Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

 

 

I det siste har jeg bare åpnet med å spørre hun jeg har matchet med om vi er kjærester nå. Funker alltid, og fortsetter samtalen med å late som om vi er i et forhold. Høres kanskje tåpelig ut, men har enda ikke slått feil. Det gir også en god pekepinn på om jenta er morsom å prate med eller ei, hvis hun ikke klarer å bidra til samtalen på en morsom måte orker jeg ikke snakke med henne lengre. Husk at det viktigste er at du skal ha en morsom samtale.

 

Det viktigste du må gjøre er å glemme at hun er en 9'er, og husk å oppføre deg helt likt som om det skulle vært en 6'er. En 9'er har de samme usikkerhetene som en 6'er, og de er helt vanlige jenter de og. Og som Krisha sier, ikke gli for langt vekk i fra det som er "deg", da gjør du det bare mye vanskeligere for deg selv når du skal møte henne.

 

Jo mer du tenker, jo større er sjansen for å feile.

 

Det som er merket der er helt riktig og egentlig noe jeg mener er stor del av basisen når det kommer til "sjekking".

Hvis man blir ekspert på å føle seg vel og ha det moro så kan man komme langt.

 

Men hva med når jentene ikke engang gidder svare enda man har brukt en akseptabel åpner?

Hun jeg likte så godt har ikke giddi å svart engang, så da er vel slaget tapt. Men hun har jo liket meg, så hva er vitsen når ikke bitcha kommer til å gidde ha en samtale i det hele tatt? Da begynner jeg å lure om nesten ingenting er godt nok.

 

Jeg har forresten ingen "flere i mitt område" fordi jeg er kanskje litt for kresen :p

 

 

Det er ikke rart hun ikke har svart hvis du sendte den tidligere idag, da. Jeg har vært borti jenter som ikke har svart før det har gått 2-4 uker.. Spesielt i helgene tar det ofte noen dager før de svarer :)

 

 

FML :p hun er jo råheit. Hvis jeg får dratt henne i land en dag skal alle her få bilde hvis de vil på PM :p

Sendte midt i 18-tida :)

Men det rare er at vi hadde match når jeg våkna rundt 10-tiden på morran idag. Da hadde jeg bare lekt litt med tinder før jeg la meg. Er det anbefalt å svare så fort man har match å ikke drøye? Velvel er ikke verdens undergang for meg, blir en forbedringssak på appen som alt annet, men damn.. HUN er bare så sykt fin lix :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg pleier som regel å vente en dag eller to etter at vi har matchet før jeg skriver noe. Tror ikke det finnes noen fasit, men pene jenter matcher som regel alle de swiper til høyre. Og når de først ser i gjennom gutter, regner jeg med at de går i gjennom en del. Se da for deg at de har trykket ja på 15 gutter, og alle er match, og alle guttene skriver noe til henne med engang de matcher. Fort gjort å forsvinne i mengden da for å si det sånn :)

 

For min del blir det også til at jeg snakker med nok av jenter på Tinder, så når jeg matcher med nye orker jeg ikke snakke med flere. Så jeg tar kontakt med de nye etter at jeg slutter å snakke med noen andre, derfor kan det fort gå en uke eller to før jeg tar kontakt med en match.

Lenke til kommentar

Mange jenter driter i å svare fordi de ikke er på Tinder for å få seg noe. Jeg chatter nesten aldri med de jeg matcher. Bare hei og sap osv. Gidder ikke avtale møter med dem.

 

Men jeg er ikke på tinder for å få meg no, jeg er faktisk der for noe mer seriøst.

Og det står tilogmed i about me på en litt morsom måte også :)

Vil helst bare date men går det bra og hun vil gjøre ting så sier jeg vel ikke nei takk til sånt.

Jeg har hørt stikk motsatt faktisk at mange jenter på tinder bare vil få seg no, så håper virkelig ikke jeg treffer på "de-derre" :p

Lenke til kommentar

 

Noen her som fremdeles bedriver PUA arbeid eller går det i Tinder og om man fikk match?

 

Nei desverre, er nok mer snakk om helt irrelevante ting og null snakk om faktisk sjekking, er noen som prøver seg innimellom på litt snakk, men det drukner i ot fjas.

 

Oki. Typisk.

 

Takker for svar ihvertfall.

 

Edit:

Dersom noen fremdeles driver litt PUA arbeid - Er interessert i å komme i kontakt med noen som har interessen, eller vil starte, eller har drevet på en stund. PM gjerne.

Endret av g@bb@
Lenke til kommentar

Det å få match på tinder som søt jente må jo være enkleste sak på jord. :p

Det er nok det samme med kjekk gutt.

Jeg trur forsåvidt at om en gutt legger ut et overkroppsbilde av en godt trent kropp vil gi samme effekter som når damene legger ut bilde av pupper som er presset opp i kameraet.

Lenke til kommentar

 

Det å få match på tinder som søt jente må jo være enkleste sak på jord. :p

Det er nok det samme med kjekk gutt.

Jeg trur forsåvidt at om en gutt legger ut et overkroppsbilde av en godt trent kropp vil gi samme effekter som når damene legger ut bilde av pupper som er presset opp i kameraet.

 

Du trenger ikke være godt trent engang, har du lav fettprosent så er du i jenters øyne godt trent. Jeg synes det er så utrolig gøy og finne slike folk på face som f.eks har ett bilde i gymmen hvor de flekser 30cm bicepsene sine og folk kommentere: Faen du er schvææær brur og jenter bare, wow du har så bra armer.

 

Motiverer meg så grenseløst til og trene enda hardere!

 

 

Her er ett godt eksempel på "digg" og "bra trent" kropp for jenter.

 

large.jpg

Lenke til kommentar

 

Noen her som fremdeles bedriver PUA arbeid eller går det i Tinder og om man fikk match?

 

Nei desverre, er nok mer snakk om helt irrelevante ting og null snakk om faktisk sjekking, er noen som prøver seg innimellom på litt snakk, men det drukner i ot fjas.

 

Når jentene kom inn i tråden det ble fjas vettu :) Sier litt om jenter generelt hehe :p

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

Noen her som fremdeles bedriver PUA arbeid eller går det i Tinder og om man fikk match?

 

Nei desverre, er nok mer snakk om helt irrelevante ting og null snakk om faktisk sjekking, er noen som prøver seg innimellom på litt snakk, men det drukner i ot fjas.

 

Når jentene kom inn i tråden det ble fjas vettu :) Sier litt om jenter generelt hehe :p

 

:(

Det er greit det gutter. Jeg skal forlate dere, så kan dere diskutere helgas nedleggelser og flørter uten mine innspill.

 

Snakkes i andre tråder! :tease:

Lenke til kommentar

 

 

 

Noen her som fremdeles bedriver PUA arbeid eller går det i Tinder og om man fikk match?

 

Nei desverre, er nok mer snakk om helt irrelevante ting og null snakk om faktisk sjekking, er noen som prøver seg innimellom på litt snakk, men det drukner i ot fjas.

 

Når jentene kom inn i tråden det ble fjas vettu :) Sier litt om jenter generelt hehe :p

 

:(

Det er greit det gutter. Jeg skal forlate dere, så kan dere diskutere helgas nedleggelser og flørter uten mine innspill.

 

Snakkes i andre tråder! :tease:

 

Hvorfor kan ikke du drive systematisk sjekking av gutter?

 

On second thought - litt for enkelt kanskje?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...