Gå til innhold

Den store Guitar Hero: World Tour tråden


Zeph

Anbefalte innlegg

Pluss 25% moms, pluss 90 kroner i behandlingsgebyr = 560. Pluss eventuell frakt = > 600.

 

Frakten er gratis hos movietyme, men det er fortsatt et godt poeng. En må nok være villig til å betale ca. 550 for spillet. I tilfelle man er så uheldig at pakken blir stoppet...

Endret av Aalst
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Pluss 25% moms, pluss 90 kroner i behandlingsgebyr = 560. Pluss eventuell frakt = > 600.

 

Frakten er gratis hos movietyme, men det er fortsatt et godt poeng. En må nok være villig til å betale ca. 550 for spillet. I tilfelle man er så uheldig at pakken blir stoppet...

 

Takker for forslaget, men problemet er at jeg i spillrommet mitt har en 32" crt tv, som da er PAL, regner med det spillet jeg får fra usa er NTSC!?

Isåfall fungerer vel ikke dette på min tv?

Lenke til kommentar
Må bytte inn trommene, men jeg trenger vel bare å ta med den største "biten", ikke cymbalene, stativet og pedalen?

Du må ha med hele settet om du skal få byttet inn.

Ok, takk takk. Hvor nøye er de på at alt ligger som det kom? Jeg håper virkelig det holder å legge tingene i esken det kom i.

 

Vel, min røde tromme døde.

Jeg fikk beskjed om å demontere mest mulig.

Så ble kun tromme-basen byttet.

Jeg beholdt alt mitt gamle.

(Stativ, hihats, pedal, gitar, mic osv....)

 

Kjipt å levere alt inn, og få ut et annet sett med en annen feil.

F.eks levere inn sette fordi rød tromme der død. Så få et nytt sett hvor gitarhalsen er løs, gul hihat ikke virker, eller strumbaren knirker som et uvær.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...