Gå til innhold

Nyheter i GTA IV for PC (PC)


Anbefalte innlegg

Bedre grafikk?

 

Det ser bare ut som de bare har kjørt noen harry utglattingsfiltre på hele den gamle sulamitten så det har fått en dårlig dokkeaktig look hele greia.

 

Har du sett på de andre bildene enn akkurat det taxi-bildet i artikkelen? Uansett kan du sikkert slå av noen effekter om du ikke liker den looken, og bare kjøre det med høyere oppløsning.

 

AtW

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eneste grunnen til at de slipper det til konsoll først er fordi de vet at det er en del folk som syns det er greit å bruke 500+kr på et spill. Og når de har solgt det til alle disse menneskene så slipper de en bedre og oppdatert versjon til PC gamere til halvparten av prisen.

Lenke til kommentar
Bedre grafikk?

 

Det ser bare ut som de bare har kjørt noen harry utglattingsfiltre på hele den gamle sulamitten så det har fått en dårlig dokkeaktig look hele greia.

 

Har du sett på de andre bildene enn akkurat det taxi-bildet i artikkelen? Uansett kan du sikkert slå av noen effekter om du ikke liker den looken, og bare kjøre det med høyere oppløsning.

 

AtW

Jeg så på alle bildene i full modus. Mitt inntrykk er ikke at dette er en "look", da er den kraftig malplassert(ala barbie og princess look), det virker derimot rett og slett som man har tatt litt for mange snarveier mot en PC versjon.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Eneste grunnen til at de slipper det til konsoll først er fordi de vet at det er en del folk som syns det er greit å bruke 500+kr på et spill. Og når de har solgt det til alle disse menneskene så slipper de en bedre og oppdatert versjon til PC gamere til halvparten av prisen.

Mye av grunnen til at konsoll spill er dyrere er fordi utviklerne av konsollen skal ha en del penger for hvert spill som selges.

 

Må si jeg gleder meg til dette spillet :D .

Endret av KnewtFan
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...