Gå til innhold

Småprat om/rundt Warhammer Online


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du får stort utbytte av Scenarios i tidligere leveler, men jo nærmere 40 du kommer, jo større utbytte får du av vanlig questing. Scenario xp holder seg til ca 10-20k (selv om jeg har sett 40k), og på level 30+ får du som regel ca. 10k av hver quest. Et Scenario tar 10-15 min å gjennomføre, samme gjør et par quests, og da får du xp fra mobs også. Du går selvfølgelig glipp av RP, så jeg anbefaler uansett questing+RvR+Scenarios.

 

Flaringo, hva kaller du deg og hvilken Tier er du på? Jeg spiller også på Dragonback, hvis du ikke har Guild anbefaler jeg Tear me a Green One, veldig aktiv Guild med high end spillere og en god allianse.

 

Er det forresten noen som vet hvordan XP i Scenarios blir utregnet?

Lenke til kommentar

Du får xp hvis du får kills eller bidrar til kills. Så AOE dmg er veldig bra for scenarios. Hvis din realm vinner, får du xp. Jo høyere level du er, jo mer xp får du fra den delte xp'en til laget ditt.

 

Hovmod er forsåvidt etablert på eltharion, men har litt problemer med invision power board.

Lenke til kommentar
Flaringo, hva kaller du deg og hvilken Tier er du på? Jeg spiller også på Dragonback, hvis du ikke har Guild anbefaler jeg Tear me a Green One, veldig aktiv Guild med high end spillere og en god allianse.
Eller bli med i Soul Collectors hvor jeg selv er officer. Utrolig mange members, Vi er den mest aktive guilden på order når det kommer til Keep raids i Tier 3 og vi stikker snart inn i Tier 4. Hvis du vil være med er det bare å ta kontakt med Belkan ingame.
Lenke til kommentar
Eller bli med i Soul Collectors hvor jeg selv er officer.

 

Har hørt noen rykter om visse Soul Collectors-healere som nektet spillere utenfor guilden res i et Keep Defense :tease:

 

Men kult, hva kaller du deg? (Belkan)? Zakarkragon her, som du sikkert ser av signaturen. Vi har sikkert møttes :)

 

Tear Me a Green One er kanskje litt mer fokusert på PvE, hvertfall er Core-spillerne det. De er veldig aktive og ekstremt gode. Soul Collectors er kanskje et bedre valg om du foretrekker RvR, selv om vi også gjør mye av det.

Lenke til kommentar
Eller bli med i Soul Collectors hvor jeg selv er officer.

 

Har hørt noen rykter om visse Soul Collectors-healere som nektet spillere utenfor guilden res i et Keep Defense :tease:

 

Men kult, hva kaller du deg? (Belkan)? Zakarkragon her, som du sikkert ser av signaturen. Vi har sikkert møttes :)

 

Tear Me a Green One er kanskje litt mer fokusert på PvE, hvertfall er Core-spillerne det. De er veldig aktive og ekstremt gode. Soul Collectors er kanskje et bedre valg om du foretrekker RvR, selv om vi også gjør mye av det.

Ja du er ikke den første som har hørt noe dårlig om oss. Men joda, vi resser ikke andre folk under keep raids, men ser ingen grunn til at folk skal være så sur over det. Når vi gjør keep raids gjør vi det for guilden og ikke for andre, er vel derfor man har en guild.

 

Når der gjelder keep defence så har vi nok med å holde oss selv oppe ved tanke på at destruction alltid henter lvl 40's for å ta oss.

 

Jada, er Belkan jeg heter. Skal legge deg til så kanskje vi kan ta oss noen sc's ilag.

Endret av Luchy
Lenke til kommentar

Synes man bør gjøre keep raids for hele Realmet og ikke bare for guilden; er noen med dere så hjelper de dere jo, mens dere ikke returnerer tjenesten når de er nødt til å release? Hvis healers er "overarbeidet" skjønner jeg jo at de prioriterer guildies. Den destrozergen er ikke grei å ha med å gjøre.

 

Flott, gjør det samme ;)

Lenke til kommentar
Ja du er ikke den første som har hørt noe dårlig om oss. Men joda, vi resser ikke andre folk under keep raids, men ser ingen grunn til at folk skal være så sur over det. Når vi gjør keep raids gjør vi det for guilden og ikke for andre, er vel derfor man har en guild.

 

Når der gjelder keep defence så har vi nok med å holde oss selv oppe ved tanke på at destruction alltid henter lvl 40's for å ta oss.

 

Jada, er Belkan jeg heter. Skal legge deg til så kanskje vi kan ta oss noen sc's ilag.

 

Latterlig dårlig innstilling. Så det står healere for deres guild som bare overser andre døde siden de ikke er fra deres guild? selv etter kampen? mest egoistiske jeg har hørt om til nå i war.

Lenke til kommentar
Ja du er ikke den første som har hørt noe dårlig om oss. Men joda, vi resser ikke andre folk under keep raids, men ser ingen grunn til at folk skal være så sur over det. Når vi gjør keep raids gjør vi det for guilden og ikke for andre, er vel derfor man har en guild.

 

Når der gjelder keep defence så har vi nok med å holde oss selv oppe ved tanke på at destruction alltid henter lvl 40's for å ta oss.

 

Jada, er Belkan jeg heter. Skal legge deg til så kanskje vi kan ta oss noen sc's ilag.

 

Latterlig dårlig innstilling. Så det står healere for deres guild som bare overser andre døde siden de ikke er fra deres guild? selv etter kampen? mest egoistiske jeg har hørt om til nå i war.

 

Helt idiotisk. Vi prioriterer de som dør først. Det skal sies at en rank 22 sorcerer får mer prioritet enn en rank 5 marauder.

Lenke til kommentar

Ja det er klart som du sier tørrfisk, man må ikke rezze alt som er på sekundet. Noen må bare finne seg i å vente til etter kampen, siden det var andre viktigere ting healerene måtte gjøre. Som holde liv i resten av raidet og muligens rezze "viktigere" spillere. Det jeg reagerer på er at det virker som de ikke rezzer andre av prinsipp, nesten som en guildregel. Siden de ikke er fra deres guild skal vi ikke bry oss.

 

Skulle likt å se det motsatte skje, at de wiper mens healere fra de andre guildene nekter å rezze dem. Selv om det neppe vil, siden folk flest oppfører seg som folk.

Endret av Christeven
Lenke til kommentar
Er alle norske spillere paa eltharion med i guild eller? :p Har store problemer med aa faa rekruttert folk.

Så, hvor mange er med, og er folk aktive? Har ikke sett noen andre i guilden min online på samme tid siden slutten av november.

Spiller ikke grisemye, men blir noen lange sessions av og til, samt noen kvelder.

 

Hvilken level er folk? Har en 21 Zealot, en 19 Sorcerer, 19 Magus pluss noen andre alts. Ikke bestemt meg helt enda, siden det stort sett er PUGs, og man får liten følelse av hvordan klassen fungerer i sånne situasjoner.

Lenke til kommentar

Jeg har endelig fått meg tactic som gir meg instant ress, men tilogmed da er det ofte jeg ikke kan resse folk.

 

Grunner til å IKKE be om res:

 

*Jobben min i spillet er å resse og heale, kan jeg resse eller heale noen, så gjør jeg det.

*Du er milevis fra resten av warbandet.

*Jeg er BUSY, med å holde resten av warbandet i live.

*Jeg er BUSY, med å holde meg selv i live.

*Jeg er død.

*Det tar kortere tid å løpe tilbake enn å vente på res.

*Taktikken din består i å angripe først og tenke etterpå be om res etterpå. Om og om igjen.

 

 

Eksempel: http://www.norrathmail.co.uk/helmsdeep.html

 

 

Det er ikke dermed sagt at jeg hater alle som ber om res, men i pugs, så er stort sett 90% av alle resforespørsler unødvendige.

Lenke til kommentar
Er alle norske spillere paa eltharion med i guild eller? :p Har store problemer med aa faa rekruttert folk.

Så, hvor mange er med, og er folk aktive? Har ikke sett noen andre i guilden min online på samme tid siden slutten av november.

Spiller ikke grisemye, men blir noen lange sessions av og til, samt noen kvelder.

 

Hvilken level er folk? Har en 21 Zealot, en 19 Sorcerer, 19 Magus pluss noen andre alts. Ikke bestemt meg helt enda, siden det stort sett er PUGs, og man får liten følelse av hvordan klassen fungerer i sånne situasjoner.

 

Vi er 23 aktive spillere i Guilden. Det ligger på level 15-25, noen som reroller. :)

Lenke til kommentar

 

Jeg skjønner godt hva du mener, men i PUGS er det ikke alltid healers er til å stole på heller, derfor blir det ofte masing.;) (Ikke alltid like lett å release og løpe tilbake heller, f.eks. ved Fortress Defenses)

 

Ja, det hørtes kanskje litt verre ut enn det egentlig er. Sannheten er at de fleste skjønner godt når det går greit å be om res, men det er de som spammer man legger merke til.

Lenke til kommentar

Hei. Er det noen som enda spiller dette? Har ikke spillt på noen måneder pga andre spill og att jeg syntes det var alt for mange op klasser. Tenkte jeg skulle prøve litt nå siden jeg enda hadde litt tid igjen. Men det er jo tomt overalt?! Er på karak eight peaks, men det er jo ingen folk noen steder!. Prøvde min engineer i tier2, Sto i scenario kø en halv time. Samme med min level 29 sw i tier 3. ingenting. Greit att det er mift på natta, men før var det jo action døgnet rundt.

ser forresten att de har rettet mye opp på sword masteren. ser ut som det er blitt en bra klasse nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...