninnene mine har til og med sagt det til meg at jeg har blitt sånn douchebag type i det siste, og veldig overfladisk noen ganger. Påtide å våkne opp nå som høysesongen for hjemmefester starter.

 

Innstillingen min nå er jo at jeg ikke er god nok, fordi jeg ikke har den kroppen jeg ønsker. Og det blir helt feil, da jeg er god nok for alle de jeg fortjener. Jeg er jo klar over situasjonen men tar jo tid å endre det. Så lenge man er tilfreds med seg selv og veit du er god nok for deg, så er man god nok for alle.

 

Evt noen bøker som er stor sannsynlighet å finne på biblioteket, tar meg en tur på hytta i 1 uke, uten sosiale medier osv for bare å slappe av og finne meg selv igjen. Trenger da litt godt lesestoff.

Endret av R3pulsive
Lenke til kommentar

Haha, du får begynne å trene da:)

Husk, ikke sammenlign deg selv med andre. Da blir du aldri fornøyd!

Tro meg jeg trener, men du får ikke 95kg muskler og 8% kroppsfett på 1 år.

 

Sammenligner meg ikke akkuratt, men har jo mål om hvordan jeg vil se ut. Må bare hjernevaske meg selv til å ha innstillingen om at kropp ikke er alt. Men personlighet, utstråling, selvtillit, selvfølelse er det som er viktigst.

 

Det forumet der fucker deg opp, haha. Måtte bare slutte å være aktiv der, altfor destruktivt. Så mange ødelagte mennesker der, med ødelagte syn på verden. Spesielt damer og utseende.

 

Tror forresten jeg snart er i et forhold med ei jeg møtte på Tinder.. Hvem hadde trodd.

Jupp, men liker å være der for er endel morsom lesing engang iblant. Synet de har, men når jeg da blir hjernevasket selv så.

 

Vet innerst inne hva som kreves, men når du leser en ting nok så tar du det inn over deg uansett. Sånn er det med alt.

 

 

EDIT: Det her er ikke sikkert som banken, men ett eksempel jeg burde ta innover meg selv. La til endel jenter fra tinder på snap, selvom jeg ikke matchet. Så var jeg å rullet ista med 95 kullet, er 94. Snapper ene fra tinder, hun spør om jeg skal på tryvann. Jeg spør om hun skal. Hun skal jo såklart så sier jeg, la oss knute sammen! Hun svarer: jeg er med om du vil (smilefjes, grantre)

Endret av R3pulsive
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Var ute på lørdag, jeg og en kompis følte vi hadde god flytt og satt å snakket med 2 jenter hver i hver vår ende av sofaen.

Viste seg at samtlige av jentene var lesbiske, og de var attpåtil 2 par.

 

Har sjeldent vært like lang i maska. :tease:

Lenke til kommentar

Var ute på lørdag, jeg og en kompis følte vi hadde god flytt og satt å snakket med 2 jenter hver i hver vår ende av sofaen.

Viste seg at samtlige av jentene var lesbiske, og de var attpåtil 2 par.

 

Har sjeldent vært like lang i maska. :tease:

 

Er av og til innom den tråden her for å lese litt forskjellig gøy. Men på tur i San Fransico for noen år siden ble to kamerater av meg utsatt for noe lignende. De møtte på to transvesitter og ble 'lurt'

 

De var også ett par og fikk omtrent sjokk da de møtte hverandre i samme leiligheten dagen etterpå, begge stusset litt over noe dem mente ikke stemte.

 

Tro meg, dem får fortsatt høre det.

Lenke til kommentar

Hva er greia med serien Entourage? Har hørt mange som liker sjekking sier det er bra å se den serien, få liksom litt den "feelingen" ellerno.

 

Men hittil syns jeg ikke den har så mye med sjekking å gjøre, asså den er kul men Californication f.ex har lært meg mer. Dessuten er jo de 4 gutta rike så de får seg jo sikkert mus i bøtter og spann uansett :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...