Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Forhold til en gift mann - Katastrofe!


Anbefalte innlegg

Du får bare fokusere på et positive ved dette. Ta det med som en erfaring til neste gang. At du husker å slette alt av inntime meldinger og bilder på mobilen. Slett alt jevnlig. Samme på evt. mail , facebook og ikke lagre noe logg på msn.

 

 

Faen så dum du er! Husk å slette alt?? Du trenger ikke å slette noe som helst, du kan bare holde deg unna gifte menn! Jeez...^^

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du får bare fokusere på et positive ved dette. Ta det med som en erfaring til neste gang. At du husker å slette alt av inntime meldinger og bilder på mobilen. Slett alt jevnlig. Samme på evt. mail , facebook og ikke lagre noe logg på msn.

 

 

Faen så dum du er! Husk å slette alt?? Du trenger ikke å slette noe som helst, du kan bare holde deg unna gifte menn! Jeez...^^

Enkelte bare MÅ gjøre det vanskelig :wee:

 

Forøvrig, man har jo fortsatt det faktum at det alltid vil være minst to personer som veit om det (de involverte), de personene de ev. forteller det til, «fremmede» som har sett paret (litt vanskelig å bortforklare at en venn/venninne av partneren har sett deg sammen med en annen ...) og ikke minst mistanken partneren til minst en av de etterhvert kanskje får. Det er litt vanskelig å bli kvitt akkurat det. Utroskap blir før eller siden avdekket, og det selv om man sletter i vill panikk eller tar alle kunstens forhåndsregler. Det er alltid noen som ser deg, og da er det egentlig bare en spørsmål om vedkommende kjenner eller kommer til å møte partneren til en av de. Synd ikke alle helt innser det, men det er nå så ...

Lenke til kommentar

Det verste jeg hører er når jenter jeg kjenner fersker typen/samboeren/forloveden/mannen i å ha ligget med en eller annen random kjerring - for så å skjelle huden av kjerringa. Det er først og fremst mannen som har begått en synd. Selvsagt har "kjerringa" en del av skylden også, men jeg hadde først og fremst hudflettet fyren min

Lenke til kommentar
Det verste jeg hører er når jenter jeg kjenner fersker typen/samboeren/forloveden/mannen i å ha ligget med en eller annen random kjerring - for så å skjelle huden av kjerringa. Det er først og fremst mannen som har begått en synd.

Uhm.. lol?

 

Hvis de er gode venner, antar jeg selvsagt at venninnen til typen min er oppmerksom på at jeg har kjæresten. Kjæresten min hadde jeg selvsagt tatt for meg etterpå:)

Venninna har jo ansvar overfor ham, ikke deg. Så hvis hun oppfatter at han synes det er greit hun klemmer og koser ham, gjør hun ikke noe galt. Da har du ingen rett til å klore noe som helst på henne.

Det er han som gjør noe "galt"(ikke i mine øyne) overfor deg om han lar det skje til tross for at han vet du ikke godtar det.

 

Jasså. Så hvis hun oppfatter at det er greit for kjæresten MIN at hun knuller litt på han , så er det ikke hennes feil hvis jeg synes det blir litt feil og får lyst til å klore henne litt?

 

misforstår jeg deg bare kraftig, eller har du meget motstridende meninger inni hodet? :ermm:

Lenke til kommentar
Det verste jeg hører er når jenter jeg kjenner fersker typen/samboeren/forloveden/mannen i å ha ligget med en eller annen random kjerring - for så å skjelle huden av kjerringa. Det er først og fremst mannen som har begått en synd. Selvsagt har "kjerringa" en del av skylden også, men jeg hadde først og fremst hudflettet fyren min

Amen!

Lenke til kommentar
Nei men dama di har vel ett ansvar om å holde seg unna andre menn syns du ikke det?
Det verste jeg hører er når jenter jeg kjenner fersker typen/samboeren/forloveden/mannen i å ha ligget med en eller annen random kjerring - for så å skjelle huden av kjerringa. Det er først og fremst mannen som har begått en synd. Selvsagt har "kjerringa" en del av skylden også, men jeg hadde først og fremst hudflettet fyren min

Nettopp. Hadde kona mi vært utro, hadde det først og fremst vært henne jeg hadde reagert på. Hadde det i tillegg vært med en god venn, hadde jeg reagert på begge to.

 

Selvsagt er ikke trådstarter 100% uskyldig og burde nok ha regnet med noe bråk, men at kona kommer med trusler og terroriseringer synes jeg ikke er riktig heller. Da får hun heller ta mannen sin som faktisk har vært utro her!

 

Trådstarter,

Kjente du kona fra før av?

Endret av Mad Wolf Magnux
Lenke til kommentar
Det verste jeg hører er når jenter jeg kjenner fersker typen/samboeren/forloveden/mannen i å ha ligget med en eller annen random kjerring - for så å skjelle huden av kjerringa. Det er først og fremst mannen som har begått en synd. Selvsagt har "kjerringa" en del av skylden også, men jeg hadde først og fremst hudflettet fyren min

Amen!

 

Amen nr 2!!! Hva faen feiler det med folk her i forum, det kan umulig være trådstarterens feil at mannen er utro mot kona si. Hun kan gjøre hva hun vil med mannen så lenge hun ikke har noe med kona til mannen å gjøre. Altså ikke venn med henne. Det er fullstendig mannens feil, jeg synes at det var dårlig og patetisk gjort av mannen.

Trådstarteren fortjener ikke kjeft, sånt seriøst!

Lenke til kommentar

For meg er det selvfølge at begge er skyld i det som har skjedd så lenge den parten som ikke er i ett forhold har vist at den andre har vært det.

 

Hadde jeg funnet ut at noen jeg var i forhold med hadde vært utro hadde jeg sagt hva jeg mente til begge partene det er helt sikkert, ikke kun den ene.

Lenke til kommentar
Det verste jeg hører er når jenter jeg kjenner fersker typen/samboeren/forloveden/mannen i å ha ligget med en eller annen random kjerring - for så å skjelle huden av kjerringa. Det er først og fremst mannen som har begått en synd.

Uhm.. lol?

 

Hvis de er gode venner, antar jeg selvsagt at venninnen til typen min er oppmerksom på at jeg har kjæresten. Kjæresten min hadde jeg selvsagt tatt for meg etterpå:)

Venninna har jo ansvar overfor ham, ikke deg. Så hvis hun oppfatter at han synes det er greit hun klemmer og koser ham, gjør hun ikke noe galt. Da har du ingen rett til å klore noe som helst på henne.

Det er han som gjør noe "galt"(ikke i mine øyne) overfor deg om han lar det skje til tross for at han vet du ikke godtar det.

 

Jasså. Så hvis hun oppfatter at det er greit for kjæresten MIN at hun knuller litt på han , så er det ikke hennes feil hvis jeg synes det blir litt feil og får lyst til å klore henne litt?

 

misforstår jeg deg bare kraftig, eller har du meget motstridende meninger inni hodet? :ermm:

 

Her er det jo snakk om to forskjellige ting. I den andre tråden er det snakk om ei god venninne av typen min som driver og klemmer og klenger og nusser på han. Jeg synes ikke det er i orden.

 

Og å "klore noen" litt og å terrorisere de i lange tider er to forskjellige ting. Til hun som klemmer på typen min holder det mest sannsynlig at jeg gir klar beskjed om at jeg ikke synes det er greit, enten til henne eller han. "Venninna til typen min" vil jo da også være en nær bekjent av meg (mine venner er dine venner) , og det er IKKE greit for meg at en nær bekjent av meg knuller litt eller klemmer litt på typen min:)

 

I denne tråden er det snakk om at trådstarter viste at han hun innledet et forhold med var gift. Jeg antar at hun ikke kjenner kona. Da har ikke kona noe med å terrorisere trådstarter. Hun kan heller kastrere mannen sin :)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Hva pokker gjør man da?

 

 

 

Nå har det mildt sagt vært et sirkus med trusler og terrorisering i tre uker!

Er helt tom i hodet!!

 

Vil bare ha fred! :ph34r:

Anmelde!?

Lenke til kommentar
det er IKKE greit for meg at en nær bekjent av meg .. klemmer litt på typen min

(i andre tråden var hun bare venn med guttene, ikke bestevenn med damene deres om jeg husker rett)

 

Da får vi bare være enige om å være fryktelig uenige. Å forby noen som helst å klemme noen som helst vil aldri være aktuelt for meg.

Klemmer er en god ting, fra Ola eller Kari, til single Per eller gifte Anne.

 

Sånn forøvrig går vel både kloring og kastrering under vold, som aldri har løst et eneste samlivsproblem.

Endret av toth
Lenke til kommentar

Patetisk tråd dette her. :no: Er man med på leken, etc.

 

Og hva er det med alle dere som faktisk forsvarer trådstarter og sier at hun ikke har gjort noe galt? For meg blir dette omtrent som om du kjøper en bil du vet er stjålet og når du senere blir dømt for heleri og fratatt bilen prøver du å forsvare deg med at "jammen, det var ikke jeg som stjal bilen".

Det stemmer nok at det er mannen som er hovedskyldig her, men trådstarter er langt i fra skyldfri.

 

Succubus anyone? :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...