Gå til innhold

The Gathering 2009 Tråden


Hvordan var din opplevelse av årets TG?  

164 stemmer

  1. 1. Hvordan var din opplevelse av årets TG?

    • Helt ræva
      10
    • Sånn passe
      7
    • Hva? Er TG over?
      25
    • Bra
      18
    • Strålende
      58
    • Beste så langt
      46


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Blir mitt første TG nå i 09, blir morro og se ossen det er. Men kan hvem som helst melde seg på i HW rekka? Eller er det noen spessiele forventninger? Og er det smart med hylle?

Hvem som helst kan melde seg på ja. Ingen spesielle forventninger. Godt humør og greie sosialistiske ferdigheter kommer godt med. Er ganske smart med hylle ja, får utnyttet plassen veldig mye mer.

Lenke til kommentar
Blir mitt første TG nå i 09, blir morro og se ossen det er. Men kan hvem som helst melde seg på i HW rekka? Eller er det noen spessiele forventninger? Og er det smart med hylle?

Hvem som helst kan melde seg på ja. Ingen spesielle forventninger. Godt humør og greie sosialistiske ferdigheter kommer godt med. Er ganske smart med hylle ja, får utnyttet plassen veldig mye mer.

 

Takk for fort svar o.O Er også ganske ny på forumet, så det er bare melde seg på HW rekka nå i starten av November? ;-)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+312

Om du bestemmer deg for hylle og vil kikke på andres hyller og ideer så vet jeg det har eksistert en hylletråd også, sikkert bare å søke den opp =)

 

ot: Synes Jon Erik er litt slem som fikk deg til å bytte navn til basskuk O_o

Lenke til kommentar
edit: Oppdatere tråder er no drit.

 

Sånn det går når du skal ha en tab for hver eneste tråd du er innom vet du :p

 

Påmelding til, og misvisende informasjon om HW-rekka dukker opp straks jeg er ferdig med å arrangere BrøttumLAN, så veldig rett etter 17. November, vi har god tid allikevel, TG starter ikke før 8. April ;)

BrøttumLAN arrangeres når? :) Står på nettsidene deres at det er helga i mnd.skiftet oktober-november, stemmer det eller?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...