Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Spørre om hun går på P-piller.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ingenting er hundre prosent sikkert. Jeg har vært sammen med min kjæreste i noenår, og vi bruker begge deler. Hva som "holder" blir vanskelig å svare på, fordi som regel holder en av delene. Spørs bare hvor sikker du vil være. Spørs jo også litt på hennes og dine holdninger til abort, etc.

Lenke til kommentar
Men er det lurt at hun bruker p-piller og jeg kondom..for at ikke det skal bli noe bolle i ovnen? Eller holder det med kondom?

Som det har blitt sagt, ingenting er 100% sikkert, så desto mer prevansjon desto bedre. Er dere unge, så anbefaler jeg nasking, tafsing, sleiking og suging. (Du skal ikke slutte med det selvom du velger å penetrere henne, hehehe)

 

Husk at i kampens hete, vil du bli enormt opphisset, og kanskje få veldig lyst til å dra av den dumme kondomen, men ikke gjør det. Det vil koste deg mange fortvilelser for noen stakkede sekunders lykke. :]

Lenke til kommentar
Gjest member-101642

Selvsagt, men da bør man være sikker på at den andre parten er fri for seksuelt overførbare sykdommer. Man er ikke hundre prosent beskyttet mot graviditet selv om man bruker både kondom og p-piller.

Lenke til kommentar
P-piller blir sagt skal väre 100% sikker.

det eneste som er 100% med det utsagnet der, er at det er feil.

 

Det er utallige kvinner som blir gravide selv om de bruker p-piller.

 

Leste for ikke lenge siden om en kvinne (i england om jeg ikke husker feil) som først ble gravid når hun var på p-piller, så når hun var på p-sprøyte, og til slutt når hun var på p-stav.

 

Jo yngre jenta/kvinnen er, jo mindre effektiv vil pillene være.

 

Så det er alltid lurt og bruke kondom, ikke bare for og forhindre graviditet, men også sykdommer.

Lenke til kommentar

Det er nå ikke så forferdelig langt unna 100%. Det er vel 99,5% elns. Det finnes vel alltid kvinner som ikke påvirkes i veldig stor grad av de hormonene piller, sprøyta eller staven tilfører.

 

Det kommer aldri til å være 100% sikkert, men det er jo lite vits i å drive skremselspropaganda som får det til å virke som det knapt er 50% sikkert.

Endret av bazukh
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...