Gå til innhold

Den store Guitar Hero: World Tour tråden


Zeph

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

GH4 gitaren er jo den peneste som er kommet til nå.

Ville heller bedt om en GH4-gitar som virker.

 

 

Ja, men ikke bruk 400,- på den, når du får den gratis av Red Octane.

 

Og folkens. Det er heller ikke i alle tilfeller at en slik kabel redder dere.

Jeg kommer nettopp fra EB Games med nytt tromme sett.

Slet med sensitiviteten på den røde trommen. Fikk USB-Midi av Red Octane. Alle de andre trommene og hi hatsene lot seg kalibrere. Rød viste ingen respons på sensitivitetsjusteringer i det hele tatt.

Endret av trykkertor
Lenke til kommentar
Flere som har problemer med at gitaren strummer en ekstra gang selv når man strummer nedover? :ermm:

Min gjorde det, men fikk bytta den inn mot en GH3 gitar istedet :D mye bedre.

Hehe, dårleg handel. Du fekk ein GH:WT-gitar som ikkje funka og bytta mot ein GH3-gitar? Fekk du penger tilbake i tillegg då eller? Om ikkje så var det ein dårleg handel.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343

Håper jeg har pakket opp/ned mitt siste GH4 WT sett!

 

sett 1: bestilt fra absoluttspill. til 360, viste seg at utgiver hadde pakket wii trommer i pakken. returnert og refundert

 

sett 2: kjøpt på game. gitaren knirket, og den røde trommen sluttet å virke. byttet inn

 

sett 3: knirkete gitar, med overfølsom slidepad eller hva det kalles, men dette kan jeg leve med. trommene er altfor lite følsomme, spesielt pedalen. har bestilt kabel og håper den kan fikse dette. orker ikke spille før jeg har justert trommene og mer brukbar DLC er på plass...

 

fatter ikke hvorfor vi ikke kan få kvalitets DLC! jeg gidder hvertfall ikke stå å spille all poprocken og den andre dritten som har kommet til nå! vil ha skikkelig rock n roll, blues og metal!!

Lenke til kommentar
Faen altså, har planer om å kjøpe dette men frister ikke akkurat mye etter å ha lest her hvor mange som faktisk har problemer med settet. Er det så utbredt som jeg har fått inntrykk av?

 

Ja, det tror jeg det er.

Du gjør det nok lurt i å vente til de har fått kontroll på produksjon og kvalitetskontroll.

Da jeg byttet på EB Games i dag spurte jeg om de hadde hatt mange reklamasjoner. Og det hadde de. Særlig på trommesettet.

Men en av de som jobbet i butikken hadde selv kjøpt hele band-settet.

Både gitar, trommer og mikrofon hadde alle sine defekter, så han var maks uheldig.

 

Min gitar piper og hyler på strummer-knappen, så jeg vurderer å skru den opp, og gi den en dråpe olivenolje på begge sider.

 

Men ja, Guitar Hero World Tour har nok en god del kvalitetsproblemmer nå i starten.

Kanskje hardware-en ble rushet i produksjonen så de skulle nå "the holiday season" som startet i slutten av November.

(Thanksgiving, og opp til jul).

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343
Du vet GH:WT akkurat har kommet? :p Bedre DLC kommer nok etterhvert, og vi har jo allerede hele Death Magnetic albumet til Metallica som DLC (bortsett fra på Wii, av en eller annen grunn.)

 

joda, er klar over at spillet akkurat har kommet, og death magnetic er knallrått og spille, men nå er det vel de samme folkene som fikser dlc til WT som gjorde det til 3'ern? de overdrev ikke akkurat mengden av kvalitets DLC der heller..har håp, men ikke troa på at de greier det. hvem i huleste er interesert i å spille Oasis, the raconteurs og REM på et gitarspill?? gi oss gitarmusikk!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343
DLC til GH3 var eg faktisk veldig nøgd med, sjølv om det godt kunne vore litt meir. Spesielt på slutten tok det seg veldig opp, men før og hadde du godbiter som Ernten, We Three Kings osv.

 

er også enig i at det var en del hôydare på gh3, men desverre for få av dem. f.eks def leppard, no doubt, dropkick murphys, coldplay og kasabian var fullstendig bortkastet MS points. hovedproblemet var at det var for lite å velge i og at det kom ut for sjelden. men for all del: virtuoso pack, dragonforce, mastodon og fantastischen vier var knallgøy og spille. det er denne typen låter jeg ganske snart vil ha fler av til WT. låter som virkelig krever noe av spillerne å fullføre. blir så fort kjedelig når man spiller på expert og ikke har røket eneste gang.

Lenke til kommentar
Flere som har problemer med at gitaren strummer en ekstra gang selv når man strummer nedover? :ermm:

Min gjorde det, men fikk bytta den inn mot en GH3 gitar istedet :D mye bedre.

Det tilbudet hadde ikke jeg sagt nei takk til.. (:

 

Les Paulen er jo digg da.. (:

 

Dere skjønner jeg meg ikke på :p

GH4 gitaren er jo myyyyyye bedre, bedre strumbar (når den funker), bedre frets, større størrelse på selve gitaren, og touch strip!

Lenke til kommentar

Strum-baren knirker på begge mine GH:WT gitarer, det gjør den ikke på X-ploreren eller Les Paulen.

 

At den er større er bra, men den gnager på strumme-armen min, noe som er irriterende.

 

Touch strip funker bare i World Tour, og når jeg for det beste spiller Rock Band 2 så har den ingen hensikt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...