haffi Skrevet 20. august 2008 Skrevet 20. august 2008 Hvordan er lvl systemet? og btw. hvorfir har ikke warhammer sin egen for de mest omdiskuterte forum del? kommer jo til å bli stort
Bruktbilen Skrevet 20. august 2008 Skrevet 20. august 2008 Hvordan er lvl systemet? og btw. hvorfir har ikke warhammer sin egen for de mest omdiskuterte forum del? kommer jo til å bli stort Får xp ved pvp og pve, maks lvl er 40. Du får også renown xp ved å pvpe, du har 80 renown ranks som du bruker for å skaffe deg utstyr og andre skills. Kommer nok til å bli stort, men det må være stort på forumet for at det skal få et eget forum, så eneste måte er å bare lage tråder som handler om WAR, så ser de at spillet trenger et eget forum.
Walts Skrevet 21. august 2008 Skrevet 21. august 2008 Fikk et newsletter fra GOA i dag hvor det står: WAR Regular Edition Pre-Order Benefits include: Live Game Head Start Begin your adventures in the Age of Reckoning before the raw recruits arrive! As a pre-order customer, you’ll get access to the live servers before the game officially launches to help lead your Realm to victory. Så det vil si at jeg kan preordere vanlig utgave og spille før andre også? hvor kan jeg eventuelt få preorder access?
Bruktbilen Skrevet 21. august 2008 Skrevet 21. august 2008 Nei, du må vente til 28. august, da starter SE pre-order kampanjen i EU, bestiller du pre-order før den tid så er det ikke sikkert at du får headstart. Det at de derimot sier "Regular Edition Pre-Order" kan bety at de har forandret noe, venter hvertfall til 28. august.
Walts Skrevet 21. august 2008 Skrevet 21. august 2008 Nei, du må vente til 28. august, da starter SE pre-order kampanjen i EU, bestiller du pre-order før den tid så er det ikke sikkert at du får headstart. Det at de derimot sier "Regular Edition Pre-Order" kan bety at de har forandret noe, venter hvertfall til 28. august. Ok, takk for svar
Lugmeister Skrevet 21. august 2008 Skrevet 21. august 2008 (endret) Poppa inn ett nyhetsbrev fra warhammer nå. This week, we announced that the open beta for Warhammer Online: Age of Reckoning will begin on September 7th, 2008. Hundreds of thousands of fans will be able to enter the gritty fantasy world of WAR to experience the thrill of RvR combat before the game goes live on September 18th, 2008. Open Beta Begins – Sunday, September 7, 2008 The Open Beta will be level capped and content restricted. Players will be allowed to choose any of the game’s 20 unique careers and advance through rank 20. They will also be free to explore and battle across Tiers 1 and 2 of each army’s homeland. Please note that any characters created during the Open Beta will NOT carry over into the live game as they will be wiped from the servers. Players can access the Open Beta in one of two ways: 1. Pre-Order the Collector’s edition of the game and receive a code to join the Open Beta. For more information, visit the WAR Pre-Order page. 2. Starting the first week of September, visit the EA Store to sign up for one of the limited number of spots offered by them. This is on a first come, first serve basis. Note: If you have been playing in the Closed Beta your access will continue into the Open Beta. As of the 28th August you will be able to prepare for the coming war by pre-ordering the regular edition of Warhammer Online ®: Age of ReckoningTM and this will give you some great added benefits. You’ll have the chance to gear up with special items and experience the glory of Realm vs. RealmTM combat before the rest of the raw recruits even set foot in the game world. Be ready to pick up the special pre-order box (or order online) and reserve your copy of WAR! Collector’s Edition pre-order update: Almost all units of the Collector’s Edition have been pre-sold. As expected, demand was strong and the Collector’s Edition moved quickly. However, you can still get into the game early and receive some great bonus items by pre-ordering the Collector's Edition boxes that are left today! This pre-order information is valid for Europe only. Pre-order offer may vary by retailer. See your local game retailer for details. Endret 21. august 2008 av Lugmeister
polarf0x Skrevet 22. august 2008 Skrevet 22. august 2008 Hei kara. Frustrerende at GOA sliter så mye. Jeg har kontaktet mpx om dette, og har fått en melding hos en fra kundestøtten at de skal kontakte GOA eller EA umiddelbart å få en avklaring på dette så snart som mulig. Jeg blir å poste noe når jeg får en mail tilbake fra mpx
polarf0x Skrevet 22. august 2008 Skrevet 22. august 2008 Men jeg har et rart problem. I følge EA Mythic så er det en trykkfeil når det står O, da skal man heller skrive Q. Gjelder det samme med 0 ? Fordi at det kan neppe være en skrivefeil, når det er en klar strek over 0 tallet. Men igjen i følge EA Mythic så skal det ikke være 0 eller O i koden.
Nitrius Skrevet 22. august 2008 Skrevet 22. august 2008 (endret) Hva er problemet @polarf0x? Er det koden fra CE pre-order du prøver å legge til et sted? Isåfall, siste jeg hørte, er at for oss i EU, så har ikke registrering av koden blitt åpnet enda. Edit: Nå skal ikke jeg si at dette er 100% riktig, men mente jeg hadde lest det på warhammeralliance.com Edit2: På en annen side så skal det ha åpnet for US. Endret 22. august 2008 av Nitrius
Kultom Skrevet 22. august 2008 Skrevet 22. august 2008 Hva er problemet @polarf0x? Er det koden fra CE pre-order du prøver å legge til et sted? Isåfall, siste jeg hørte, er at for oss i EU, så har ikke registrering av koden blitt åpnet enda. Stemmer, åpner nok ikke på en god stund ut i september heller worst case.
LordjOX Skrevet 22. august 2008 Skrevet 22. august 2008 GOA er ikke kjent for å tilby en bra service for MMOs heller. Sånn de drifta DAoC så gikk jo det rett til helvete.
polarf0x Skrevet 22. august 2008 Skrevet 22. august 2008 Har fått tilbakemelding nå. Det er ikke mulig for oss i Europa å registrere kodene enda. All informasjon angående vår beta testing osv vil komme på www.war-europe.com. Dette betyr også da at vi ikke kan spille i preview weekend. Håper de kommer opp med en registrerings side i Europa ASAP, ellers så får dem nok mye refund requests.
Walts Skrevet 22. august 2008 Skrevet 22. august 2008 Har fått tilbakemelding nå. Det er ikke mulig for oss i Europa å registrere kodene enda. All informasjon angående vår beta testing osv vil komme på www.war-europe.com. Dette betyr også da at vi ikke kan spille i preview weekend. Håper de kommer opp med en registrerings side i Europa ASAP, ellers så får dem nok mye refund requests. De får nok ordnet det i god til 7.septemeber som er start på open beta her i europa.
Sjokoladefisk Skrevet 22. august 2008 Skrevet 22. august 2008 Kan noen linke meg til en norsk trygg side er jeg kan kjøpe sånn forhåndsbestilling slik at jeg kan beynne og spille tidligere? er det noen som har flere igjenn i det hele tatt?
Lugmeister Skrevet 22. august 2008 Skrevet 22. august 2008 om du hadde lest tidligere i tråden så var det nevnt men tar det en gang til. http://www.mpx.no/aspx/loginVnet.aspx?Retu...&plid=93130 er bare 6 igjen på lager så tror du må vøre raaskt ute. ser at mpx tar 899 for CE
Nitrius Skrevet 22. august 2008 Skrevet 22. august 2008 GOA er ikke kjent for å tilby en bra service for MMOs heller. Sånn de drifta DAoC så gikk jo det rett til helvete. Har lest mye om dette i det siste, men hvis det faktisk var slik, hvorfor lar mythic de drifte serverne nok en gang her i EU?
Kultom Skrevet 22. august 2008 Skrevet 22. august 2008 Ser Komplett.no har lagt ut vanlige versjonen nå og fjernet preorder pakken. Noen av dere som bestilte preorder pakka som har noe info om hvordan komplett.no vil ordne med CE til oss?
Lugmeister Skrevet 22. august 2008 Skrevet 22. august 2008 Står også nevnt tidligere i tråden http://www.norek.no/k/ki.aspx?sku=350394 "Når det nærmer seg lansering vil alle som har handlet pre-pack motta en mail med varenummer på Collectors Edition. Dere må da bestille denne!"
Nitrius Skrevet 22. august 2008 Skrevet 22. august 2008 Bare slikt at det er sagt, bestiller dere pre-order fra mpx, så vil CE koste dere 599 og ikke 899. Det fant jeg ut etter å ha bestilt, noe som var et koselig avslag syns jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå