Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

 

Verste er jo at han kompisen er faen så kresen selv. :hmm:

 

 

 

Jeg hadde en sånn kompis en gang. Hadde.

Han skulle alltid matche meg og de andre med de som var litt under ligaen som dama hans var i. Sånn at han ikke hadde "styggest" dame. Patetisk fyr.

Endret av hfthomas
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

 

 

Verste er jo at han kompisen er faen så kresen selv. :hmm:

 

 

 

Jeg hadde en sånn kompis en gang. Hadde.

Han skulle alltid matche meg og de andre med de som var litt under ligaen som dama hans var i. Sånn at han ikke hadde "styggest" dame. Patetisk fyr.

 

Ikke helt slik min kompis er, heldigvis.

Virker heller mer som han er så desperat på at jeg skal få meg dame, at han prøver hva som helst.

Lenke til kommentar

 

Jeg tror det er et viktig annet poeng også, det at 18-19 år gamle gutter har ikke lært seg å ikke bry seg om avvisninger. Absolutt alle vil bli avvist på ett eller annet tidspunkt, med unntak av de som aldri prøver.

Det er jo en etterfølger av dårlig selvtillit og selvfølelse. Alle problemer i livet til en person har noe med dette å gjøre.

 

 

Om det er gøy og høre på alt jeg lar gli mellom fingrene mine så kan jeg dele det her.

 

Er i spania atm, lå på stranda alene, koste meg, tok meg en svømmetur, da jeg kom tilbake til plassen min tenkte jeg at jeg kanskje skulle ta noen pushups så jeg får litt trening mens jeg er her. Så setter i gang med sånn typ 100 stk, mens jeg holder på går 3 jenter forbi i min alder. Først går de fram til vannet for å se etter plass, det var ganske stappet så de går tilbake hvor jeg ligger hvor det er masse plass, jeg fortsetter med pushupsene mine og merker at de titter meget på meg. Så legger de seg kanskje 2 meter rett bak meg, når de hadde sikkert 40x40m og boltre seg på. Jeg burde jo tatt hintet å gått bort å snakket til dem, de var forøvrig britiske så språk ville ikke vært noen hindring.

 

Morsomt !!! :) hehe, hjelper nok noe jævlig å være veltrent, med så mange slappe folk rundt om...

 

Selv er jeg "midt på treet" veltrent... ikke akkurat muskuløs, men heller ikke "feit"... Og hadde aldri klart 100 push ups.

 

Uansett, var i hovedstaden 17 mai, og hooket litt opp med en svensk jente... Ble jammen meg bedt med hjem, tok det som ett kompliment og ble med. Men ble lite annet enn en dårlig natts søvn i samme seng. Så lite å skryte av. Da jeg klådde, så ville hun heller sove... hun likte ikke kos sa hun. Velger faktisk å tro at det var hun som hadde dårligst selvtillit av oss, og om det er dårlig eller godt tegn veit man kanskje aldri :p

 

Når det er sagt, så må man jo respektere jenter som ikke sprer beina med en gang synes jeg. Kanskje de er litt mer seriøse og mener noe mer.

Jeg spurte henne hvorfor hun ville ha meg med hjem, og hun sa det var fordi hun likte å snakke med meg.... Viktig å respektere at folk er ulike.

Jeg har alltid hatt ekstremt dårlig selvtillit og vet at jeg ikke er noe kjekk, men noe får man da til allikevel, ved å snakke. Kommer faktisk ett stykke bare med å ikke "leke" tøff og sjef, men bare være den man er. Det er jo en form for selvsikkerhet.

Endret av ragge_jz
Lenke til kommentar

 

Jeg spurte henne hvorfor hun ville ha meg med hjem, og hun sa det var fordi hun likte å snakke med meg....

 

 

Dette er jo ren luremus, evnt at du bare skulle ha presset på.

 

ja. Var en liten stund hun hadde noen "mistenkelige" bevegelser under dyna, tenkte kanskje hun fingret seg selv, men jeg fant ut jeg ikke kunne liksom spørre om det heller :p Får være grenser til tull. Kanskje hun bare klødde seg også, man veit jo aldri, at jeg tenkte altfor koffert. Prøvde å spørre om hun likte berøring osv da jeg tok på henne, men hun sa bare hun ville sove, så hun virka ikke så keen. Snodig snodig.... jeg ville helst ikke tråkke over grensene hennes og da er det like greit å spørre :p Tror egentlig hun var mer sjenert enn meg.

Endret av ragge_jz
Lenke til kommentar

 

Prøvde å spørre om hun likte berøring osv da jeg tok på henne

 

 

Jeg hadde ikke spurt om det når jeg allerede var i samme seng med ei dame. Hadde bare gjort det og finni det ut på den måten. Sier hu nei, så er det prøv igjen senere :p

 

kan si det sånn at jeg gjorde det også.... Tilslutt sa jeg at hun måtte dytte meg bort, hvis jeg skulle skjønne det (sa det litt på tull)... Men jeg har litt respekt for folks grenser også. Hvis jeg ikke får "respons", så tenker jeg at hun egentlig ikke vil, og hva er da vitsen ? Kan ikke bli bra sex hvis ikke begge er keen, såpass mye sex har jeg hatt....

Og hun la se med truse og T-skjorte, så kanskje hun var litt flau/sjenert for overkroppen sin, veit ikke? Hører med til historien at hun ikke var FHM materiale...

Endret av ragge_jz
Lenke til kommentar

 

Jeg burde jo tatt hintet å gått bort å snakket til dem, de var forøvrig britiske så språk ville ikke vært noen hindring.

Hvis de var britiske så var de antakeligvis ikke så mye å samle på, hvis man skal være litt overfladisk. Etter noen uker i England forrige sommer ble jeg regelrett traumatisert.

 

 

Veit akkuratt hva du mener, britiske folk er som regel ganske usjarmerende og uhøflige. Men jentene er jo veldig lette på tråden, ihvertfall når det gjelder seksuell moro!

 

 

Jeg tror det er et viktig annet poeng også, det at 18-19 år gamle gutter har ikke lært seg å ikke bry seg om avvisninger. Absolutt alle vil bli avvist på ett eller annet tidspunkt, med unntak av de som aldri prøver.

Det er jo en etterfølger av dårlig selvtillit og selvfølelse. Alle problemer i livet til en person har noe med dette å gjøre.

 

 

Om det er gøy og høre på alt jeg lar gli mellom fingrene mine så kan jeg dele det her.

 

Er i spania atm, lå på stranda alene, koste meg, tok meg en svømmetur, da jeg kom tilbake til plassen min tenkte jeg at jeg kanskje skulle ta noen pushups så jeg får litt trening mens jeg er her. Så setter i gang med sånn typ 100 stk, mens jeg holder på går 3 jenter forbi i min alder. Først går de fram til vannet for å se etter plass, det var ganske stappet så de går tilbake hvor jeg ligger hvor det er masse plass, jeg fortsetter med pushupsene mine og merker at de titter meget på meg. Så legger de seg kanskje 2 meter rett bak meg, når de hadde sikkert 40x40m og boltre seg på. Jeg burde jo tatt hintet å gått bort å snakket til dem, de var forøvrig britiske så språk ville ikke vært noen hindring.

 

Morsomt !!! :) hehe, hjelper nok noe jævlig å være veltrent, med så mange slappe folk rundt om...

 

Selv er jeg "midt på treet" veltrent... ikke akkurat muskuløs, men heller ikke "feit"... Og hadde aldri klart 100 push ups.

 

Uansett, var i hovedstaden 17 mai, og hooket litt opp med en svensk jente... Ble jammen meg bedt med hjem, tok det som ett kompliment og ble med. Men ble lite annet enn en dårlig natts søvn i samme seng. Så lite å skryte av. Da jeg klådde, så ville hun heller sove... hun likte ikke kos sa hun. Velger faktisk å tro at det var hun som hadde dårligst selvtillit av oss, og om det er dårlig eller godt tegn veit man kanskje aldri :p

 

Når det er sagt, så må man jo respektere jenter som ikke sprer beina med en gang synes jeg. Kanskje de er litt mer seriøse og mener noe mer.

Jeg spurte henne hvorfor hun ville ha meg med hjem, og hun sa det var fordi hun likte å snakke med meg.... Viktig å respektere at folk er ulike.

Jeg har alltid hatt ekstremt dårlig selvtillit og vet at jeg ikke er noe kjekk, men noe får man da til allikevel, ved å snakke. Kommer faktisk ett stykke bare med å ikke "leke" tøff og sjef, men bare være den man er. Det er jo en form for selvsikkerhet.

 

 

Gikk vel sånn opp 4-5kg, spiste minst 1 liter med is vær dag der nede :p Men nå har jeg lagd diett osv så skal bli shredda til sommeren, merker det var godt å komme tilbake å trene igjen. Lest igjennom The game og Selfølelse Nå, bestilte meg typ 7-8 bøker som ventet på meg så. Og allerede av bare de 2 bøkene føler jeg meg generelt mye bedre og mer verdt.

 

17.mai var jo ganske kos også, 2 tvillinger som er ganske babes, begge har hatt type i sånn typ 4 år nå. Så mens vi spiller flip up snur hun ene mot meg og sier: Veit du hva stephen, du er egentlig ganske kjekk! Visste du det? Og som den utrolig bra karen jeg er til å ta imot komplimenter smiler jeg og sier tusen takk det er godt å høre!

 

Med engang jeg har litt tro på meg selv så greier jeg fint å bli kjent med hvem som helst og ikke noe problem med å holde samtaler gående osv. Møtte en venninne som jeg ikke hadde sett på 3 år og hun ble ganske sjokkert over hvordan jeg hadde forandret meg. Selvom hun har type så tror jeg hun ble litt sjarmert. Vi hadde litt sånn hat/elsk forhold på ungdomsskolen også sa hun at det var egentlig mye flørting osv osv.

 

Men ja må si meg enig at for meg er sjekking nå mer å utvikle meg selv, istede for å drive med canned openers osv. Da bygger du fasaden rundt, men du har ikke noe grunnmur og støtte opp med så tilslutt vil den fasaden falle og jentene virkelig se hvem du er!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Prøvde å spørre om hun likte berøring osv da jeg tok på henne

 

 

Jeg hadde ikke spurt om det når jeg allerede var i samme seng med ei dame. Hadde bare gjort det og finni det ut på den måten. Sier hu nei, så er det prøv igjen senere :p

 

Guttevalpsyndrom ute og går..... "er det greit om jeg tar på deg?" "liker du berøring?", ingen selvsikkerhet, selvfølgelig svarer hun nei. Dere er i samme seng og skal sove, damer ELSKER berøring, og ligge i skje og alt sånt der, bare gjør det! Arm rundt henne, trekke henne inntil deg og hun blir instinktivt beroliget og komfortabel...... ++

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Kommer i snakk med en jente på treningssenteret i dag. Praten sitter løst, og vi har en god tone. Så spør jeg; hvilken modell er du da? 97.

 

Ikke at det er noe nytt at jenter ser eldre ut enn hva de er, men hun så 92-93 ut liksom. Jeg er 90, så jenta må være i hvert fall 18, helst over 20.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Når den deiligste dama i din omgangskrets endelig er blitt singel og du får hu med hjem på hennes insj. Noen som har erfaringer om hvordan man bør legge planer for og unngå og bare bli han rebound duden. Hu er lett damematriale...

Ikke ha sex på første deit, men så nært som mulig. Da havner du ikke i vennesonen, samtidig som du opprettholder spenningen.

Lenke til kommentar

Dere gutter:

 

Hvis dere møter en dame og tar henne med hjem fra byen første kveld - hvor stor er sjansen for at dere skal gidde å date henne utover møter kun for sex? Bare vær ærlige!

 

Jeg vet at det sikkert er en masse faktorer som spiller inn her utover det, men er bare litt nysgjerrig. Situasjonen beskrevet ovenfor hendte for en uke siden og nå har vi avtalt å møtes igjen edru. Jeg har hatt to ONS tidligere i mitt liv og har i begge de situasjonene fått inntrykk av at mange gutter ikke ser forholdspotensiale i ONS.

 

Jeg har forsåvidt ingen problemer med dette - det er jo en grunn til at jeg selv ikke er noe særlig aktiv på den fronten til tross for at mulighetene har vært der, men synes at akkurat denne fyren virket veldig trivelig. Hadde dere satt pris på om dama sa i fra om agendaen sin på første date (f.eks. "jeg er ikke interessert i å møtes for bare casual sex") eller blir dette for direkte?

 

Bare så det er sagt så tåler jeg godt å få avslag/ærlige svar. Er veldig lei av å gå rundt og tenke på hvilke signaler jeg sender eller mottar - vil heller spille med åpne kort.

Lenke til kommentar

Dere gutter:

 

Hvis dere møter en dame og tar henne med hjem fra byen første kveld - hvor stor er sjansen for at dere skal gidde å date henne utover møter kun for sex? Bare vær ærlige!

 

Jeg vet at det sikkert er en masse faktorer som spiller inn her utover det, men er bare litt nysgjerrig. Situasjonen beskrevet ovenfor hendte for en uke siden og nå har vi avtalt å møtes igjen edru. Jeg har hatt to ONS tidligere i mitt liv og har i begge de situasjonene fått inntrykk av at mange gutter ikke ser forholdspotensiale i ONS.

 

Jeg har forsåvidt ingen problemer med dette - det er jo en grunn til at jeg selv ikke er noe særlig aktiv på den fronten til tross for at mulighetene har vært der, men synes at akkurat denne fyren virket veldig trivelig. Hadde dere satt pris på om dama sa i fra om agendaen sin på første date (f.eks. "jeg er ikke interessert i å møtes for bare casual sex") eller blir dette for direkte?

 

Bare så det er sagt så tåler jeg godt å få avslag/ærlige svar. Er veldig lei av å gå rundt og tenke på hvilke signaler jeg sender eller mottar - vil heller spille med åpne kort.

Kommer annpå hvor "verdifull" dama er i guttens øyne.

 

Pen, bra selvtillit, humor og litt oppi hodet. Da skal det ikke være noe problem å ha ONS for så å møte hun seinere igjen.

 

Bedre å si ifra tidlig at du ikke er ute etter casual sex, folk kan fort bli litt irriterte om du teaser han helt fram til senga også bare: Sorry ass, jeg er ikke den slags jente. Si heller ifra så slipper han og du å kaste bort tiden deres.

Endret av R3pulsive
Lenke til kommentar

Dere gutter:

 

Hvis dere møter en dame og tar henne med hjem fra byen første kveld - hvor stor er sjansen for at dere skal gidde å date henne utover møter kun for sex? Bare vær ærlige!

 

Jeg vet at det sikkert er en masse faktorer som spiller inn her utover det, men er bare litt nysgjerrig. Situasjonen beskrevet ovenfor hendte for en uke siden og nå har vi avtalt å møtes igjen edru. Jeg har hatt to ONS tidligere i mitt liv og har i begge de situasjonene fått inntrykk av at mange gutter ikke ser forholdspotensiale i ONS.

 

Jeg har forsåvidt ingen problemer med dette - det er jo en grunn til at jeg selv ikke er noe særlig aktiv på den fronten til tross for at mulighetene har vært der, men synes at akkurat denne fyren virket veldig trivelig. Hadde dere satt pris på om dama sa i fra om agendaen sin på første date (f.eks. "jeg er ikke interessert i å møtes for bare casual sex") eller blir dette for direkte?

 

Bare så det er sagt så tåler jeg godt å få avslag/ærlige svar. Er veldig lei av å gå rundt og tenke på hvilke signaler jeg sender eller mottar - vil heller spille med åpne kort.

 

Den første linja der.. Altså for meg så varierer det, og alle er forskjellige så det kan komme helt ann på hvem du møter og hva intensjonene blir. Jeg kunne godt hatt ONS for å så møte hu igjen hvis vi hadde en hyggelig tone eller "Begge er i besittelse av interesse i hverandre ved siden av seksuelt samkvem".

Men ikke glem det heter ONS for en grunn, og noen er bare interessert i ett ligg og ferdig lix.

 

Jeg tror det er bare bra hvis du sier ifra hva du vil, men også for din egen del. Du trenger jo ikke ta del i noe du ikke føler deg comfy med. Da kan man fort føle seg misbrukt. Jeg ville sett veldig positivt på deg om du f.ex sa ifra hva du ønsket, da spiller du med åpne kort og det er veldig modent gjort og du slipper å gruble men får det avgjort på stedet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...