Gå til innhold

Den store Guitar Hero: World Tour tråden


Zeph

Anbefalte innlegg

Strum-baren knirker på begge mine GH:WT gitarer, det gjør den ikke på X-ploreren eller Les Paulen.

 

At den er større er bra, men den gnager på strumme-armen min, noe som er irriterende.

 

Touch strip funker bare i World Tour, og når jeg for det beste spiller Rock Band 2 så har den ingen hensikt.

 

Joda, kan skjønne det da.

Vet du når rock band 2 kommer til ps3 btw?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjøpte Guitar packen av GH4 idag, ps3. Bytta inn to spill, så betale bare 99kr, gamestop/eb games, flott tilbud. Så langt har ikke jeg opplevd noe problemer, bortsett fra at "armen" der knappene og slidebaren er, sitter litt løst etter den er kobla til i selve guitaren, er ikke store greiene, og du merker det ikke når du spiller. Er det slik det skal være? Gh3 gitaren er ikke slik værtfall.

 

Edit: Må si at det å lage en egen fyr var rimelig gøy, var jo en haug av options, det liker vi :D

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Jeg har et tips: Hyperspeed! Når alt kommer kjappere får man opp pulsen litt og kan stresse litt. Da har man litt "adrenalin" i kroppen og kan reagere kjappere, selv om det virker vanskeligere. I tillegg er det større mellomrom mellom notene som gjør det lettere å se.

 

Om man allerede har det på, er det bare å prøve å spille det så kjapt man kan, gjerne spille litt kjappere enn det skal gjøres. Om man kan spille en sang i hvilket tempo man vil er det et tegn på at man kan det.

 

:)

Lenke til kommentar
Så langt har ikke jeg opplevd noe problemer, bortsett fra at "armen" der knappene og slidebaren er, sitter litt løst etter den er kobla til i selve guitaren, er ikke store greiene, og du merker det ikke når du spiller. Er det slik det skal være? Gh3 gitaren er ikke slik værtfall.

 

Min sitte dønn fast, og kan ikke rikkes.

Snugg as a bugg.

 

Min sitter også litt løst, men skal bytte inn hele pakken i dag, så vi får se hvordan den nye blir.

Hvis de ikke har det på lager, så kjøper jeg heller rock band 2, for så å levere det inn etter 30 dager :)

Endret av marius883
Lenke til kommentar

Nå har jeg endelig fått den magiske mailen fra RedOctane om at kabelen er sendt (RMA sendt inn 23. (med Sverige som land), og 25. november med Norge). Men de har selvfølgelig ikke klart å gi ut noe trackingnummer. Forøvrig var det den norske RMAen som gikk gjennom.

 

Hvor lang tid tar det fra man får mailen til kabelen er i hus (hvor sender de fra)?

Lenke til kommentar
Min sitter også litt løst, men skal bytte inn hele pakken i dag, så vi får se hvordan den nye blir.

Hvis de ikke har det på lager, så kjøper jeg heller rock band 2, for så å levere det inn etter 30 dager :)

 

Du har tenkt til å bytte den inn pågrunn av at "skaftet" sitter litt løst? Eller er det noe mere galt? Lurer litt på om jeg skulle prøve å bytte gitaren jeg også, men det at den sitter litt løst er egentlig ikke noe problem da det ikke merkes når jeg spiller, men hadde jo verdt fint med en helt feilfri gitar. Er det nok å få bytta gitaren på dette grunnlaget tror dere?

Lenke til kommentar
Så langt har ikke jeg opplevd noe problemer, bortsett fra at "armen" der knappene og slidebaren er, sitter litt løst etter den er kobla til i selve guitaren, er ikke store greiene, og du merker det ikke når du spiller. Er det slik det skal være? Gh3 gitaren er ikke slik værtfall.

 

Min sitte dønn fast, og kan ikke rikkes.

Snugg as a bugg.

 

Min sitter også litt løst, men skal bytte inn hele pakken i dag, så vi får se hvordan den nye blir.

Hvis de ikke har det på lager, så kjøper jeg heller rock band 2, for så å levere det inn etter 30 dager :)

Alle mine 3 gitarer har vært litt løse i koblingen mellom gitar og hals. Jeg brukte litt tape på den første for å få det til å være litt mer stabilt for den var såpass løs at det faktisk føltes litt rart under spilling. I tillegg var den ustabil på slideren. Tror ikke det hadde noe å si i forhold til signaloverføringen.

 

Den første gitaren ble byttet på fredag (med serienummmer som sluttet på 3408). Gitar nummer to virket tilsynelatende fint i forhold til slider og strummer, men den øverste start knappen virket ikke (også denne 3408). Den jeg har noe virker fint på strummer og slider. Alle knapper ser også ut til å fungere, men PS3 knappen er ikke helt god (sitter litt løst og skrangler litt når man bruker den) (3308).

 

Får vel bruke denne gitaren til den eventuelt viser flere symptomer på feil en PS3-knappen, gitt feil-prosenten på mine 3 forsøk. Den siste sitter bedre enn de to andre mellom kropp og hals, men er ikke helt tett.

 

Veldig fornøyd med at jeg kjøpte på Elkjøp og ikke på nett.

Lenke til kommentar
Uansett, over på noe annet. Career, må man spille hele gigen i et run, før man kan velge enkelt sanger? Altså, må jeg spille 3 (Er klar over at vær gig ikke alltid inneholder 3 sanger) og 3 sanger per gang? Kan jeg ikke bare velge 1 og 1?

 

mener du må spille alle sangene første gang ja, men etterpå kan du spille 1 og 1 sang fra hver gig.

Lenke til kommentar
Min sitter også litt løst, men skal bytte inn hele pakken i dag, så vi får se hvordan den nye blir.

Hvis de ikke har det på lager, så kjøper jeg heller rock band 2, for så å levere det inn etter 30 dager :)

 

Du har tenkt til å bytte den inn pågrunn av at "skaftet" sitter litt løst? Eller er det noe mere galt? Lurer litt på om jeg skulle prøve å bytte gitaren jeg også, men det at den sitter litt løst er egentlig ikke noe problem da det ikke merkes når jeg spiller, men hadde jo verdt fint med en helt feilfri gitar. Er det nok å få bytta gitaren på dette grunnlaget tror dere?

 

Tror ikke det at halsen sitter litt løst er god nok grunn til retur, så lenge det ikke gir seg utslag i andre feil. Men man kan jo prøve seg. Jeg ville derimot ikke byttet hvis det var det eneste problemet, for det er stor sannsynlighet (ut fra mine erfaringer) for at du får en dårligere gitar på andre og viktigere områder.

Endret av Krilon
Lenke til kommentar
Nå har jeg endelig fått den magiske mailen fra RedOctane om at kabelen er sendt (RMA sendt inn 23. (med Sverige som land), og 25. november med Norge). Men de har selvfølgelig ikke klart å gi ut noe trackingnummer. Forøvrig var det den norske RMAen som gikk gjennom.

 

Hvor lang tid tar det fra man får mailen til kabelen er i hus (hvor sender de fra)?

 

Jeg fikk mail en tirsdag om at den var sendt.

Kom i posten en fredag.

Sendt fra United Kingdom.

Min sporingslink var også tom.

Det fordi, kabelen ikke blir sendt med sporing, men som brev i boblekonvolutt.

Endret av trykkertor
Lenke til kommentar
Uansett, over på noe annet. Career, må man spille hele gigen i et run, før man kan velge enkelt sanger? Altså, må jeg spille 3 (Er klar over at vær gig ikke alltid inneholder 3 sanger) og 3 sanger per gang? Kan jeg ikke bare velge 1 og 1?

 

mener du må spille alle sangene første gang ja, men etterpå kan du spille 1 og 1 sang fra hver gig.

 

Ah okay, er vandt til Gh3, hvor jeg valgte sang fra starten av, så måtte spørre, takk for svar =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...