Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Forhold til en gift mann - Katastrofe!


Anbefalte innlegg

Hva pokker gjør man da?

 

Var så dum å innlede det forholdet! Visste jo hva jeg gikk til.

-Men det skulle jo bare være sex!

 

Tok til fornuft etter 2-3 mnd.. Avsluttet det hele. Fikset det ikke følelsesmessig!

 

Og der smalt det!! Vi ble fersket.. av konen! Hun leste alle meldingene, og så alle intime bildene!

 

Nå har det mildt sagt vært et sirkus med trusler og terrorisering i tre uker!

Er helt tom i hodet!!

 

Vil bare ha fred! :ph34r:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du får bare fokusere på et positive ved dette. Ta det med som en erfaring til neste gang. At du husker å slette alt av inntime meldinger og bilder på mobilen. Slett alt jevnlig. Samme på evt. mail , facebook og ikke lagre noe logg på msn.

 

Du lever bare en gang. Er ikke vits å grave seg ned i jorden for den grunn. Er bare å tenke framover og gå ut på nye eventyr. Fortiden kan ikke endres, mens skjebnen til din egen framtid styrer du selv.

Lenke til kommentar

Synes faktisk dette blir litt for dumt.

 

Først er man home-wrecker, og når man får merke vrede, så poster man meldinger på et nettforum for å søke sympati.

 

Ikke for å være en moralens vokter, (men det er akkurat det jeg er her), så kan du jo forsøke å se det fra partneren hans sin side, hun er nok utrolig såret og fortjener kanskje sympatien litt mer enn deg, eller hva tror du?

Lenke til kommentar

Må egentlig si meg litt enig med Blåbær. Selv om du visste det var galt og at han var gift så har jo han det største ansvaret som faktisk har forpliktet seg til et liv med et annet menneske.

 

For å få slutt på terrorisering osv er det jo stort sett bare å skifte telefonnr. Da antar jeg at dere ikke er naboer og hun bruker telefonen og ikke står på døra til enhver tid.

 

Bare kutt ut hele den familien og gå videre som Lars sier. Erfaringen drar du jo med deg og sansynligheten for at du gidder å rote deg borti en gift mann igjen kan jo bli mindre neste gang ;)

Lenke til kommentar
Er mannen som er skurken, ikke du. Du får bare kjefte tilbake, du har ikke gjort noe galt men han. Bare få ut litt raseri om hun begynner å glefse litt.

 

Men ellers så syns jeg du burde la saken ligge og gå videre med livet.

What? Hun er da like mye skurken her som han. Hun sier jo selv at hun viste hva hun gikk til, og selv om det er han som er gift så er det ingen unnskyldning. Vi lever i et samfunn hvor vi hovedsakelig har monogami, og da legger man ikke an på folk man veit er opptatt eller fortsetter når man oppdager det.

 

Forøvrig enig med Daddlemannen. Det blir for dumt å søke sympati når man på forhånd veit hva man går til. At man tok til fornuften etter en viss tid er vel og bra, men det endrer ikke fortiden og gjør heller ikke at jeg får spesielt mer sympati. Utroskap kommer frem før eller siden, uannsett hvor mye man gjemmer det. Forhåpentligvis har trådstarter nå lært at menn som er opptatt ikke er særlig smart å gå etter.

Lenke til kommentar

Når man har følelser for noen, så vil det ikke bli stoppet av at den andre parten allerede er i et forhold. Følelsene er der for henne likevel. Og da er det jo ikke like enkelt å tenke "fornuftig". Uansett hvor gjerne man vil det. Ja, hun er litt skyldig. Litt. Følelsesmessig er det vanskelig. Men mannen har, som Blåbær sier, det aller meste skylden, og burde klart å holde klærene på.

Endret av Menial
Lenke til kommentar
Hun var ikke i ett forhold og har dermed ingen forpliktelser eller krav til hvem andre hun vil ha ett forhold til. Mannen derimot er gift og burde klart å holde tissen innenfor buksa si.

 

Hun har ikke noe skyld i denne saken. Mulig kona ikke gav han sex elns?

 

Dummeste jeg har hørt. Visste hun at mannen var gift hadde hun akkurat like mye skyld som det han hadde. It takes two to tango, og minst to for å knulle.

Lenke til kommentar
Hvem er det hun er utro mot liksom?

Hvem er det som har et forpliktende ekteskap å forholde seg til?

 

Ingen som sier hun har vært utro, men hun har like mye skyld i den kjipe situasjonen hun befinner seg i. Hun visste at han var gift, og kunne f.eks latt være å ligge med han. At hun syns det er kjipt nå er a case of the chickens coming home to roost.

Lenke til kommentar
Nei kjipe situasjonen er at kona har gått berserk og ikke klarer å passe på mannen sin.

 

Ingenting i tråden som tilsier dette. Kona har blitt forståelig forbanna fordi mannen var utro. Trådstarter syns situasjonen er kjip, men burde ha sett den komme. Trådstarter og mannen har en lik grad av ansvar for det som har skjedd. Konsekvensene kan dog bli en del hardere for mannen. Kona er den uskyldige parten her. Selv om hun hadde vært en dårlig kone (og ingen informasjon vi har tilsier dette), så hadde det riktige vært å skille/separere seg før man koser seg med andre.

 

Jeg synes jeg ser dere som sier hun var uten skyld smile til en fyr som hadde rå****** kona deres, vel viten om at hun var gift.

 

Enig.

Lenke til kommentar
Nå har det mildt sagt vært et sirkus med trusler og terrorisering i tre uker!

Er helt tom i hodet!!

 

Vil bare ha fred! :ph34r:

Hvis det ikke holder å ignorere henne, f.eks. sperre for samtaler fra nummeret hennes (og hans, om nødvendig), så går du til politiet.

 

"Trusler og terrorisering" blir for drøyt uansett, og det kan vel også tenkes dama har en skrue løs.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...