Gå til innhold

Småprat om/rundt Warhammer Online


Anbefalte innlegg

Noen som kan gi meg en sånn friend trial sak? :) Lyst til å teste ut spillet igjen. Hvor laster jeg ned?

 

EU har ikke det nei.

 

Hvor kan jeg laste ned spillet? (den war EU downloaden starter aldri)

Kan jeg kjøpe det digitalt et annet sted en war-eu?

 

Kjøpte mitt på ea download i fjor. Regner med de har det enda.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hjelpe realmet? Ja det er det på tide at andre guilder også begynner å ta over noen keeps. Hver eneste gang man logger på så er det jo destruction som har nesten hvert eneste keep, så kan ikke si at andre guilder er så oppe å går for å si det sånn.

 

Grunnen til at vi hjelper kun guilden er fordi vi driver å gearer opp siste rest og prøver å komme oss til T4.

 

Mange ganger under keep raids så kommer det mange tilfeldige folk å hiver seg med. De gangene vi ikke trenger folk så lar vi de være, men mangler vi folk så lar vi hvem som helst være med.

 

Tingen er det at ofte når noen andre folk kommer så ender det opp med at de ikke kan gjøre "Jobben" sin og ender med at de dør. Også en grunn til at de blir oversett.

 

Hvis du er i en guild og du vil gjøre keep raids, men guilden er ikke aktiv nok, så skift guild til en som er aktiv.

 

Men vi kan godt nevne Vanguard i samme slengen. De er en guild med 60-70 lvl 40 som har rett og slett sagt at de gir et stort faen i T3, noe vi ikke blir å gjøre når vi er T4.

 

Det de fleste ikke innser er at ofte er det mangel på healers å derfor overser vi andre som kommer til keep raids/defence.

 

Latterlig dårlig innstilling. Så det står healere for deres guild som bare overser andre døde siden de ikke er fra deres guild? selv etter kampen? mest egoistiske jeg har hørt om til nå i war.
Selv etter kampen? Litt dårlig spørsmål. Innen den tid er respawn timern borte og du må ha respawnet, noe alle velger før den tid.

 

Healerene våres har ofte sine faste å heale. Alt fra de som står ute å sloss foran keep døren og de som prøver å gjøre DPS. Så ja, da er de ganske opptatt.

 

 

Helt idiotisk. Vi prioriterer de som dør først. Det skal sies at en rank 22 sorcerer får mer prioritet enn en rank 5 marauder.
Litt dårlig eksemper det der du siden du ikke finner den forskjellen noen plass. Endret av Luchy
Lenke til kommentar
Hvordan er egentlig WAR for tiden? Noen som kan gi en kort oppsumering?
WAR er veldig bra for tiden på de serverene som har med/high population. Mange scenarios, keep raids og en mange spillere. I slutten av måneden kommer de med store nyheter om hva som blir å skjer framover med spillet.
Lenke til kommentar
Hei. Er det noen som enda spiller dette? Har ikke spillt på noen måneder pga andre spill og att jeg syntes det var alt for mange op klasser. Tenkte jeg skulle prøve litt nå siden jeg enda hadde litt tid igjen. Men det er jo tomt overalt?! Er på karak eight peaks, men det er jo ingen folk noen steder!. Prøvde min engineer i tier2, Sto i scenario kø en halv time. Samme med min level 29 sw i tier 3. ingenting. Greit att det er mift på natta, men før var det jo action døgnet rundt.

ser forresten att de har rettet mye opp på sword masteren. ser ut som det er blitt en bra klasse nå.

 

Skift til Eltharion, alltid masse action og scenarios der! (med unntak av 6-7 tiden :p) Trives mye bedre der enn på karak norn.

Lenke til kommentar
Slayer og Choppa blir vel lansert snart, i slutten av januar har jeg hørt, så det blir vel en live event i forkant av release. Noe ala Heavy Metal.

 

jeg håper den store nyheten blir at en faktisk kan fullføre et fortress siege. Slik det er nå på Burlok (der jeg spiller), er det kun ett fortress som kan tas, og det er det etter caledor. Portalen til det er bugga, slik at destro ikke klarer å komme seg dit, og det er kun derfor det faller. Alle andre fortressfights fører til at serveren på ett eller annet tidspunkt kræsjer, den takler bare ikke mere enn 7 warbands til sammen. Skulle en av factionene på ett eller annet tidspunkt faktisk være i nærheten av å klare det, strømmer det på gjennom portalen med level 1-5 som danser og spammer emotes, alle bannere blir plantet og alle som har noen form for aoe, spammer dem, tilslutt dør serveren. Synd at dette er måten å forsvare et fortress på nå, men slik er det bare. Håper på en forbedring her.

Lenke til kommentar

Vi har krasjet serveren opptil sju ganger på rad på Eltharion ved fortress sieges, men til slutt gikk det, og IC ble invadert. End game content var derimot ganske latterlig visstnok (var ikke der selv) Hva er poenget med lvl 35 mobs og gear for lvl 40s? De burde også stenge ute alle under lvl 40 på instancene i IC/Altdorf. Under angrepet på IC fikk rank 33 spillere invader gear (som har rr50+ requirements for å kunne benyttes). Det blir for dumt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...