Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Forhold til en gift mann - Katastrofe!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Som jeg sa så tipper jeg at dette ender med besøkt/kontaktforbud. Men nå kommer det fram at trådstarter faktisk jobber sammen med denne mannen, noe som gjør saken langt mer vanskelig.

 

Uansett. Dette er helt klart et tilfelle av "two wrongs don't make a right". Helt klart at hennes oppførsel er forkastelig og ikke minst ulovlig, men tråstarter har også gjort noe forkastelig.

 

Dette er absolutt noe som bør anmeldes, og jeg håper for all del at det blir tatt seriøst og ikke henlegges. Samtidig håper jeg virkelig at trådstarter har lært noe av dette.

 

Du jobber altså sammen med denne mannen, men ønsker å fortsette som om ingenting har skjedd virker det som? Det er helt klart at hennes oppførsel ikke er ok, samtidig så må nok du ta ansvar for det du har gjort og sørge for at du ikke lenger har daglig kontakt med vedkommende dersom du vil ut av situasjonen. Så lenge du har et arbeidsforhold til mannen vil det være en konflikt.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Dette kan nok denne karen like å høre. For de som ikke kjenner karikaturen så er det vår alles kjære rabiat og sertifiserte svovelpredikant Ludvik Nessa. Hvis vi kontakter ham så er jeg sikker på at et lite heksebål med innlagt steining av horen kan organiseres. 

 

Nessa_ropert_2.jpg

 

Mere alvorlig. Kan vi ikke heller konsentrere oss om det som skal skje, fremfor dveling ved fortiden? 

 

:)

Lenke til kommentar
En geneasjon var vel gjerne litt å ta i, men 10-15 år yngre.. og det er vel nettopp det som plager henne.

Jo, jeg er faktisk voksen!! Og singel!!

Men det var ikke i den retningen denne tråden skulle lede hen...

Hvis du VET at han er 42, så må vel du vite om du er 32 eller 27... Og at du er singel spiller faen ingen rolle, for det var ikke han. Jeg synes innleggene dine begynner å skrante litt nå, jeg har vansker med å tro at det er noe i det du sier.

 

Til og begynne med virket du bare oppgitt, så begynner du å syte, så er du plutselig redd, og nå står du for din sak og synes det er helt riktig av deg å hoppe til køys med gifte menn bare fordi de holder sammen med sin kone pga barn? (Legg merke til ordet VIRKER SOM, jeg sier ikke at det ER sånn.)

 

Du kan ikke komme og grave etter sympati etter å åpent ha fortalt oss om ekteskapet du ødela.

 

Jeg sier fremdeles at konen hans må få rase fra seg så mye hun vil, foreløpig er det KUN snakk fra hennes side. Fra posten min som ble slettet, sa jeg vel at det ikke er reelle handlinger det er snakk om her, det er bare ord! Og jeg synes fremdeles du fortjener det. Basta. (Så vidt jeg vet har jeg rett til min personlige mening, fremdeles. Mhm? Ja.)

 

Edit: leif

 

Ja, du kan si og mene hva pokker du vil. Og her spiller min alder for så vidt ingen rolle!

Du får meg til å tro at du selv er i en slik posisjon at du kunne sendt drapstrusler og vært rabiat i ukesvis pga

at mannen din var utro! I så tilfelle er du like umoden som denne 45-år gamle konen jeg snakker om!

 

 

 

 

 

Dødstrusler er alvorlige nok, jeg ville anmeldt kjærringa. Hvis folk ikke er interresserte i hjelpe men bare trolle så får de bare holde seg unna.

 

 

Ja, takk for det.. Mistet liksom poenget her nå...

Lenke til kommentar
Som jeg sa så tipper jeg at dette ender med besøkt/kontaktforbud. Men nå kommer det fram at trådstarter faktisk jobber sammen med denne mannen, noe som gjør saken langt mer vanskelig.

 

Uansett. Dette er helt klart et tilfelle av "two wrongs don't make a right". Helt klart at hennes oppførsel er forkastelig og ikke minst ulovlig, men tråstarter har også gjort noe forkastelig.

 

Dette er absolutt noe som bør anmeldes, og jeg håper for all del at det blir tatt seriøst og ikke henlegges. Samtidig håper jeg virkelig at trådstarter har lært noe av dette.

 

Du jobber altså sammen med denne mannen, men ønsker å fortsette som om ingenting har skjedd virker det som? Det er helt klart at hennes oppførsel ikke er ok, samtidig så må nok du ta ansvar for det du har gjort og sørge for at du ikke lenger har daglig kontakt med vedkommende dersom du vil ut av situasjonen. Så lenge du har et arbeidsforhold til mannen vil det være en konflikt.

 

Understreker igjen at jeg og mannen har ingen konflikt oss i mellom. Han vil fortsatt ut av forholdet, men denne gang for å beholde meg. Så vi to har en god tone den dag i dag, selv om den intime biten er avsluttet.

Lenke til kommentar
Ja, du kan si og mene hva pokker du vil. Og her spiller min alder for så vidt ingen rolle!

Du får meg til å tro at du selv er i en slik posisjon at du kunne sendt drapstrusler og vært rabiat i ukesvis pga

at mannen din var utro! I så tilfelle er du like umoden som denne 45-år gamle konen jeg snakker om!

For det første: Du hoppet rett over parentesen min hvor det stod ganske klart VIRKER SOM IKKE ER SÅNN! For det andre, er ikke jeg gift, for det tredje er jeg 22 og for det fjerde har ikke du tatt noen skade av at hun raser fra seg. Jeg er ganske sikker på at du også ville reagert kraftig om noen tok seg rett til å dra din ektemann med seg i sengen.

 

Eksen min var riktignok utro mot meg, og er snart med på å sette et barn til verden på grunn av han idioti, men så langt har jeg ikke utagert mot han, eller noen av de han hadde seg med, for jeg har fullt navn på allesammen. Det var ikke så vanskelig å finne ut av. Jeg bare heller ser på det som at nå må DE deale med hans vesen istedetfor meg.

 

Med mindre denne damen begynner å følge etter deg og kontakte deg ETTER besøk/kontaktforbud, så har du ikke så veldig mye å gå på bortsett fra "Gal dame plager meg med meldinger".

 

Og du trenger strengt tatt ikke være så sinnsykt hissig

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Skriver som jeg snakker til vanlig vil jeg tro, bare det at jeg utelater x antall "faen", "jævla", "ete drit" etc. Så jeg tro kjeften min er større i rl enn her inne :p Hva skal man vel gjøre, man er jo født bergenser, nesten like gale som nordlendingene

Jøss, en harmdirrende bergenser ...  :!:

 

 

w-brann-300.jpg

Lenke til kommentar
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Som jeg sa så tipper jeg at dette ender med besøkt/kontaktforbud. Men nå kommer det fram at trådstarter faktisk jobber sammen med denne mannen, noe som gjør saken langt mer vanskelig.

 

Uansett. Dette er helt klart et tilfelle av "two wrongs don't make a right". Helt klart at hennes oppførsel er forkastelig og ikke minst ulovlig, men tråstarter har også gjort noe forkastelig.

 

Dette er absolutt noe som bør anmeldes, og jeg håper for all del at det blir tatt seriøst og ikke henlegges. Samtidig håper jeg virkelig at trådstarter har lært noe av dette.

 

Du jobber altså sammen med denne mannen, men ønsker å fortsette som om ingenting har skjedd virker det som? Det er helt klart at hennes oppførsel ikke er ok, samtidig så må nok du ta ansvar for det du har gjort og sørge for at du ikke lenger har daglig kontakt med vedkommende dersom du vil ut av situasjonen. Så lenge du har et arbeidsforhold til mannen vil det være en konflikt.

Understreker igjen at jeg og mannen har ingen konflikt oss i mellom. Han vil fortsatt ut av forholdet, men denne gang for å beholde meg. Så vi to har en god tone den dag i dag, selv om den intime biten er avsluttet.

Du mistet poenget mitt totalt her er jeg redd. Hvilket tone du har sammen med han er ravende likegyldig. Så lenge de to fortsatt er sammen og dere to fortsatt ser hverandre på daglig basis vil det eksistere en konflikt. Du sier at han fortsatt vil ha deg. Da har du i mine øyne to valg: 1) Press på han til å skille seg fra kona så fort som mulig for at dere to kan være sammen. 2) Avvikle all kontakt med han.

Saken er den at så lenge du omgås med han på daglig basis og de to er fortsatt gift er du selv med på å gjøre situasjonen verre for alle tre av dere. Det finnes ingen måte du kan bare late som om dette aldri har skjedd og fortsette hverdagen akkurat slik den var.

Lenke til kommentar
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Som jeg sa så tipper jeg at dette ender med besøkt/kontaktforbud. Men nå kommer det fram at trådstarter faktisk jobber sammen med denne mannen, noe som gjør saken langt mer vanskelig.

 

Uansett. Dette er helt klart et tilfelle av "two wrongs don't make a right". Helt klart at hennes oppførsel er forkastelig og ikke minst ulovlig, men tråstarter har også gjort noe forkastelig.

 

Dette er absolutt noe som bør anmeldes, og jeg håper for all del at det blir tatt seriøst og ikke henlegges. Samtidig håper jeg virkelig at trådstarter har lært noe av dette.

 

Du jobber altså sammen med denne mannen, men ønsker å fortsette som om ingenting har skjedd virker det som? Det er helt klart at hennes oppførsel ikke er ok, samtidig så må nok du ta ansvar for det du har gjort og sørge for at du ikke lenger har daglig kontakt med vedkommende dersom du vil ut av situasjonen. Så lenge du har et arbeidsforhold til mannen vil det være en konflikt.

Understreker igjen at jeg og mannen har ingen konflikt oss i mellom. Han vil fortsatt ut av forholdet, men denne gang for å beholde meg. Så vi to har en god tone den dag i dag, selv om den intime biten er avsluttet.

Du mistet poenget mitt totalt her er jeg redd. Hvilket tone du har sammen med han er ravende likegyldig. Så lenge de to fortsatt er sammen og dere to fortsatt ser hverandre på daglig basis vil det eksistere en konflikt. Du sier at han fortsatt vil ha deg. Da har du i mine øyne to valg: 1) Press på han til å skille seg fra kona så fort som mulig for at dere to kan være sammen. 2) Avvikle all kontakt med han.

Saken er den at så lenge du omgås med han på daglig basis og de to er fortsatt gift er du selv med på å gjøre situasjonen verre for alle tre av dere. Det finnes ingen måte du kan bare late som om dette aldri har skjedd og fortsette hverdagen akkurat slik den var.

 

Selv om jeg skrev at han fortsatt er interessert, så betyr ikke det at JEG er det!

Jeg kan akseptere å ha han som "en kollega jeg hadde sex med en gang".. Og det er det!!

Så vi to er ikke fortsatt sammen.. Det er over og ut for ukesvis siden... Men det er jo i ettertid at det ble oppdaget!!

Han burde slettet alle spor etter meg på sin mobil, men har vel gitt litt faen siden hjemmesituasjonen

i utgansgpunktet var ganske kjip!

Lenke til kommentar
Jøss, en harmdirrende bergenser ...  :!:

 

 

 

w-brann-300.jpg

Ja, pass deg, ellers sier jeg bekkalokk :p

 

Her er det etter min mening andre som bør tenke på å la følelsene galloppere ivei med fornuften.

 

:cool:

 

Så var det dette med å kaste stein når man sitter i glasshus...

Jeg skjønner ikke hvorfor noen ville bygge et glasshus til å begynne med :wee:

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Her er det etter min mening andre som bør tenke på å la følelsene galloppere ivei med fornuften.

 

:cool:

 

Så var det dette med å kaste stein når man sitter i glasshus...

 

Ikke dra dette mere ot enn nødvendig!

 

 

:thumbup:

Lenke til kommentar
Ja, du kan si og mene hva pokker du vil. Og her spiller min alder for så vidt ingen rolle!

Du får meg til å tro at du selv er i en slik posisjon at du kunne sendt drapstrusler og vært rabiat i ukesvis pga

at mannen din var utro! I så tilfelle er du like umoden som denne 45-år gamle konen jeg snakker om!

For det første: Du hoppet rett over parentesen min hvor det stod ganske klart VIRKER SOM IKKE ER SÅNN! For det andre, er ikke jeg gift, for det tredje er jeg 22 og for det fjerde har ikke du tatt noen skade av at hun raser fra seg. Jeg er ganske sikker på at du også ville reagert kraftig om noen tok seg rett til å dra din ektemann med seg i sengen.

 

Eksen min var riktignok utro mot meg, og er snart med på å sette et barn til verden på grunn av han idioti, men så langt har jeg ikke utagert mot han, eller noen av de han hadde seg med, for jeg har fullt navn på allesammen. Det var ikke så vanskelig å finne ut av. Jeg bare heller ser på det som at nå må DE deale med hans vesen istedetfor meg.

 

Med mindre denne damen begynner å følge etter deg og kontakte deg ETTER besøk/kontaktforbud, så har du ikke så veldig mye å gå på bortsett fra "Gal dame plager meg med meldinger".

 

Og du trenger strengt tatt ikke være så sinnsykt hissig

 

Unødvendig å bruke tid på å kverulere!

Du mister bakkekontakten her!

 

Det foreligger ingen anmeldelse eller besøks/kontaktforbud.

 

Men greit - Vi to er på forskjellig plan i livet, så la det bli med det!

Lenke til kommentar
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Som jeg sa så tipper jeg at dette ender med besøkt/kontaktforbud. Men nå kommer det fram at trådstarter faktisk jobber sammen med denne mannen, noe som gjør saken langt mer vanskelig.

 

Uansett. Dette er helt klart et tilfelle av "two wrongs don't make a right". Helt klart at hennes oppførsel er forkastelig og ikke minst ulovlig, men tråstarter har også gjort noe forkastelig.

 

Dette er absolutt noe som bør anmeldes, og jeg håper for all del at det blir tatt seriøst og ikke henlegges. Samtidig håper jeg virkelig at trådstarter har lært noe av dette.

 

Du jobber altså sammen med denne mannen, men ønsker å fortsette som om ingenting har skjedd virker det som? Det er helt klart at hennes oppførsel ikke er ok, samtidig så må nok du ta ansvar for det du har gjort og sørge for at du ikke lenger har daglig kontakt med vedkommende dersom du vil ut av situasjonen. Så lenge du har et arbeidsforhold til mannen vil det være en konflikt.

Understreker igjen at jeg og mannen har ingen konflikt oss i mellom. Han vil fortsatt ut av forholdet, men denne gang for å beholde meg. Så vi to har en god tone den dag i dag, selv om den intime biten er avsluttet.

Du mistet poenget mitt totalt her er jeg redd. Hvilket tone du har sammen med han er ravende likegyldig. Så lenge de to fortsatt er sammen og dere to fortsatt ser hverandre på daglig basis vil det eksistere en konflikt. Du sier at han fortsatt vil ha deg. Da har du i mine øyne to valg: 1) Press på han til å skille seg fra kona så fort som mulig for at dere to kan være sammen. 2) Avvikle all kontakt med han.

Saken er den at så lenge du omgås med han på daglig basis og de to er fortsatt gift er du selv med på å gjøre situasjonen verre for alle tre av dere. Det finnes ingen måte du kan bare late som om dette aldri har skjedd og fortsette hverdagen akkurat slik den var.

Selv om jeg skrev at han fortsatt er interessert, så betyr ikke det at JEG er det!

Jeg kan akseptere å ha han som "en kollega jeg hadde sex med en gang".. Og det er det!!

Så vi to er ikke fortsatt sammen.. Det er over og ut for ukesvis siden... Men det er jo i ettertid at det ble oppdaget!!

Han burde slettet alle spor etter meg på sin mobil, men har vel gitt litt faen siden hjemmesituasjonen

i utgansgpunktet var ganske kjip!

Og da har du i grunnen bare ett eneste valg dersom du ikke ønsker at det skal fortsatt være en konflikt mellom dere tre, nemlig å komme deg unna konflikten ved å ikke ha daglig kontakt. Å tro at du nå kan fortsette livet akkurat som før uten problemer er rimelig naivt.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Hva i alle dager er naivt ved ikke å gi etter for kriminell oppførsel? Hvorfor i alle dager er det hun som skal legge om planene? Hvorfor ikke de det egentlig gjelder, som etter min mening er ekteparet, og da lurer jeg enda på hva ektemannen foretar seg for å stagge ektefelle?

Lenke til kommentar
Unødvendig å bruke tid på å kverulere!

Du mister bakkekontakten her!

 

Det foreligger ingen anmeldelse eller besøks/kontaktforbud.

 

Men greit - Vi to er på forskjellig plan i livet, så la det bli med det!

Jeg vet at det ikke foreligger noe sånt, jeg kan da lese. Om det fortsetter, har du to valg. Godta det og bare ha det så godt eller ta valget om å ikke bli trakkasert lenger. Valget er ditt, du kan gjør hva du vil for min del, og sikkkert de fleste andres og. Det er du som har kontroll over livet ditt, ikke et forum.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...