Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

 

 

 

Hvis du anser deg selv som en naturlig leder og ønsker å hjelpe vennen din burde du da på ingen måte ha noen problemer med å si ifra til han om at han bare ødelegger for seg selv med at alles respekt for han går til helvete.

Jeg gjorde også "EP" "EPEPEP" som du beskriver kompisen din driver med da jeg var 15 eller noe; skulle ønske noen sa ifra til meg og at jeg ikke trengte å finne ut av det selv.

 

 

Det er jo som jeg beskriver at jeg ikke prøver å lede vennene mine og være den som alltid må ødelegge "moroa". Man er ikke nødvendigvis en leder om man kjefter på folk btw.

Så tenkte å spørre "hva er det du driver med" i en litt seriøs tone, så får vi satse på at det holder. Eller så må jeg gå hardere til verks.

 

Det er jævlig irriterende når folk holder på sånn :p

 

Neineinei. Ikke start med å kjefte, det er jo nettopp det han spiller på (ovenfra-og-ned makt). Da vil han automatisk få klørene ut og benekte alt i eget hode. Å starte med "hva er det du driver med" vil mest sannsynlig derfor ikke være hensiktsmessig. Siden dere uansett er kompiser synes jeg du heller skal spille på det og sette deg ned for å prate med han på en seriøs måte og pass på at han skjønner det er for å hjelpe han, ikke for å aggressivt irettesette han.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Har dere prøvd å se folk i høyre øye vs. venstre (det som er høyre for deg, ikke samtalepartneren høyre) når dere prater med noen?

Hva er det man skal oppnå med det?

Det har noe med hvordan hjernen naturlig fungerer. Hvis du ser folk i høyre øye så vil du legge merke til at svært mange begynner å smile. Skal du "forføre" noen så se dem i høyre. En vanlig samtale, se i venstre.

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Hvis du anser deg selv som en naturlig leder og ønsker å hjelpe vennen din burde du da på ingen måte ha noen problemer med å si ifra til han om at han bare ødelegger for seg selv med at alles respekt for han går til helvete.

Jeg gjorde også "EP" "EPEPEP" som du beskriver kompisen din driver med da jeg var 15 eller noe; skulle ønske noen sa ifra til meg og at jeg ikke trengte å finne ut av det selv.

 

 

Det er jo som jeg beskriver at jeg ikke prøver å lede vennene mine og være den som alltid må ødelegge "moroa". Man er ikke nødvendigvis en leder om man kjefter på folk btw.

Så tenkte å spørre "hva er det du driver med" i en litt seriøs tone, så får vi satse på at det holder. Eller så må jeg gå hardere til verks.

 

Det er jævlig irriterende når folk holder på sånn :p

 

Neineinei. Ikke start med å kjefte, det er jo nettopp det han spiller på (ovenfra-og-ned makt). Da vil han automatisk få klørene ut og benekte alt i eget hode. Å starte med "hva er det du driver med" vil mest sannsynlig derfor ikke være hensiktsmessig. Siden dere uansett er kompiser synes jeg du heller skal spille på det og sette deg ned for å prate med han på en seriøs måte og pass på at han skjønner det er for å hjelpe han, ikke for å aggressivt irettesette han.

 

Ja, trur det kan være lurt.

 

 

 

 

 

Har dere prøvd å se folk i høyre øye vs. venstre (det som er høyre for deg, ikke samtalepartneren høyre) når dere prater med noen?

Hva er det man skal oppnå med det?

Det har noe med hvordan hjernen naturlig fungerer. Hvis du ser folk i høyre øye så vil du legge merke til at svært mange begynner å smile. Skal du "forføre" noen så se dem i høyre. En vanlig samtale, se i venstre.

 

 

Dette må jeg prøve :p

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

Har dere prøvd å se folk i høyre øye vs. venstre (det som er høyre for deg, ikke samtalepartneren høyre) når dere prater med noen?

Hva er det man skal oppnå med det?

Det har noe med hvordan hjernen naturlig fungerer. Hvis du ser folk i høyre øye så vil du legge merke til at svært mange begynner å smile. Skal du "forføre" noen så se dem i høyre. En vanlig samtale, se i venstre.

 

 

Aldri hørt om, verdt å teste :wee:

Lenke til kommentar

Det har noe med hvordan hjernen naturlig fungerer. Hvis du ser folk i høyre øye så vil du legge merke til at svært mange begynner å smile. Skal du "forføre" noen så se dem i høyre. En vanlig samtale, se i venstre.

 

 

Tenkte over dette på en date tidligere ikveld. La ikke merke til en annerledes reaksjon enn når jeg ser de i øynene normalt, men kan være situasjonen ikke var helt riktig :hmm:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Når ei tilfeldig jente legger deg til på Snapchat, like etter dukker hun opp på Tinder.
Det verste er at jeg ikke har Snapchat navnet mitt i profilteksten på Tinder..

Creepy kvinnfolk ass.

Lenke til kommentar

 

Skal ha noe med å gjøre at venstre delen av hjerne er mer kreativ og følelses ladet enn høyre som er den "logiske" ifølge noen forskere.

 

Heller Oprah og Dagbladet enn forskere. Det er en myte.

 

Bare skumleste på nettet jeg, men går jo ann å se med CT når det er mest aktivitet i hjernen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvis man lager konto på tinder, sviper igjennom en del folk og så sletter kontoen sin etterpå. Hva vil de få opp?

Hvis dere matcher, blir matchen bare borte.

 

Men man kan fint sveipe igjennom alle også slette den, også lager man ny så kommer alle de du har sveipet før opp igjen så lenge de ikke har slettet sin konto.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk

Dette er en long shot, men er det noen av dere som husker han fyren som hadde slutta i jobben, solgt tinga sine og reiste rundt med motorsykkel (?) og filma seg selv mens han sjekka damer?

 

Klarer ikke komme på hva det var den bloggen/nettsiden het...

"quit your job, buy a ticket, sell your stuff" er det eneste jeg husker.

 

 

EDIT: travelbumshow.com var det.

Endret av Slettet-oVjeg2q2Tk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...