Faddn Skrevet 21. august 2008 Rapporter Del Skrevet 21. august 2008 Så får vi håpe at folk tar i bruk penger når spillet kommer, og ikke thepiratebay!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 21. august 2008 Rapporter Del Skrevet 21. august 2008 Hvordan ellers hadde folk lagd filmer som denne: http://www.youtube.com/watch?v=zVXzkES8DsM# Fraps? Tror du de gjør stuntene fra de kameravinklene? De gjør stuntet, trykker F2, Starter Fraps, trykker F3 og så avslutter de Fraps. Poenget var at GTA alltid har hatt replays(med unntak av 2D-spillene) Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 21. august 2008 Rapporter Del Skrevet 21. august 2008 Hvorfor skulle et spill være bedre på Windows enn på Linux dersom spillet lages til begge deler? @ stigfjel; Linux er PC det også Ja, har jeg sagt noe annet? Mente selvfølgelig i forhold til GTA på konsoll. Vet utmerket godt at en GNU/Linux-maskin (Linux er bare kjernen) også er en PC. Problemet med linux er ganske enkelt at det ikke finnes noen bra drivere for skjermkort, så det er svært vanskelig å få bra grafikk i spill. Men for all del, dagen vi får like bra støtte for grafikk i linux som i windows bytter jeg til linux uten tvil. Gleder meg til GTAIV, men må nok oppgradere PCen litt først. Jaja, mat og et sted å bo er overvurdert. Det er jo ålreit nok støtte for OpenGL, men det hjelper så lite når 95% av alle spillene bruker DirectX.. De spillene som faktisk er laget for og virker på linux, fungerer til gjengjeld bra! Husker når jeg var litt mer "aktiv" gamer og spilte Quake 3 på linux, fikk faktisk en del mer fps enn i Windows. Lenke til kommentar
Terje92 Skrevet 21. august 2008 Rapporter Del Skrevet 21. august 2008 Syns teksturene virka litt lavoppløste Lenke til kommentar
Moderat Bruker Skrevet 21. august 2008 Rapporter Del Skrevet 21. august 2008 Dette blir saa sinnsykt bra. At jeg oppgraderte PC'n da Crysis kom er litt lettere for sjela naa. Skal greie alt paa fullt - Haape! Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 21. august 2008 Rapporter Del Skrevet 21. august 2008 Dette blir tøft. Kommer trolig til å spille igjennom en gang til på PC Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 21. august 2008 Rapporter Del Skrevet 21. august 2008 Må nesten le litt når jeg leser denne artikkelen, den får meg til å tenke på alle folkene som snakket om at en PC vil aldri klare å spille GTV IV, isåfall måtte det være nedstrupet versjon. Lenke til kommentar
Ördög Skrevet 21. august 2008 Rapporter Del Skrevet 21. august 2008 Bra nyheter hvertfall. Kanskje skaffe det på PC også da Lenke til kommentar
Sniken_123 Skrevet 21. august 2008 Rapporter Del Skrevet 21. august 2008 Har alltid sagt det og kommer alltid til å si det... PC eier! GTA har alltid vert best på pc og slik er det fortsatt. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 21. august 2008 Rapporter Del Skrevet 21. august 2008 PC har alltid bedre grafikk Hvis du har en dyr nok PC, ja. og bedre gameplay.. Det synes ikke jeg. Hva mener du med gameplayet Mener du at man bruker mus, altså kontrollsystemet, eller synes du bare det er umåtelig festlig å gå med et tastatur? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 21. august 2008 Rapporter Del Skrevet 21. august 2008 PC har alltid bedre grafikk Hvis du har en dyr nok PC, ja. og bedre gameplay.. Det synes ikke jeg. Hva mener du med gameplayet Mener du at man bruker mus, altså kontrollsystemet, eller synes du bare det er umåtelig festlig å gå med et tastatur? Han snakker vel om mods o.l, og til informasjon så går det fint å bruke feks joypad på PC, faktisk har PC svært mye bedre utvalg av kontrollere. Noe som jo forsåvidt også kan gjøre gameplayet bedre. En ting jeg håper de fikser er at jeg har inntrykket av at GTAIV har veldig mye like biler, for å spare minne (ihvertfall på PS3), kjører du en kjip bil er det ingen sportsbiler i gata, kjører du en sportsbil er det plutselig riklig med sportsbiler... AtW Lenke til kommentar
Essem Skrevet 21. august 2008 Rapporter Del Skrevet 21. august 2008 til informasjon så går det fint å bruke feks joypad på PC, faktisk har PC svært mye bedre utvalg av kontrollere. Noe som jo forsåvidt også kan gjøre gameplayet bedre. Det er jeg fullstendig klar over, men hvis han mente at gameplayet var bedre på PC på grunn av at man styrte med mus og tastatur, ville det være ganske tåpelig å dra inn at man kan bruke samme kontroll som på konsoll. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 21. august 2008 Rapporter Del Skrevet 21. august 2008 Spilt GTAIII på PC med mus og likte det faktisk bedre enn med gamepad. Grunnen er så enkel som at musen er mye raskere og mer presis. Lenke til kommentar
Pellick Skrevet 21. august 2008 Rapporter Del Skrevet 21. august 2008 Ser mest fram til (forhåpentligvis) høyere FPS i denne versjonen enn Xbox-versjonen Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 21. august 2008 Rapporter Del Skrevet 21. august 2008 Må nesten le litt når jeg leser denne artikkelen, den får meg til å tenke på alle folkene som snakket om at en PC vil aldri klare å spille GTV IV, isåfall måtte det være nedstrupet versjon. Haha. Tenker på det samme. Algoritmene var for kompliserte og hva det nå var. På tide at konsoll-fanboys får seg en liten smekk. Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 21. august 2008 Rapporter Del Skrevet 21. august 2008 Problemet med linux er ganske enkelt at det ikke finnes noen bra drivere for skjermkort, så det er svært vanskelig å få bra grafikk i spill. Men for all del, dagen vi får like bra støtte for grafikk i linux som i windows bytter jeg til linux uten tvil. Her tar du grundig feil. nVIDIA har alltid vært gode til å lage skjermkort-drivere for GNU/Linux, og de er fullt på høyde med Windows-drivere. ATI/AMD har forbedret Linux-driverne sine kraftig de siste årene. Faktisk gir nVIDIA ut drivere også for FreeBSD og Solaris 10 (UNIX) i tillegg. Det som er problemet er at M$ bestikker spillprodusentene til å bruke DirectX (forbeholdt Windows) og ikke OpenGL (finnes på nær sagt alle plattformer). Det har ingen ting med skjermkort-drivere å gjøre i det hele tatt. Å påstå at det ikke eksisterer gode skjermkort-drivere i GNU/Linux er å snakke mot bedre viten, bare så det er sagt. Men problemet er at jeg mistenker at Rockstar har brukt DirectX i GTA IV, derfor vil ikke dette spillet kjøre så bra i GNU/Linux, i hvert fall ikke enda. Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 21. august 2008 Rapporter Del Skrevet 21. august 2008 Kommer det til mac?? Skal ha det på pc/mac ass.. selv om ps3 versonen er feridg forlengst Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 21. august 2008 Rapporter Del Skrevet 21. august 2008 hmmm. Må faktisk innrømme at jeg ble litt skuffet over GTA4. Vice City er for meg det beste spillet i serien. Det var underholdende, og kartet var passe stort. Etter noen timer var man godt kjent i byen. Syns det har blitt for stort og for krevende. Og så mye dill med venner, telefoner som ringer hele tiden, bowling, dart osv. Kanskje jeg ikke ga det nok tid. Har ikke spilt det på endel mnd nå, siste jeg husker var at jeg mistet leiligheten min og fikk noe slum et annet sted. Savner flere save-steder og mulighet til å kjøpe leiligheter. Oxo er det vanskelig å bli kvitt politiet! Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 21. august 2008 Rapporter Del Skrevet 21. august 2008 Oxo er det vanskelig å bli kvitt politiet! Da skjønner jeg at alt det andre kan bli litt for mye for deg. Politiet i gta iv er det dårligste elementet. Får håpe det er modde-vennlig, så noen kan tweake litt. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 21. august 2008 Rapporter Del Skrevet 21. august 2008 (endret) Bedre grafikk? Det ser bare ut som de bare har kjørt noen harry utglattingsfiltre på hele den gamle sulamitten så det har fått en dårlig dokkeaktig look hele greia. Endret 21. august 2008 av Theo343 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg