Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Spørre om hun går på P-piller.


Anbefalte innlegg

Gjest Guest_Marianne_*
Har bestilt legetime hos spesialist nå. Skal få testet rogna.

 

Lurer litt på hva jeg skal gjøre om jeg fortsatt er steril. Tenkte litt på at jeg kan late som ingen ting. Tro at det er mitt barn. Hun har ønsket seg barn lenge, så kanskje vi fortsatt klarer å ha et lykkelig forhold. Men vet ikke om jeg har et annet syn på det om 20 år. Eller hvis det blir slutt mellom oss. Kanskje jeg ikek vil ta ansvar for ungen.

Tenkte litt på det med hudfarge også. Om hun har vært utro kan hun ikke ha vært så dum å valgt en med en annen hudfarge. Det ville hvertfall blitt oppdaget. Satt meg selv i hennes posisjon i dag. Kanskje hun gjør det for å glede meg. Er jo ikke så morsomt å vite at man er ute av stand til å reprodusere seg. Hun ville sikkert bare glede meg.

 

Vet ikke hva jeg skal gjøre. Tenk når jeg skal vise barnet til foreldrene mine. Er vanskelig å stå å lyve de rett opp i ansiktet. Eller hvis barnet mitt spør meg om ting senere. Hele livet til barnet vil være basert på en løgn.

 

PS!! HUSK AT DET ER MULIG Å GJØRE NOEN GRAVID SELV OM DU ER STERIL!!!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 år senere...

Nå er dette en ganske gammel tråd, men anyways: Om dama mi (som jeg har vært sammen med i 3 år) hadde ligget med en annen mann samtidig som vi var sammen, uansett om jeg hadde vært steril, så hadde jeg blitt rimelig forbannet. Jeg er 100% sikker på at jeg ikke hadde tilgitt'a, uansett om det hadde vært for en god sak. Nå er vi alle forskjellige, men jeg forbinder sex med forhold. Er ikke imot one-night-stands om man er singel, men hvis man har et forhold med noen, så er det tabu.

Lenke til kommentar

> P-piller er ca 99.3% sikkert.

 

Sånn for ordens skyld: dette stemmer, men tallet vil ikke si at man blir gravid 1 av ca 200 ganger man har sex selv om man går på p-piller, men at "av 200 par som bruker p-piller og har normalt mye sex vil ett oppleve en graviditet i løpet av et år", såvidt jeg har forstått det.

Lenke til kommentar
Gjest Frøken Fru

Hva er så rart med å spørre om det?

Og om det er lurt; DUMBASS! Du skal jo sprute sædceller inn i henne, selvfølgelig må du vite om hun bruker prevensjon eller ikke ><

Uansett:

Det er lurt å ikke presse henne til det, men hun vil nok innse selv at det er den beste prevensjonen for dere begge. Du kan jo ta initsjativ til å være med henne når hun skal få resept for eks.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Skal ha sex med jenta mi nå snart. Men det jeg lurer på..er det lurt å spørre om hun går på P-piller føre vi begynner?

 

Har ett genialt triks! Bruk kondomer første gangen. Går hun på p-piller pleier hun som regel å si: "Du trenger ikke de der, jeg går på p-piller!"

 

Så slipper du å grue deg til å spørre og være redd for en klein situasjon. Men tror uansett de fleste jenter ikke har noe imot det spørsmålet når det er åpenbart at dere vil ha sex snart.

 

Edit: LOL, leste ikke posten rett over meg. REPOST :O :!: :tease:

Endret av D_czipher606
Lenke til kommentar

Herregud, hadde jeg vært gutt hadde jeg strødd om meg med kondomer. JEG går jo på P-piller, men gutter som ikke spør, og faktisk tar den risikoen... AT DE TØR :dontgetit:

Uansett er det hyggelig og ansvarlig å spørre, jeg synes faktisk at gutter automatisk burde ta kondom for gitt. Det er jo det eneste som beskytter mot STDs vet dere! Men jeg er motvillig til å bringe det på bane selv, særlig pga pillene.

Synes ikke jenta skal være den eneste ansvarlige personen selv om det er hennes problem om noe går galt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...