Gå til innhold

The Gathering 2009 Tråden


Hvordan var din opplevelse av årets TG?  

164 stemmer

  1. 1. Hvordan var din opplevelse av årets TG?

    • Helt ræva
      10
    • Sånn passe
      7
    • Hva? Er TG over?
      25
    • Bra
      18
    • Strålende
      58
    • Beste så langt
      46


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

grunnen til at det er 5000+ for å seate først er fordi de ikke er klare for at folk skal seate seg enda... kun derfor de har det oppe på PTN at du må ha 5000+ tickets for å seate (det kommer opp veldig tidlig, i motsetning til selve seatingen)

 

EDIT: og de med 50+ billetter får velge plass etter han fyren med 5000+ =)

Endret av SaNux
Lenke til kommentar

Har bare vært på hjemme-L.A.N før. Så jeg bare lurer på om noen har opplevd at utstyret blir stjålet? Jeg har en Laptop, og jeg bare lurer på hva jeg bør gjøre for å unngå at den blir stjålet? Har det forekommet mye tyveri på TG før? Ha planer om å dra på TG til påsken, gleder meg veldig:)

Lenke til kommentar

Ting blir dessverre stjålet, dette gjelder spesielt de som sitter ytterst. Løse ting er det som oftest blir stjålet; Trådløse muser, eksterne harddisker, diverse småting også videre. Hengelås på bagger/kofferter funker ganske bra egentlig, selv om det holder som regel med å gjemme det og ha kontroll over diverse ting. Men man bør aldri være for sikker.

Lenke til kommentar
Har bare vært på hjemme-L.A.N før. Så jeg bare lurer på om noen har opplevd at utstyret blir stjålet? Jeg har en Laptop, og jeg bare lurer på hva jeg bør gjøre for å unngå at den blir stjålet? Har det forekommet mye tyveri på TG før? Ha planer om å dra på TG til påsken, gleder meg veldig:)

Av den lille delen av stjeling som foregår på TG, så går tyvene etter ting som er lette å ta under armen, ikke tar mye oppmerksomhet, og som man gjerne kan putte i lomma. Ting som blir stjålet er musematter, mus, hardisker, osv. Altså ting som ligger ytterst på bordkanten. For å svare på det du spør om.. det som burde gjøres er evt en laptop lås, men å skjule laptopen, legge den i en bag, legge noe over laptopen slik at den ikke syntes, holder sannsynligvis mer enn nok. Stjeling er ikke noe som forekommer ofte, men på såpass store arrangement så skjer det desverre slike ting. De siste tre årene jeg har vært der så har en kamerat som satt på enten av rekka, blitt frastjålet en musematte, det er det eneste jeg har hørt om utenom på forumer og slikt.

Endret av Scotty
Lenke til kommentar

var en fyr på TG07 som satt bak meg, som nesten fikk sin bærbare frastjålet... heldigvis så jeg å en kompis (at det ikke var fyren vi hadde gamet halve påska med) forskjellen på han og tyven, og fikk stoppa tyven :) hjelper å bryte inn midt i akten å si: hva faen er det du tror du driver på med? stikk før vi henter security...

kødden tok, bokstavelig talt, beina på nakken å løp :p vil nå si at det ser mer mistenksomt ut enn å rusle vekk "uskyldig", men men.

 

sa senere ifra til gamer budden vår når han kom tilbake, som igjen sa ifra til security:)

 

tips: se dere godt rundt når dere har fått plassert dere på rekka, ser dere da en fyr du/dere ikke har sett før, gå bort å spør han/henne ut! tro meg, det funker (og han/henne du nettopp reddet fra å bli rundstjelt kan fortsette den mest hellige tid foran det mest helligste):p

Endret av SaNux
Lenke til kommentar

Hepp. Det er veldig fint å alliere seg med de man sitter ved siden av.

 

Jeg tror jeg skal bytte ut den eksterne harddisken med en intern og sette hengelås på kabinettet i år.

 

Jeg har forøvrig hatt med laptop de to siste åra, og den har jeg bare gjemt bort i bagen min. Eneste jeg har blitt frastjelt har vært to håndklær og en halvannen liter med Cola. Og det lå/sto vel relativt synlig.

Lenke til kommentar

så må vi heller ikke tro at alle er tyver heller :) tror det er mindre tyver på tg enn folk tror.

 

det som er det fine da er forskjellige "rekker"... feks som hw rekka osv:) så går det også ann og stifte et bekjentskap til de rundt deg, og ikke bare si hei for så og stole blindt på han/henne.

så og si alle jeg har hatt rundt meg på TG de siste åra har jeg blitt "kjent" med, og 80% av de er på MSN'en min

Lenke til kommentar

Vel, jeg vil påstå at man ikke skiter i eget rede, og at det derfor er mindre sannsynlig at sidemannen har tenkt til å rappe musa mi enn en random som tusler forbi og syns den ser fin ut.

 

Nå skal det også nevnes at jeg for første gang i år satt ved siden av mennesker jeg ikke kjenner, men på HW-rekka. Militæret og FHS tynner virkelig ut rekkene når det gjelder TG. :no:

Lenke til kommentar
Vel, jeg vil påstå at man ikke skiter i eget rede, og at det derfor er mindre sannsynlig at sidemannen har tenkt til å rappe musa mi enn en random som tusler forbi og syns den ser fin ut.

 

Nå skal det også nevnes at jeg for første gang i år satt ved siden av mennesker jeg ikke kjenner, men på HW-rekka. Militæret og FHS tynner virkelig ut rekkene når det gjelder TG. :no:

 

Du satt jo ikke akkurat i stabilt selskap da...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...