Gå til innhold

The Gathering 2009 Tråden


Hvordan var din opplevelse av årets TG?  

164 stemmer

  1. 1. Hvordan var din opplevelse av årets TG?

    • Helt ræva
      10
    • Sånn passe
      7
    • Hva? Er TG over?
      25
    • Bra
      18
    • Strålende
      58
    • Beste så langt
      46


Anbefalte innlegg

Gammel spørreundersøkelse

Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor

 

The Gathering 2009 tråden

 

 

Nyttige linker:

FAQ


  • Q: Hva er The Gathering?

  • A: TG er verdens nest største datatreff(etter Dreamhack). Det er omtrent 5500 deltakere på arrangementet, som befinner seg i Vikingskipet i Hamar.
     

  • Q: Hva koster billettene?

  • A: Billettene koster 779,- (740,- for billetten + 39,- i PTN-avgift)
     

  • Q: Når er TG?

  • A: Ons-Søn. 8-12. april, i påskeferien.
     

  • Q: Hvor kjøper jeg billettene?

  • A: På partyticket.net.
     

  • Q: Når blir billettene lagt ut for salg?

  • A: 3. Februar
     

  • Q: Når kan jeg resevere plass?

  • A: Veldig opp og ned, alt fra januar til mars.
     

  • Q: Hvor stor plass får jeg?

  • A: 80cm bredde, 60cm dybde om det blir som før.
     

  • Q: Blir det HW-rekke i '09 også?

  • A: Ja, tråden finner du her.
     

  • Q: Hvordan komme dit?

  • A: Bil, buss, tog, fly. Det blir arrangert TG-busser etterhvert, spør i tråden.
     

  • Q: Er det dusjer der?

  • A: Ja, det er mange dusjer der, bruk de ofte!!
     

  • Q: Hvor sover man?

  • A: Man sover rundt hallen, enten i oppmerket område eller i gangene som går rundt hele hallen, husk at det er betong der, så ta med liggeunderlag, og hvis du lar sove-tingene dine ligge der du sov så har andre lov til å bruke/flytte det som de vil
     

  • Q: Hva med mat?

  • A: De siste årene har det vært vannkokere og microbølgeovner der, så ta med f.eks rett i koppen eller lignende, det er også muligheter for å kjøpe mat i kantina
     

  • Q: Jeg har ett lite 12v kjøleskap, kan jeg ta med det?

  • A: Nei, alle hvitevarer blir tatt av crew, uansett om det går på 12v eller 230v, du kan kjøpe kjøle-ellementer til brus hos info-crew, og bytte denne inn i en kald når den har blitt var.
     

  • Q: Hva med støy?

  • A: Det er en del støy på TG. Spesielt når hodet ditt noen ganger må takle hundre-og-ørten låter samtidig. Slitsomt! Du har to løsninger om du vil unngå å bli sinnsvill: Gode, tette og lukkede øreklokker. Eller sov-i-ro! De lille gummisakene du stapper i øret vet du? Gule som regel. Anbefaler en liten eske med disse! 60 spenn på Jernia, garantert billigere alle andre steder..

NB! Før du spør spørsmål i tråden som kan virke vanlige, så se igjennom TG sin offisielle FAQ. Takk!

Endret av roberteh
Spørreundersøkelse.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Spørs da om det i det hele tatt BLIR noe da :p

TG09 er bekreftet.

 

Men når man bestiller biletter på partyticket.net , velger man hvor man skal sitte også da, eller gjør man det på tg sine hjemme sider?

Man reserverer sete® på partyticket også, men setereservasjonen begynner ikke før etter at alle billettene er utsolgt.

Lenke til kommentar

Når man står i kø for å kjøpe biletter, skal man lissom bære på pcen og skjermen(e) og bagger med mat og alt utstyr osv.? Eller hvordan gjør dere det.

Pcen min veier hvertfall utrolig mye!

 

Edit:Jeg vil helst slippe å ende opp sånn som på bilde på veien inn

Endret av manidress
Lenke til kommentar
Når man står i kø for å kjøpe biletter, skal man lissom bære på pcen og skjermen(e) og bagger med mat og alt utstyr osv.? Eller hvordan gjør dere det.

Pcen min veier hvertfall utrolig mye!

Som bazukh sa så kjøper du ikke billetter når du er på skipet, det gjør du på partyticket i omtrent desember. Det du står i kø for er å bli registrert(få et armbånd), det er der du viser billetten du har kjøpt på forhånd. Det man vanligvis gjør er å reise med flere, eller få en person til å passe eller holde øye på tingene dine når du står i kø. Deretter går man flere turer til skipet med det man har med. eventuelt bruke handlevogn, jekketralle, sekketralle(osv), så får man med alle tingene på en gang og slipper å være bekymret for det som gjenstår mens du er i skipet.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...