Gå til innhold

The Gathering 2009 Tråden


Hvordan var din opplevelse av årets TG?  

164 stemmer

  1. 1. Hvordan var din opplevelse av årets TG?

    • Helt ræva
      10
    • Sånn passe
      7
    • Hva? Er TG over?
      25
    • Bra
      18
    • Strålende
      58
    • Beste så langt
      46


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ikke vært på TG før, har hatt lyst lenge.

Da det ble skatte pålagt i fjor, trodde jeg det var for seint. Så må nok gripe sjangen til påsken.

Må bare så å få meg fri og noen å reise med.

Har vært på andre LAN tidligere, liker best på 18+ eller 20+ LAN. Da det utrolig godt å kunne drikke øl lørdag kveld med de andre mens man koser seg med dataspilling.

Lenke til kommentar

Skal kontakte de nye TG folka og høre om ClanNorway kan ha et lite infosted der.

 

ClanNorway er en steamgruppe med ca 1000 norske medlemmer så tipper en god del skal på TG. Noen som vet om TG har latt såpass store klaner å få et lite sted der før?

Tenkte kansje anskaffe et lite partytelt så det kan være et samlested for medlemmene. Vet om ca 100 fra gruppen som har tenkt seg dit allerede.

 

Skjekk ut www.clannorway.com hvis du lurer på hva ClanNorway er

Endret av kh92no
Lenke til kommentar
Akkurat det kan bli litt vanskelig. Det er nulltoleranse for alkohol på TG. Det er likevel ikke noe i veien for at du kan drikke øl utenfor så lenge du ikke drikker deg dritings.

 

Når jeg var på TG i 2006 kom en kompis av meg litt senere enn de andre. Han satt opp pcen og vi satt å gama litt før vi brått hørte lyden av "åpne ølboks" psss...

Alle bare snudde seg mot han og WTF??

 

Han viste faktisk ikke at det ikke var lov, vi sa det til han, men han nekta og drakk opp hele ølen :p

Lenke til kommentar

men så hadde han ikke med hasj heller da... og en pils er ikke verdens undergang, en på rekka vår i fjor (var fra englang) poppa en øl og drakk den med god samvittighet (og vi satt nærmest Crewburet) og det eneste de gjorde var å ta de resterende 2 boksene... og de var ikke så dyre :)

Lenke til kommentar

I følge loven så er hasj mye verre enn pils, ja. Det jeg mente var at de er vanligvis ganske strenge på rusmidler. Jeg mente ikke at han får livstidsutestengelse for et par pils. Han drakk nok heller ikke den for å ruse seg, snarere fordi mange synes det smaker mye bedre enn brus.

Lenke til kommentar

hehe er nok derfor ja =) men vil tro de ser mer strengere på narkotika enn alkohol, men regler er ofc til å følges (andre mener sikkert de er til å brytes, men da har de ikke skjønt det) :)

tror de kutta han litt slack i og med at han var ein uvitende engelskmann :p

Endret av SaNux
Lenke til kommentar
Hvor mange må man være for å seate først, rundt 20stk er det ikke? Og hvor mange må man være for å seate nestførst?

 

For å seate først, må man ha en gruppe på 5000+ personer om jeg husker riktig.

 

sarkasme?

 

nei, tror faktisk det er grupper på 20 pers ellerno...

 

Omg. Det hadde blitt et mareritt. Nei til alkoholservering på TG. Syns jeg.

 

helt enig i det der..

 

hvis TG blir en fyllefest,,,, ja da... er jeg ihvertfall 18 rett før neste TG ^^

 

men.. nei til Alkohol på TG... The Great Fyllefest kan de holde et annet sted syns jeg..

Lenke til kommentar
Hvor mange må man være for å seate først, rundt 20stk er det ikke? Og hvor mange må man være for å seate nestførst?

 

For å seate først, må man ha en gruppe på 5000+ personer om jeg husker riktig.

Hehe ja, husker det stod det. Men du skjønte hva jeg mente? Ingen som husker akkurat?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...