Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Spørre om hun går på P-piller.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Guest_Sindre_*
Hvis ungen har en annen hudfarge enn deg og dama di får du iallefall ha det i bakhodet :innocent: Seff må det være kleint, men hey- det har skjedd før og kommer til å skje igjen.

Hva mener dere med hvis ungen har en annerledes hudfarge? Sier dere at hun kan ha vært utro? Tror virkelig ikke hun har vært det. Den siste tiden etter hun ble gravid har hun sagt Jeg elsker deg, hver dag

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Sindre_*

Har bestilt legetime hos spesialist nå. Skal få testet rogna.

 

Lurer litt på hva jeg skal gjøre om jeg fortsatt er steril. Tenkte litt på at jeg kan late som ingen ting. Tro at det er mitt barn. Hun har ønsket seg barn lenge, så kanskje vi fortsatt klarer å ha et lykkelig forhold. Men vet ikke om jeg har et annet syn på det om 20 år. Eller hvis det blir slutt mellom oss. Kanskje jeg ikek vil ta ansvar for ungen.

Tenkte litt på det med hudfarge også. Om hun har vært utro kan hun ikke ha vært så dum å valgt en med en annen hudfarge. Det ville hvertfall blitt oppdaget. Satt meg selv i hennes posisjon i dag. Kanskje hun gjør det for å glede meg. Er jo ikke så morsomt å vite at man er ute av stand til å reprodusere seg. Hun ville sikkert bare glede meg.

 

Vet ikke hva jeg skal gjøre. Tenk når jeg skal vise barnet til foreldrene mine. Er vanskelig å stå å lyve de rett opp i ansiktet. Eller hvis barnet mitt spør meg om ting senere. Hele livet til barnet vil være basert på en løgn.

Lenke til kommentar

Uff, får rent dårlig samvittighet for å ha sådd denne mistanken i deg... Det kan jo fortsatt hende at barnet er ditt!

 

Og det med annen hudfarge var vel å sette ting litt på spissen. Men man kan jo begynne å lure dersom man er testet steril, og har store problemer med å se noen likhetstrekk fra seg selv i barnet som skal være ditt.

 

 

Sett at dere fortsetter forholdet, men at det av andre grunner blir slutt om ett år, så finnes det jo en mulighet for å få tatt farsskapstest etter et eventuellt brudd, dersom du ikke synes det er så kult å betale barnebidrag for en annen manns avkom..

 

Men test deg du, og kanskje er det gledelige nyheter :)

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Sindre_*

L C. du skal ikke ha dårlig samvittighet.

 

Men vi hadde jo snakket om å adoptere uansett. Nå blir ungen hvertfall litt vår. Jeg tenker bare at om hun har ligget med noen andre, må det hha vært for å glede meg. Det blir litt som å stjele fra noen rike og gi til noen fattige. Er en veldig god tanke, selv om noen faktisk blit stjålet fra.

Lenke til kommentar
Aldri stol på noen prevensjon. Jeg er testet steril, allikevel har samboeren min blitt gravid. Skjønner ikke hvordan det har gått til, men flaks skal man ha. Samboeren ville ha barn nå, men det ville ikke jeg hatt selv om jeg ikke hadde vært steril. Så merkelig timing. Men nå blir det jo uaktuelt å ta abort, siden dette har skjedd naturlig. hva er sjansen for at en steril mann befrukter dama si? Det må være samme sansynlighet som å bli gravid med P-piller og kondom på en gang. Alt kan skje.

 

Du er klar over at d finnes andre menn her i verden ja? Heh

 

Edit: Kanskje jeg skal lese resten av postene før jeg poster :)

Endret av Fedje
Lenke til kommentar
L C. du skal ikke ha dårlig samvittighet.

 

Men vi hadde jo snakket om å adoptere uansett. Nå blir ungen hvertfall litt vår. Jeg tenker bare at om hun har ligget med noen andre, må det hha vært for å glede meg. Det blir litt som å stjele fra noen rike og gi til noen fattige. Er en veldig god tanke, selv om noen faktisk blit stjålet fra.

Men om det du nå sier er tilfellet, hadde det ikke vært forferdelig surt at hun tok dette valget uten deg? O.o

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Sindre_*

Jo. Er dumt at hun ikke spurte meg, om det er sånn at barnet ikke er mitt. Men hun vet at jeg elsker henne og ville tilgitt henne. Mulig jeg er alt for dum og godtroende. Men sånn jeg har tenkt de siste dagene tror jeg at hun ville glede meg. Er ikke så mandig å gå rundt å ikke kunne reprodusere seg.

 

Om hun hadde spurt meg kan det hende jeg hadde sagt nei. Man kunne hjulpet mange andre barn ved å adoptere de i stedet for å produsere et nytt. Men forstår hun igjen også da. At hun vil ha et egeet barn.

Lenke til kommentar

Hvis hun har seg med andre for å "glede" deg... Hørtes noe rart ut og må være årets unnskyldning! Nei, hvis du overhodet ikke skulle ha noe som helst mistanke til at hun har vært utro, er det nok bare den 1 av 10.000 som har slått til. Ble pappa selv sånn, men da var motsatt; min kjære kunne ikke bli gravid uten behandling så vi brukte ikke noe særlig prevensjon heller. Kan være at vi passer veldig godt sammen eller så var da den ene av nevnte 10.000....

 

Men tilbake til trådstarter: dette med kondom får dere nesten avgjøre selv. Du bør uansett spørre henne om hun bruker piller. Kanskje hun også vil ha kondom uansett, iallefall i begynnelsen. Men spør, dere er jo sammen og slike ting skal man kunne ta opp (etterhvert er det bare småtterier av intimiteter man tar opp.....)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Gjest Guest_Sindre_*

Da var ny test gjennomført. Var ikke mye liv her :( Dama har så langt på vei nå, så går nok ikke med abort. Regner med at man må vente til baarnet er født før man kan ta farskapstest. Jeg vil fortsatt være sammen med henne. Hun prøvde nok å glede meg. Jeg har tenkt over det og vil ikke se på meg selv som dum og godtroende her. Det jeg er int. i er at hun forteller det til barnets far. Syntes han fortjener å delta på fødselen, samt møte barnet selv om han kanskje ikke vil ta ansvar for det.

 

Beklager at jeg stjelte tråden din trådstarter

Lenke til kommentar

For det første så adopterer man ikke for å hjelpe barn. Det er fler som vil bli adoptivforledre enn der er barn som er klare for adopsjon, så de barna som er klare vil få et hjem uansett..

Tanken om å ta en "vilde" kan vel slå noen og en hver som er i en situasjon der man ikke kan få barn. Men forskjellen ligger i det å tenke tanken og faktisk gå ut å gjøre det.. Finns jo andre alternativer også, men nå er jo dere der dere er. Har dere i det hele tatt snakket om dette? hva sier hun når du nevner at det er rart at hun kan bli gravid når du nærmest er steril? Hvor gamle er dere? Syns det er bra at du fremdeles vil være sammen med henne og at du klarer å se på dette som en god gjerning! Fortell henne det, så er det kankje lettere å innrømme noe?..

Lenke til kommentar
Aldri stol på noen prevensjon. Jeg er testet steril, allikevel har samboeren min blitt gravid. Skjønner ikke hvordan det har gått til, men flaks skal man ha. Samboeren ville ha barn nå, men det ville ikke jeg hatt selv om jeg ikke hadde vært steril. Så merkelig timing. Men nå blir det jo uaktuelt å ta abort, siden dette har skjedd naturlig. hva er sjansen for at en steril mann befrukter dama si? Det må være samme sansynlighet som å bli gravid med P-piller og kondom på en gang. Alt kan skje.

 

notthefather.gif

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Marita_*
Skal ha sex med jenta mi nå snart. Men det jeg lurer på..er det lurt å spørre om hun går på P-piller føre vi begynner?

DEFINITIVT JA!!! Og hvis ikke må du bruke kondom, min venn..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...