Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kaffejenta mot full pakke jenta


Anbefalte innlegg

Ok, som de fleste vet så skal jeg ta en kaffe med ei jeg liker veldig godt i nærmeste fremtid!

Men nå har det dukka opp ei veldig pen jente, og hu er faen meg besatt av meg at det nesten er litt skumelt! Tilbydd meg full pakke å greier viss dere skjønner, det eneste som jeg synes er dumt da er avstand som er Vikersund-Alta som da er et JÆVLA langt stykke. Dessuten føler jeg at jeg har no veldig bra på gang med hu jeg skal ta en kaffe med, men samtidig har jeg blitt litt småforelska i denne altaværingen :S Hva skal jeg gjøre? HJELP!

Endret av samebror
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ok, som de fleste vet så skal jeg ta en kaffe med ei jeg liker veldig godt i nærmeste fremtid!

Men nå har det dukka opp ei veldig pen jente, og hu er faen meg besatt av meg at det nesten er litt skumelt! Tilbydd meg full pakke å greier viss dere skjønner, det eneste som jeg synes er dumt da er avstand som er Vikersund-Alta som da er et JÆVLA langt stykke. Dessuten føler jeg at jeg har no veldig bra på gang med hu jeg skal ta en kaffe med, men samtidig har jeg blitt litt småforelska i denne altaværingen :S Hva skal jeg gjøre? HJELP!

Er du forelsket i jenten eller full pakke-tilbudet?

 

Jeg hadde satset på hun der kaffe-jenta ;) Langtidsforhold fungerer som regel dårlig. Når hun alt har tilbuldt deg full pakke allerede tror jeg ikke hun altaværingen er noe å satse på uansett.

Langtidsforhold, nei, det funker aldri :p

Langdistanse kanskje :wee:

Lenke til kommentar
Jeg ville ikke dratt til Alta.. Den der Full Pakke er ikke så jævla god som alle sier, kjøttdeig og løk er mye bedre.

 

Personlig liker jeg pepperoni, eller helt vanlig best. Den aller beste var selvsagt mild taco, som av triste grunner ble tatt av markedet :(

Mild Taco har flyttet til Bergen :)

 

kaffejenten er så positiv, og jeg får en varm følelse inni meg med bare tanken av henne ^^

hu andre kjenner jeg ikke så godt, men hu har klart å sjarmere meg! Og nei det er ikke fordi det er sex inni bildet xD

Ta kaffejenten

 

jaja, man får vel si nei til den første som har vært intresert i meg på flere år da :p

føler meg litt slem når jeg for første gang må avvise ei jente :/

Du behøver jo ikke avslå full pakke jenten (selvom vanlig er mye bedre) bare fordi du tar en kaffe med kaffejenten?

Lenke til kommentar
Og nei det er ikke fordi det er sex inni bildet xD

Jo, det er det. Ikke lur deg selv :p

 

Luksusproblemer suger ikke, de er jo vinn-vinn situasjoner :)

Ikke nødvendigvis.. Om man har gått litt for langt med begge, og begge holder kontakt, gjerne skal treffe deg på byen og slikt.. Da kan det plutselig bli smell :p

Endret av toth
Lenke til kommentar

Alta/Vikersund er såpass lang avstand at du rekker vel kanskje å ta kaffe med kaffejenta før du i det hele tatt har mulighet til å treffe full pakke likevel? Hold full pakke på is inntil videre, møt kaffejenta og viser det seg å være like bra som du tror, jf den varme følelsen, så dropper du full pakke da. :new_woot:

Lenke til kommentar

Er ikke det enkleste å spørre kaffejenta om hun og liker full pakke, to fluer i en smekk og ingen alta? Finnes mange jenter som liker full pakke, selv om de også liker kjøttdeig og løk :p

 

edit: Observasjon: Det ble utrolig mange dårlige metaforer i denne tråden..

Endret av toth
Lenke til kommentar
Luksusproblemer suger ikke, de er jo vinn-vinn situasjoner :)

Ikke nødvendigvis.. Om man har gått litt for langt med begge, og begge holder kontakt, gjerne skal treffe deg på byen og slikt.. Da kan det plutselig bli smell :p

 

Da har man blitt for grådig, og snudd vinn-vinn situasjonen til en tap-tap situasjon, hehe.

Lenke til kommentar
Luksusproblemer suger ikke, de er jo vinn-vinn situasjoner :)

Ikke nødvendigvis.. Om man har gått litt for langt med begge, og begge holder kontakt, gjerne skal treffe deg på byen og slikt.. Da kan det plutselig bli smell :p

 

Da har man blitt for grådig, og snudd vinn-vinn situasjonen til en tap-tap situasjon, hehe.

Helt riktig! Eller hvertfall stort potensiale for tap-tap, om ikke man får redda seg ut av det. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...