Gå til innhold

Den store Guitar Hero: World Tour tråden


Zeph

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det der er det værste jeg har sett, man må begynne å lure på om disse karene har utviklet en sjette sanse så de ser notene i sakte film.. Det er jo umennskelig...

 

Fyren er jo også udiskutabelt topp 3 i verden. Andre i verden som tok TTFAF 100 % uten hyperspeed, eller sightread eller hva det nå heter. Første i verden som tok alle Death Magnetic-sangene FC først. Ikke hele pakken, men alle sangene først. Han er også den eneste i verden som har FC'et Soothsayer. DLC-pakken til Dragonforce har han også tatt FC.

 

 

EDIT: Dobbeltpost, ikke meningen. Trodde dette innlegget kom i forrige post. Blæh.

Endret av NightKeeper
Lenke til kommentar

Phenom er ikkje god, det er greit.

 

Og Red Snake er raskast ja, sjølv om TDWTG også er ekstremt kjapt. Problemet med Red Snake er at det er alle forskjellige notane så kjapt, mens på TDWTG er det akkordar med to og to.

 

Det er ikkje tilfeldig at ein spelar betre på Coop. Årsaken er at det er eit mindre område å fokusere på. Det har eg merka godt ved å spele på 32" LCD-TV i forhold til ein projektor. Med projektoren var det betydeleg vanskelegare. Eg måtte zoome heilt ut for å kome ned i rundt 60", det var betre.

 

Det raske partiet på TDWTG er ikkje vanskeleg sånn sett, det er jo berre snakk om kjapp alt-strumming, enkelte delar av Victory Solo er det dei slit mest med.

Lenke til kommentar
Det raske partiet på TDWTG er ikkje vanskeleg sånn sett, det er jo berre snakk om kjapp alt-strumming, enkelte delar av Victory Solo er det dei slit mest med.

Vel, det er ikke mange andre enn Phenom som er så konsekvent på introen og de kjappe dobbelt-notene. Eneste på youtube som har de to delene FC på film.

 

Tipper Devil blir FCed innen 2 uker.

Lenke til kommentar

Det er sant, men så er det vel ikkje så mange andre som gidd prøve heller. Fordelen med dobbelnotene er at dei er så tideleg i låta. Bommar du der har du ikkje spelt så lenge. Slutten av Victory Solo er jo heilt i slutten, då er det kjipt å bomme.

 

Men eg skal ikkje protestere på at dobbelnotane er svært vanskeleg å klare konsekvent. Eg klarer ein sjeldan gang å halde 4X eit stykke, men kontroll har eg aldri, må berre slå vilt.

Lenke til kommentar

Herlig, hentet mitt 3. trommesett i går, plutselig veldig jevn og god sensetivitet på alle trommer og cymbaler (tok dog teiptrikset på hi hat for å få den extra sensetiv). Forhåpentligvis varer det lenger nå da jeg ikke trenger å slå ihjel settet :D Gitaren må jo dog kjøres inn. Er utrolig gøy å spille med ett jevnt sett hvor man ikke trenger tenke på annslag for å få lyd i det hele tatt. Håper virkelig det holder en stund. Mange bra nedlastinger i det siste også, de fleste veldig krevende på trommer dog. Eneste som mangler nå er ett par sanger fra acdc, ellers er visst turboneger i samtaler om nedlastbart innhold :)

Lenke til kommentar
Bare et lite spørsmål her..

 

Kan jeg laste ned DLC sangene til GH3 på min ps3 og spille de på GHWT?

Kun Death Magnetic pakken.

 

Edit: er i allefall slik på xbox.

 

 

Edit: Irriterer livet av meg at jeg ikke kjøpte kit med trommer også. Har skikkelig lyst til å spille med trommene. Kjøper jeg hele pakken sitter jeg igjen med 4 gitarer...

 

Edit 3: Jøss, nå kom det en mann på døra og leverte en pakke fra England. Det var en ny gitar fre redoctan eller hva de heter. Fikk jo nettopp nytt spill og gitar fra cdon.

 

Og der satt muse assassin på hard bass :>

Endret av Sadfez
Lenke til kommentar
Ingen som vet om rock band 2 kommer før jul?

Til PS3

 

Nei. Ingen utenom distributørene og HMX iallefall, og de er ikke akkuratt kjent for å bry seg med å informere sine EU-kunder.

 

Ifølge amazon.de kommer det ut 5. februar, men jeg vedder på at den datoen blir endret et par ganger..

 

Som jeg anbefalte deg tidligere: kjøp US-versjonen av spillet. Siden du allerede har GH-instrumentene trenger du kun disken. Movietyme.com selger det for 35.99 GBP ~ 370 NOK: Movietyme.com: Rock Band 2. Hvis du ikke bryr deg om at leveringstiden er ganske drøy så er dette sikkert et greit tilbud.

Lenke til kommentar

Fant et uventet problem på Wii-versjonen, men aner ikke om det er det samme på de andre. Om jeg har logget inn med et band (og kommet til hovedmenyen), er det mulig å logge inn med et annet band uten å resette hele konsollen?

 

Og vet noen om vi får noe spesielt ved å gå opp i rank? Er rank 15, og har oppdaget nye klær nå og da uten at jeg har fått beskjed hvordan jeg fikk dem. De kan ha vært der hele tiden uten at jeg la merke til det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...