Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Dette er en long shot, men er det noen av dere som husker han fyren som hadde slutta i jobben, solgt tinga sine og reiste rundt med motorsykkel (?) og filma seg selv mens han sjekka damer?

 

Klarer ikke komme på hva det var den bloggen/nettsiden het...

"quit your job, buy a ticket, sell your stuff" er det eneste jeg husker.

 

 

EDIT: travelbumshow.com var det.

Den tanken har faktisk krysset meg før. Ta motorsykkelen også kjøre i 2 måneder (sommerferien) teste ut party steder og håpe på å få sove hos jenter.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Dette er en long shot, men er det noen av dere som husker han fyren som hadde slutta i jobben, solgt tinga sine og reiste rundt med motorsykkel (?) og filma seg selv mens han sjekka damer?

 

Klarer ikke komme på hva det var den bloggen/nettsiden het...

"quit your job, buy a ticket, sell your stuff" er det eneste jeg husker.

 

 

EDIT: travelbumshow.com var det.

 

Den tanken har faktisk krysset meg før. Ta motorsykkelen også kjøre i 2 måneder (sommerferien) teste ut party steder og håpe på å få sove hos jenter.
Kul kar det :p
Lenke til kommentar

Vel, over den siste uken har jeg virkelig fått erfare hva tinder har å by på, og at det er døden nær å åpne den appen når man har drukket. Jeg er relativt kresen generelt sett, men ut fra utseendet på noen av de som matchet meg i dagene etter forrige helg så kan jeg vel trygt konstantere at jeg fikk et akutt, og meget alvorlig tilfelle av ølbriller. Men moro lell.

 

Med det sagt. Gud bedre å mye sære raringer som dukker opp der. Jesus christ å noen av de kvinnfolka er utafor. Om vanlig skala er fra 1-10 så havner en del ganske langt nedenfor det laveste tallet der igjen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg har en ok historie for denne tråden! :) Var på fest i en by nær meg, og en gutt jeg har flørtet med i det siste ( som jobber på en Nordsjø-båt) lå til kai i byen denne helgen.Han skulle egentlig jobbe, men fikk en melding om at han hadde fått en kar til å ta vakten hans så han kunne møte mg ute. Når vi dro ut bestemte jeg meg for å møte han, men pga forskjellige grunner møøtes vi ikke før utestedene stengtes. Vi gikk for å skaffe nattmat, og han bestilte en ekstra pizza. Jeg skjønte ingenting men tenkte "Jaja, kanskje han er veldig sulten!" Siden jeg var på besøk hos veninner bestemte vi oss for å dra tilbake til han ( Ja, jeg trenge litt mannlig stimulering, var en stund siden sist! ) og vi gikk tilbake til båten han jobber på, og heldigvis har egen lugar. Idet vi kom tilbake, sa han " Jeg har lovet han som tok vakten min at jeg skulle kjøpe en pizza til han, og at du skulle bli med opp å levere den om du vle med hjem. " Så da gikk vi opp til "førerhuset" i båten, og jeg hilste og vi gav han pizza osv. Så gikk vi ned på lugaren hans og hadde masse deilig sex, men der han blant annet klarte å komme på øyelokket mitt! :p ( gikk helt fint, fikk det HELDIGVIS ikke i øyet.) Dagen etterpå var jeg sliten etter en times søvn og det faktum at vi faktisk hadde drukket kvelden før pluss at jeg bare hadde klærne jeg hadde vært ute med med meg, siden jeg ikke hadde forventet at jeg skulle ende der. Lot han derfor gå på frokost alene, der han visstnok hade fortalt de andre at han hadde nesten komt i øyet mitt. Hadde mer herlig sex(herrregud så deilig det er når man først klikker!) og pratet en del og til slutt tok jeg motet til meg og tok "The Walk Of Shame" selv om det bare virket som jeg skulle til neste fest :p ( mange andre der kledd for fest! Yaaay me! ) Problemet er imidlertid at etter vi hadde vært oppe og hilst på han i kahytten(?) Hadde han skrevet en melding til min partner der det stod: " FYfan *navn*, du er guden min. snakk om dame! Så ut som hun var vill i senga gjorde hun også! " i tillegg hadde han fått spørsmål om både trekant og firkant av andre karer på båten. Nå vet jeg ikke om jeg noengang vil tørre å komme tilbake til den båten, når de har ett sånt syn på meg. Han har også sagt til dem (noe han vet fra før) nemlig at jeg er litt mer kinky enn Kari Nordmann.

For det andre var det definitivt et sexteff ettersom ingen av oss er interessert i noe mer for øyeblikket, og jeg lurer på hvor mye jeg kan kontakte han? Har sendt en snap til han som han svarte umiddelbart på, og det har han gjort med meg og. Ellers er det veldig lite. Vil ikke være påtrengende, men vi har avtalt ett møte neste helg, og ser gjerne att det går i boks :p

Noen som vil hjelpe meg med tankene mine? :)


Unnskyld for langt innlegg :/ Jeg er håpløs! Hadde en gutt skullet beskrive dette hadde det nok blitt adskillig kortere! ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ahh livet smiler om dagen ass! Helg 5/5 med klaff og jeg var ikke eigang på jakt eller på fylla i helga. Var kjørehore i går siden jeg er totalt blakk. Hadde kjørt folk hjem fra byen, og skulle treffe en kompis på en bensert siden han jobber natt og slå av en prat og ta en matbit. Står og tanker på bilen, så kommer det ei ganske relativt søt jente bort og spør om jeg kan kjøre hun hjem, forklarer hvor hu bor noe som er like i nærheten av der jeg bor, og sier det går greit siden jeg bor like i nærheten uansett. Hun er ganske fin i formen, prater om at hu har vært på byen osv osv. Etter vi har kjørt i 10 min og vi straks er hjemme hos henne spørs hun om jeg ikke skal invitere henne med hjem på en øl eller noe, joda. Kommer inn døra hjemme dama kaster seg over meg. Winz.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Ahh livet smiler om dagen ass! Helg 5/5 med klaff og jeg var ikke eigang på jakt eller på fylla i helga. Var kjørehore i går siden jeg er totalt blakk. Hadde kjørt folk hjem fra byen, og skulle treffe en kompis på en bensert siden han jobber natt og slå av en prat og ta en matbit. Står og tanker på bilen, så kommer det ei ganske relativt søt jente bort og spør om jeg kan kjøre hun hjem, forklarer hvor hu bor noe som er like i nærheten av der jeg bor, og sier det går greit siden jeg bor like i nærheten uansett. Hun er ganske fin i formen, prater om at hu har vært på byen osv osv. Etter vi har kjørt i 10 min og vi straks er hjemme hos henne spørs hun om jeg ikke skal invitere henne med hjem på en øl eller noe, joda. Kommer inn døra hjemme dama kaster seg over meg. Winz.

Herlig!

 

Er det normalt å formelt avslutte et fwb-forhold? Ser for meg at det kan være lurt da vi antagelig kommer til å treffes på byen igjen. Kjent henne i ca 4 måneder.

Lenke til kommentar

Sier bare nice guys finish last. For jeg har blitt en nice guy.

 

Kjørte på lørdagen, også ringer en ganske så søt jente stemme sånn 20 tia og spør om jeg kan kjøre hun. Joda ikke noe problem, hun skulle da fra nordstrand til fetsund som da blir ca 1 time kjøring for meg, sier det kommer til å koste litt, ikke noe problem sa hun. Så kl 21 sender hun melding og spør om jeg kan hente hun, hmmm litt tidlig tenkte jeg hun ba jo egentlig om å bli henta rundt 24. Jaja, setter meg i bilen og kjører. Tok med en kompis så det ikke skulle bli så kleint, jeg viste jo ikke hvem denne jenta var engang.

 

Vi kommer fram jeg ringer og ringer og ringer, ingen svar. Sender melding, venter kanskje 10 min også går jeg ut av bilen og hører en fest på baksiden av et hus. Så jeg tuter og vips så spretter det opp en blondine og spør om jeg skulle hente Helene. Joda, er vel hun det tenker jeg. Så kommer det sånn 2-3 jenter til og bare hun er ganske full. Kommer en kar bærendes opp med hun go alle tingene. Så hiver de hun i bilen og jeg kjører. Hun ligger bare bak og purker mens jeg og kompisen min holder på å dø av latter. Vi stopper på mc'ern for å hente litt vann til hun, da åpner hun døra og det bare spruter ut spy som om det skulle vært tatt rett utifra exorsisten. Da kommer det trallende en politimann ut fra mc'ern og vi har parkert rett utenfor. Heldigvis legger ikke politiet merke til det. Hun får litt vann og legger seg til å sove, da vi endelig kommer fram hjem til hun så spør hun jo hvor mye jeg skal ha osv. Også hadde hun ikke like mye som vi ble enige om så sier hun: helt sikker på at det går bra? Ingenting jeg kan gjøre for deg elns? Snill som jeg er så sier jeg det går bra og at hun får gå å legge seg.

 

Hun hadde også tydeligvis nach og inviterte oss inn, å sa vi bare måtte komme om vi ville etc.

 

Hun var lett innafor, men jeg greier bare ikke å utnytte fulle folk, og jeg prøver selv og ha en viss integritet.

Lenke til kommentar

Fikk melding av en søt jente nå som vil finne på noe på fredag/lørdag. Spurte henne om hun hadde noe spesielt i tankene, det sa hun nei til, hun ville bare finne på noe.

 

Jeg er tålelig sikker på at jeg har sjans her (nå vet jeg at det ikke er så lenge siden jeg dreit meg ut på akkurat en slik magefølelse, sånn i tilfelle noen skulle ønske å påpeke det), og om jeg har det så er jeg selvfølgelig interessert siden det er snakk om en sprek jente.

 

Insj ligger hos meg siden hun ikke hadde noe konkret forslag - hva tror dere er "lurest" å foreslå? Film og vin hos meg?

 

Forstår at dette er et simpelt spm, men jeg har ærlig talt ikke allverden av erfaring når det kommer til slike ting utenom fyll og fest.

 

:)

 

Edit: Nvm, det ble film og vin hos meg.

Endret av Bjarnemann
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har kjøpt meg formstøpte ørepropper til bruk ved konserter, de funker også veldig bra på byen! De vises nesten ikke og jeg kan høre alt som sies, uansett hvor høy musikken er. Blir ikke sittende som en dust og si "Hæ?!" flere ganger etter hverandre.

 

Kan være verdt investeringen hvis du er steder med mye høy musikk. :)

Endret av Haawy
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Har kjøpt meg formstøpte ørepropper til bruk ved konserter, de funker også veldig bra på byen! De vises nesten ikke og jeg kan høre alt som sies, uansett hvor høy musikken er. Blir ikke sittende som en dust og si "Hæ?!" flere ganger etter hverandre.

 

Kan være verdt investeringen hvis du er steder med mye høy musikk. :)

Høres ut som noe for meg, bare jeg nikker og smiler så fint jeg kan når jeg ikke hører en dritt av hva personen sier :)

Lenke til kommentar

Man ser det så å si ikke med mindre man ser rett på øret mitt. Har hatt flere ikke visste at jeg brukte det før jeg sa det til dem senere.

 

Har også hatt et par episoder der noen som tror de er kule spør om jeg er CIA eller noe sånt. Da nikker jeg bare eller sier at jeg har tinnitus, da holder de som regel kjeft.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...