Gå til innhold

60 GB blir standard på 360 (X360)


Anbefalte innlegg

Fatter ikke hvorfor alle gauler om "RRoD-problemet."

 

Du får den jo tilbake ganske kjapt hvis det skulle bli et problem.

Hvis man ikke klarer seg 2 uker uten xboxen sin, så burde man heller finne seg en

ny hobby synes nå jeg.

Jeg har alltid hatt den heeelt åpen og på samme plass i 2 år, aldri fått RRoD.

Så lenge den ligger nede og har tilgang på luft, så er det mindre sjanse for at det skjer.

 

Kunne jo vært verre. Andre konsoller går jo i stykker hvis strømmen går, eller

hvis den fryser og du må slå den av.

 

Grrr..

 

Er du gær`n eller jeg måtte vent i 2 månder ikke 2 uker, hvis du ikke har hatt problemt sjæl ikke klag på at andre nagger om det! :mad:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-uVTr2vDm
Fatter ikke hvorfor alle gauler om "RRoD-problemet."

 

Du får den jo tilbake ganske kjapt hvis det skulle bli et problem.

Hvis man ikke klarer seg 2 uker uten xboxen sin, så burde man heller finne seg en

ny hobby synes nå jeg.

Jeg har alltid hatt den heeelt åpen og på samme plass i 2 år, aldri fått RRoD.

Så lenge den ligger nede og har tilgang på luft, så er det mindre sjanse for at det skjer.

 

Kunne jo vært verre. Andre konsoller går jo i stykker hvis strømmen går, eller

hvis den fryser og du må slå den av.

 

Grrr..

 

Er du gær`n eller jeg måtte vent i 2 månder ikke 2 uker, hvis du ikke har hatt problemt sjæl ikke klag på at andre nagger om det! :mad:

 

Det er jo bare å surfe litt rundt på diverse forum og lese om folk som har levert den inn.

Så ser du at de aller fleste får den tilbake etter ca en 2-3 ukers tid :]

Kjenner opptil flere som har vært fornøyd med leveringstiden.

Men det finnes alltid ekstreme tilfeller. Det gjør det i alle bransjer.

Lenke til kommentar
360 heter jo ikke 360 fordi logoen er rund :roll:

men neste boks kommer garantert ikke til å hete 720, eller noe slikt.

 

Har du sett sirkelen rundt power knappen på Xboxen din? Den har fire 90 graders kurver som til sammen danner en 360 graders sirkel.

 

 

*Se posten nedenfor*

Endret av Onslaught
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
360 heter jo ikke 360 fordi logoen er rund :roll:

men neste boks kommer garantert ikke til å hete 720, eller noe slikt.

 

Har du sett sirkelen rundt power knappen på Xboxen din? Den har fire 90 graders kurver som til sammen danner en 360 graders sirkel.

 

ja men det er ikke derfor den heter 360.

 

den heter 360 for to grunner,

1: de måtte ha ett 3 tall, så den ikke virket dårligere enn PS3

2: det er en all around media center kan brukes til alt altså 360 grader

Lenke til kommentar

beklager offtopic men:

neste xbox kan da fint hete xbox400 da alle oppdaterte personer som bruker det metriske systemet vet at det er 400 grader i en sirkel ;) Kan dog bli vansklig å selge til amerikanerene.

 

 

Ontopic:

Fint at standard blir mer lagring nå, men det blir ikke aktuelt og bytte hd før de kommer med en måte å få overført savegames mellom 2 harddisker.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

man får allerede en overføringskabel, følger med 120GB HDDene

eller bestille en fra MS, tar lang tid men og du må ha nr til en Elite og Core/premium

 

eller du kan bruke den minnepinne greia

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar
Fatter ikke hvorfor alle gauler om "RRoD-problemet."

 

Når det var 30% failurerate (vet ikke hva den er på med nye modellene) på Xboxen så er det ikke rart at folk 'gauler' om "RRoD-problemet". Man skal i utgangspunktet ikke behøve å sende inn konsoll pga slikt, men som all elektronikk så kan det skje. Se på rivalene til Microsoft; Nintendo og Sony har under 1-3% failurerate. Dem har tydeligvis gjort noe for å unngå det.

 

Dette er vel allmenkjent slik at jeg ikke behøver å finne kilder. :ph34r:

Lenke til kommentar

Æsj, også jeg som kjøpte en 20GB xbox ny for 3 uker siden..men kunne ikke vente. Får bare kjøpe større HD etterhvert, hvis jeg trenger det. Har ingen planer om chipping, så bruken av HD er ikke så mye. Laster ned spill og demoer fra Xbox live er vel det eneste. Og nå har jeg bare 7GB left etter å ha lagt inn Ninja Gaiden Black :( Demoer sletter jeg med det samme jeg har prøvd de, stort sett. Video ser jeg på PC'n.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Ikke dumt. Dette henger vel litt sammen med den store live-oppdateringen som kommer til høsten. Den vil gi oss muligheten til å legge spillene inn på HD for å forbedre lastetider (oppmot 30% raskere iflg. Microsoft) og (forhåpentligvis) fjerne litt DVD-støy.

Endret av Agres
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...