Gå til innhold

Småprat om/rundt Warhammer Online


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Uhm, "Orvr" ? :dontgetit: Er relativt grønn innenfor MMORPG.

pve - Player versus Environment: Kamp mot datastyrte fiender og farer.

pvp - Player versus Player: Kamp mot andre spillere

rvr - Realm versus Realm: en variant av pvp hvor alle spillere er medlem av ett rike og motstandere er medlemmer av et fientlig rike.

orvr - Open Realm versus Realm: På normale servere i WAR er det egne definerte soner hvor man sloss mot andre spillere. Utenfor disse sonene kan man ikke skade andre spillere med mindre begge har slått på sin rvr status. På orvr serverne er denne alltid på.

 

Kunne sikkert utdype litt, men tror dette er presist nok.

Lenke til kommentar
Er det noen som spiller WAR lengre her i det hele tatt? :p Det er jo helt stille her.

Spiller fortsatt jeg også, men nå har de vært juletider og andre prioriteringer, regner med januar blir fett med masse krig og at det til slutt blir city instances når vi klarer å samarbeide nok til å ta fortress lorden.. Blir vel noen turer innom Lost Vale før den tid da fem lesser wards ikke hjelper en dritt mot fortress lorden. Han kritter fortsatt tanksen for 5-7000 hp (i tillegg til fienden som forsvarer med alt de har), så regner med man må ha fullt sett med greater wards samt god organisering for å klare det. Man kan i tillegg bare resse folk med morale 4 abilities når man har angrepet lorden, og folk dør som fluer, ganske lett å wipe da ja :)

 

Edit: Heter for øvrig Korsbror ingame.

Endret av Uglegutt
Lenke til kommentar

Spørs om jeg blir å fortsette utover de første 30 dagene

 

Det jeg ikke helt liker er T4 og hvor lite balansert ting er. Jeg kom dit for en liten stund siden, spilte rundt 15 sc's der vi(Order) ble eid kraftig hver eneste gang, snakker 500 - 4. Bare det legger ganske store demper på morroa. Vi hadde også gode grupper, med healing, dps, ranged, tanks...

 

Så nå har jeg rerollet til Blackguard og skal teste ut hvordan livet som tank er, blir nok å kjøre på med et par alts for å finne ut hva jeg har lyst til å spille, WP blir nok det neste. Tror faktisk jeg skal starte med en WP akkurat nå, må bare laste ned Squared :)

Lenke til kommentar
Spørs om jeg blir å fortsette utover de første 30 dagene

 

Det jeg ikke helt liker er T4 og hvor lite balansert ting er. Jeg kom dit for en liten stund siden, spilte rundt 15 sc's der vi(Order) ble eid kraftig hver eneste gang, snakker 500 - 4. Bare det legger ganske store demper på morroa. Vi hadde også gode grupper, med healing, dps, ranged, tanks...

 

Så nå har jeg rerollet til Blackguard og skal teste ut hvordan livet som tank er, blir nok å kjøre på med et par alts for å finne ut hva jeg har lyst til å spille, WP blir nok det neste. Tror faktisk jeg skal starte med en WP akkurat nå, må bare laste ned Squared :)

T4 er først ordentlig gøy når du er lvl 40 og har en del renown ranks. Angående scenarios så er det alltid slik at om du møter en god premade og er med i en pug selv, så må du forvente å bli slaktet. Når det er gode premades på hver side, da blir det veldig gøy. Det skjer som regel bare når man skal låse en sone, og begge sider stiller med sine beste mannskap.

 

Spillet er også avhengig av at du er med i et bra guild, som kommuniserer med TS/Vent.

 

Det er ingenting som å knuse en fiende "zerg" når man selv er mye færre folk men har bra taktikk og target callers.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...