Gå til innhold

The Gathering 2009 Tråden


Hvordan var din opplevelse av årets TG?  

164 stemmer

  1. 1. Hvordan var din opplevelse av årets TG?

    • Helt ræva
      10
    • Sånn passe
      7
    • Hva? Er TG over?
      25
    • Bra
      18
    • Strålende
      58
    • Beste så langt
      46


Anbefalte innlegg

Greia er at miljøet på TG er helt utrolig. Det var badetur til et basseng like ved vikingskipet, og i badstua etterpå satt det en kar vi ikke kjente, kom raskt i gang med prat om AoC-betaen. Virker litt som om alle kjenner hverandre.

Jeg veit! Det er helt utrolig lett å komme i prat med folk. Syns det er helt konge, jeg :wee:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tviler på at du trenger en så dyr kabel. Er jo fiber til og med! Husker ikke helt hva slags kabel det var man skulle ha, men det er ikke noe fancy greier. Bare stikk innom nærmeste "kabelbutikk" (jeg kjøpte på Spaceworld) og spør etter nettverkskabel til TG. Tror jeg betalte mellom 100,- og 200,- for den (og glemte selvfølgelig igjen i bilen). Får kjøpt på TG også. :)

 

Du må nok gjøre det selv i den forstand at crewet ikke akkurat kommer og gjør det for deg, men det er bare å spørre folk rundt deg om de veit hvor kabelen skal. ; )

Ok, må vel en tur innom Elkjøp da.

Lenke til kommentar
Trenger hjelp. Ser du må ha med en nettverkskabel, men er anbefalt med to på 5m. Hva med denne nettverkskabelen da http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=339935?

Er den bra, eller? Denne er da på 10 meter, og når jeg kjøper nettverkskabel og skal koble den til? Får jeg hjelp til det eller må jeg gjøre det selv? Isåfall, kan noen av dere hjelpe meg?

En Cat5 kabel holder i massevis. Når du kommer til plassen din på TG, så er det et ark på bordplaten din hvor det står hvilken port og hvilken switch du skal koble til. Om den er opptatt så er det bare å koble til en annen port.. spiller egentlig ingen rolle.

Lenke til kommentar
Greia er at miljøet på TG er helt utrolig. Det var badetur til et basseng like ved vikingskipet, og i badstua etterpå satt det en kar vi ikke kjente, kom raskt i gang med prat om AoC-betaen. Virker litt som om alle kjenner hverandre.

Jeg veit! Det er helt utrolig lett å komme i prat med folk. Syns det er helt konge, jeg :wee:

Det kjekke med lan med flere tusen mennesker er at nesten alle har samme hobby som man blir fort kjent med andre :wee:

Lenke til kommentar

Er det noen som drar til TG fra nordnorge?

 

Har veldig lyst og bli med, meeen.. kommer fra Vesterålen, og det er driit langt til TG (må ta fly, eller tog).

 

Så jeg lurer på om det er verdt turen? :p

 

EDIT: Btw, det koster ca. 2600,- bare for fly turen, pluss tog/buss.......

Endret av Famen
Lenke til kommentar
Er det noen som drar til TG fra nordnorge?

 

Har veldig lyst og bli med, meeen.. kommer fra Vesterålen, og det er driit langt til TG (må ta fly, eller tog).

 

Så jeg lurer på om det er verdt turen? :p

 

EDIT: Btw, det koster ca. 2600,- bare for fly turen, pluss tog/buss.......

Jeg drar fra Lofoten. Btw, når er TG09?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...