Gå til innhold

Småprat om/rundt Warhammer Online


Anbefalte innlegg

"The server has closed your connection" - er det andre som får denne beskjeden? Jeg har betalt abo. btw.

 

Nevermind...

 

At 7:00AM EST all North American servers will be coming down for an update to the servers with Oceanic servers following shortly after at 9:00 AM EST. We anticipate that North American Servers will be back online before 11:00 AM EST and Oceanic before 12:00 PM EST. This update is part of our continuing efforts to improve server stability across the board but especially in Realm vs. Realm Combat.

 

Hvorfor oppdatere akkurat i det øyeblikke flest folk har litt ledig tid til å spille? qqqqqqqqqqq

Endret av Rata101
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

vel dette gjelder jo amerikanske servere, klokken 7 om morgenen amerikansk tid har nok færre spillere en ellers, er jo alltid noen på uansett.

 

ser ikke dette som noen dårlig tid.

 

naturlig nok, spiller man på en amerikansk server og sitter i norge blir jo tiden litt ujevn, men det er rett og slett noe mann på akseptere om man ønsker å spille på de serverne.

Lenke til kommentar

har ikke tid til å gå så grundig til verks men litt hjelp skal du no få.

 

 

 

Ja det er mulig til å kun PvE'e i War, men det anbefales ikke, men fult mulig.

 

vi har epic quests, travel quests, vanlig quests (drepe x antall mobs, plukk opp x antall ting osv) og party quests med gode rewards.

 

 

 

gathering og crafting likte jeg ikke i dette spillet, så det har jeg ikke prøvd så mye. men kan fortelle at det er ikke slik som i wow og aoc. I War finner du det du trenger for å lage tinger etter du har drept mobs (enten ved å loote de eller å leite gjennom likene etter du har drept de [egen gathering proff] ).

 

 

 

Håper det er noen som kan forklare litt bedre enn meg, har det travelt før jul:)

Lenke til kommentar

samme på Dragonback Mountains. prøvde oss på en king i forje uke (dorf byen). vi hadde vel 5 fulle wb, funka stort sett dårlig pga lagg. og etter en stund datt serveren ned. morro var det da, fant også ut at når vi går etter king låsest scenario av, ingen kunne joine scenario på serveren menst vi hold på å hamra på døren eller en stund etter vi var ferdige.

Lenke til kommentar
Sitter å hører på en podcast (http://thegreenskin.com/ Chaoscast) og de nevner noe om at experience gain har/skal bli økt nå i jule/nyttårs tider, gjelder dette for EU også? Finner ikke noe offisiell post om det, så noen som vet noe om dette?

Tror de har økt "hvile" bonusen også virker det som om den ikke blir borte som den pleier ... så ja, minst trippel XP for kills. Quest XP er det samme virker det som. Fyker opp renown også :)

Lenke til kommentar

Har kjøpt Warhammer online på cdon.com for 199 +29 kr i frakt.

Lurer på hvordan dette vil måle seg med WOW.

 

Siden spillet ikke kommer i posten før om 6-7 dager,

så lurte jeg på om noen kunne gitt meg en buddy refer eller hva det heter.

 

Hvis noen har en trial liggende eller kan bruke buddy refer så hadde

jeg vært veldig takknemlig:)

 

[email protected] hvis noen skulle ha muligheten til å hjelpe:)

Lenke til kommentar
Har kjøpt Warhammer online på cdon.com for 199 +29 kr i frakt.

Lurer på hvordan dette vil måle seg med WOW.

 

Siden spillet ikke kommer i posten før om 6-7 dager,

så lurte jeg på om noen kunne gitt meg en buddy refer eller hva det heter.

 

Hvis noen har en trial liggende eller kan bruke buddy refer så hadde

jeg vært veldig takknemlig:)

 

[email protected] hvis noen skulle ha muligheten til å hjelpe:)

 

for meg så er WAR bedre enn wow. men dette er forskjellig fra person til person. vist du setter mer fokus på pvp enn pve så kommer du nokk til å like war.

 

Håper du velger å starte på Dragonback mountens, nest største eu serveren som er Orvr. bra med scenario og open pvp. men trenger alltids mer folk. spesielt på order.

 

Det var da lite aktivitet i denne tråden. Trodde WAR hadde større community enn som så her :p

 

savner mer "action" her selv, men de fleste er vel opptatt med å spille spillet :)

Lenke til kommentar

Morsomt, først startet vi med å forsvare keepet våres mot destruction, dette varte en god stund fram og tilbake så tok vi over alle BOs og keeps i T3, untatt et keep der masse destruction var samlet. Så var vi 2 wbs mot et keep som var fyllt med destruction.

 

Klarte selvsagt ikke komme oss inn, men gud så stilig.

Endret av Bruktbilen
Lenke til kommentar
Morsomt, først startet vi med å forsvare keepet våres mot destruction, dette varte en god stund fram og tilbake så tok vi over alle BOs og keeps i T3, untatt et keep der masse destruction var samlet. Så var vi 2 wbs mot et keep som var fyllt med destruction.

 

Klarte selvsagt ikke komme oss inn, men gud så stilig.

 

hehe ja, det er dette som jeg digger med War. masse Orvr. har selv aldri fått opplevd å forsvare et keep siden det er nesten ingen order som orker å ta keeps på min server. men de få keeps de har forsvarer de jævlig godt.

 

Har du prøvd deg på fortress enda? litt for massivt for min smak. alt av folk kommer siden scenario blir låst av når fortress er under angrep. med andre ord, laggy!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...