Gå til innhold

Den store Guitar Hero: World Tour tråden


Zeph

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

veldig irriterende at det ikke funker å spille online da :/ har ventet i evigheter på at den skal finne spillere. Innimellom finner den kanskje 1 eller 2, men så pleier den som oftest å gå over til "there are no games available that matck your search criteria." :l

 

spiller på ps3...

Endret av Guitarman
Lenke til kommentar
veldig irriterende at det ikke funker å spille online da :/ har ventet i evigheter på at den skal finne spillere. Innimellom finner den kanskje 1 eller 2, men så pleier den som oftest å gå over til "there are no games available that matck your search criteria." :l

 

spiller på ps3...

 

har akkurat samme problem :(

 

Legg meg til som venn, så kanskje det funker!

 

nubl33t_91

Endret av marius883
Lenke til kommentar
veldig irriterende at det ikke funker å spille online da :/ har ventet i evigheter på at den skal finne spillere. Innimellom finner den kanskje 1 eller 2, men så pleier den som oftest å gå over til "there are no games available that matck your search criteria." :l

 

spiller på ps3...

 

har akkurat samme problem :(

 

Legg meg til som venn, så kanskje det funker!

 

nubl33t_91

 

Jeg har truffet på noen de få gangene jeg har prøvd online (PS3), men jeg tror hovedproblemet er at det er for få spillere på GHWT nå. Dette vil nok bli bedre over jul.

Og det er nok større mulighet for å treffe på folk med pro-face off guitar enn noen av de andre.

 

nubl33t_91 fant jeg ikke på community.guitarhero.com! Er du ikke linka!?! :!:

Da kan du jo ikke utfordres da jo ;-) (som om jeg hadde noen sjans ;-))

 

PSN: Stigpo (men jeg spiller bare medium og noe hard (GHWT))

Lenke til kommentar
veldig irriterende at det ikke funker å spille online da :/ har ventet i evigheter på at den skal finne spillere. Innimellom finner den kanskje 1 eller 2, men så pleier den som oftest å gå over til "there are no games available that matck your search criteria." :l

 

spiller på ps3...

 

har akkurat samme problem :(

 

Legg meg til som venn, så kanskje det funker!

 

nubl33t_91

 

Jeg har truffet på noen de få gangene jeg har prøvd online (PS3), men jeg tror hovedproblemet er at det er for få spillere på GHWT nå. Dette vil nok bli bedre over jul.

Og det er nok større mulighet for å treffe på folk med pro-face off guitar enn noen av de andre.

 

nubl33t_91 fant jeg ikke på community.guitarhero.com! Er du ikke linka!?! :!:

Da kan du jo ikke utfordres da jo ;-) (som om jeg hadde noen sjans ;-))

 

PSN: Stigpo (men jeg spiller bare medium og noe hard (GHWT))

 

registrerer meg nuh!

Lenke til kommentar

argh, kan noen fortelle meg hva de hvite basslinjene gjør for noe? strummer på de, men mister combo virker det som.

Tenker ikke på de vanlige basslinjene du skal stumme på uten fret, men de litt tykkere hvite.

 

Irriterer livet av meg, failet hey man, nice shot for mange ganger på 80% nå. (hard)

 

Edit: klarte den nå. Virker som de blir spilt av seg selv, om man ikke misser på notene rett før.

Endret av Sadfez
Lenke til kommentar

AAAAAHHH!!! Fredag var en av de deiligste dagene i mitt liv, GH WT inn i huset og den deilige følelsen når alle ser på deg mens du går gjennom byen med en svær Guitar Hero pakke Men jeg får ikke til å ha power chords på lead guitaren og det er faktisk et problem for det blir jo nesten ikke noe kule toner:( Noen som vet hvordan man ordner det? Er det bare de gitartypene som er fra før eller kan man få nye med career ???

 

SVAR MEG!

Lenke til kommentar
Men jeg får ikke til å ha power chords på lead guitaren og det er faktisk et problem for det blir jo nesten ikke noe kule toner:( Noen som vet hvordan man ordner det?

 

 

Man kan ikke spille akkorder på lead guitar. Har ikke lekt noe særlig i studioet selv, men har fått med meg misnøye med akkurat dette på Guitar Hero forumet. Sorry :(

Lenke til kommentar
AAAAAHHH!!! Fredag var en av de deiligste dagene i mitt liv, GH WT inn i huset og den deilige følelsen når alle ser på deg mens du går gjennom byen med en svær Guitar Hero pakke Men jeg får ikke til å ha power chords på lead guitaren og det er faktisk et problem for det blir jo nesten ikke noe kule toner:( Noen som vet hvordan man ordner det? Er det bare de gitartypene som er fra før eller kan man få nye med career ???

 

SVAR MEG!

 

Du får fram nye gitartyper når du spiller guitar career ja, har ikke spilt igjennom hele gitar karrieren enda, men har fått fram 4 nye allerede.

Den jeg vil ha er stratocaster body, men den kommer jo aldri :(

Lenke til kommentar

Fikk nytt trommesett for noen dager siden etter ett veldig ymse første sett. Det nye er utrolig mye bedre. Samme annslag styrke på alle trommer og symbaler. Plutselig mulig å spille brukbart på expert :D Bare håper det holder seg. Ellers noen som har testa midi kabelen og er fornøyd ? Tenkte jeg sku sette ennå mer følsomhet sånn at jeg kan spille teknisk og svakt. Svetten siler etter ett par tre sanger...(dårlig form :p )

 

Noen som har prøvd å bruke settet som midi kontroller via usb-trådløst kitt på pc ? Sitter å jammer en del med kompiser med vanlige gitarer mens en spilller trommer i freemode.

Lenke til kommentar
Noen som har fått sin USB-MIDI kabel enda? Og hvis du har fått den, virket det?

Min er "In Process" og det er nesten 10 dager siden jeg registrerte feilen.

Lurer på om jeg bare leverer tilbake spillet, får jo ikke brukt trommene

 

Man var "in process" i 9 døgn, og i dag fikk jeg mail om at den ble sendt.

Kan tenke meg de har leveringsproblemer med tanke på antall.

Håper virkelig den virker, for mine trommer er gradvis blitt dårligere og dårligere.

Nå kan de ikke brukes mere, og det kun etter kanskje 3 timer spilling.

Startet som lite sensitiv, og er nå så oversensitiv at rød tromme slår inn bare en tennisball spretter på gulvet ved siden av trommesettet.

Det vil si, uansett hvilken tromme jeg slår på, så slår også den røde inn.

 

Hvis kabelen og tuning ikke virker så sliter jeg. Kvitteringen fikk en tur i vaskemaskinen og er nå kun lesbar for de som virkelig legger godviljen til.

Lenke til kommentar
Noen som har fått sin USB-MIDI kabel enda? Og hvis du har fått den, virket det?

Min er "In Process" og det er nesten 10 dager siden jeg registrerte feilen.

Lurer på om jeg bare leverer tilbake spillet, får jo ikke brukt trommene

 

Man var "in process" i 9 døgn, og i dag fikk jeg mail om at den ble sendt.

Kan tenke meg de har leveringsproblemer med tanke på antall.

Håper virkelig den virker, for mine trommer er gradvis blitt dårligere og dårligere.

Nå kan de ikke brukes mere, og det kun etter kanskje 3 timer spilling.

Startet som lite sensitiv, og er nå så oversensitiv at rød tromme slår inn bare en tennisball spretter på gulvet ved siden av trommesettet.

Det vil si, uansett hvilken tromme jeg slår på, så slår også den røde inn.

 

Hvis kabelen og tuning ikke virker så sliter jeg. Kvitteringen fikk en tur i vaskemaskinen og er nå kun lesbar for de som virkelig legger godviljen til.

 

Jeg fikk kabel i går, fungerte utmerket her ivertfall!

Nå kan jeg endelig spille trommer uten å slå så hardt jeg klarer på rødtromma :p

Lenke til kommentar
argh, kan noen fortelle meg hva de hvite basslinjene gjør for noe? strummer på de, men mister combo virker det som.

Tenker ikke på de vanlige basslinjene du skal stumme på uten fret, men de litt tykkere hvite.

 

Irriterer livet av meg, failet hey man, nice shot for mange ganger på 80% nå. (hard)

 

Edit: klarte den nå. Virker som de blir spilt av seg selv, om man ikke misser på notene rett før.

Antar det er pulloffs. Altså, klar noten før, og slipp alle frets.

 

Nå har RedOctane sendt meg 2 stk USB MIDI kabler og en cymbal. Yay! :D

Lenke til kommentar
De tjukke bass-linjene skal vel spilles uten å holde en eneste fret inne?

Bare å strumme?

 

Mener å ha lest det :)

Jo, men det er noen som er hvite. Det er en pulloff-note, på lik linje med de runde som ikke har svart ring øverst. Man skal altså bare slippe alle frets og ikke strum'e, så sant man har truffet noten før. Hvis ikke må man strum'e.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...