Gå til innhold

The Gathering 2009 Tråden


Hvordan var din opplevelse av årets TG?  

164 stemmer

  1. 1. Hvordan var din opplevelse av årets TG?

    • Helt ræva
      10
    • Sånn passe
      7
    • Hva? Er TG over?
      25
    • Bra
      18
    • Strålende
      58
    • Beste så langt
      46


Anbefalte innlegg

Fin fin mortis360!

Er det vanskelig å lage hylla eller?

Og hvordan skal du få den med deg?

Bygger du den på tg?

 

Den skal ikke være vanskelig å bygge, kapper til alt av treverk her hjemme og sørger for at det passer som det skal.

Tar den på taket av bilen (min bil), på takstativet! ;)

 

Monteringa tar jeg på TG, da skal det bare være å skru den sammen. :new_woot:

 

~ Mortis360

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vurderer å mekke meg en hylle jeg og, men er det vanskelig å få den med seg fra Namsos? (Nord trøndelag)

Det spørs jo selvførgelig om du skal ta tog, fly, buss, bil osv.

Skal kjøre bil.

Lurer på om vi ikke skal ha en tremannshylle, kansje en ekstra plass for rot osv.

Tungvint å få på en tillhenger eller?

Spørs jo helt på åssen du lager hylla. Vet gjerne målene på tilhengeren osv.

Har selv en hylle som går over 5 plasser, ikke noe problem å sette på en tilhenger, er 2 seksjoner som går oppå hverandre.

Lenke til kommentar

Err, folk som tar seg mer plass enn de skal ha er teite :p

 

På TG06 hadde han som satt ovenfor meg tatt halve plassen min med den mongostore CRT-skjermen sin. :hrm:

Akkurat da var jeg overlykkelig at jeg hadde fått låne med meg en lcd-skjerm, for jeg tror det kunne blitt uhyggelig trangt om plassen med to 19" CRT-skjermer ovenfor hverandre :ermm:

Lenke til kommentar

Nå har jeg kommet med utgave to av hylla mi, som er tilpasset dobbel plass.

 

Målene er 150cm (lengde), 100cm (høyde) og 58cm (dybde).

 

Har også en ny utgave av hylle for en enkelt plass.

 

 

Målene er 80cm (lengde), 100cm (høyde) og 58cm (dybde).

Rommet i hylla skal ha dør foran med hengelås (forsikringsgrunner, forsikring på f.eks kamera gjelder kun når det er innelåst eller blir tatt ut av hendene, ikke når det står fremme).

 

~ Mortis360

Endret av Mortis360
Lenke til kommentar
taha :p nesten helt like de jeg mekka i går kveld xD du hakke stært døm fra meg vell?! :O ;-)

men jeg må ærlig innrømme att dette var en smule bedre enn tegningene mine bra jobba :p

 

Det er i utgangspunktet tegninger fra i fjor, siden det ikke ble noe av TG på meg da, så bygde jeg heller ikke hyllene. Har finni fram planene igjen, for i år skal jeg på TG! ;)

Konstruksjonen er veldig solid, samtidig som den er enkel å montere!

 

~ Mortis360

Lenke til kommentar
Ikea er det nok ikke i nærheten, men er nok ikke langt til nærmeste Jysk elns. Blir nok ingen problem å finne en kontorstol der.

 

Problemet er hvordan få den hjem..? :p

 

Det er derfor jeg vil ha en stol som ikke koster så mye :p for da kan jeg liksom bare la den ligge igjen etter at jeg er dratt hjem igjen ^^ men det tar jeg som det kommer.

Lenke til kommentar

Avhør? ;D

 

- Har vært på TG

- Har vært der og drar igjen, 'nuff said. Genialt bra.

- Badetur, demonstrasjonstog (med Arne! plakaten på omtrent alle hw.no-sakene om TG >.< ), sett en kompis kaste opp tre bokser Panther energidrikk foran hele Stepmania-compo-publikummet, oppdaget eksistensen av HD-pr0n, sett på meatspin på taket i skipet og spilt litt data. ; )

- Var ikke med på noen konkurranser

- Småprata med noen, men ble ikke kjent med folk. Kommer nok til å prøve å være litt mer sosial i '09.

 

Greia er at miljøet på TG er helt utrolig. Det var badetur til et basseng like ved vikingskipet, og i badstua etterpå satt det en kar vi ikke kjente, kom raskt i gang med prat om AoC-betaen. Virker litt som om alle kjenner hverandre.

Lenke til kommentar
Avhør? ;D

 

- Har vært på TG

- Har vært der og drar igjen, 'nuff said. Genialt bra.

- Badetur, demonstrasjonstog (med Arne! plakaten på omtrent alle hw.no-sakene om TG >.< ), sett en kompis kaste opp tre bokser Panther energidrikk foran hele Stepmania-compo-publikummet, oppdaget eksistensen av HD-pr0n, sett på meatspin på taket i skipet og spilt litt data. ; )

- Var ikke med på noen konkurranser

- Småprata med noen, men ble ikke kjent med folk. Kommer nok til å prøve å være litt mer sosial i '09.

 

Greia er at miljøet på TG er helt utrolig. Det var badetur til et basseng like ved vikingskipet, og i badstua etterpå satt det en kar vi ikke kjente, kom raskt i gang med prat om AoC-betaen. Virker litt som om alle kjenner hverandre.

Ok, kult. Gleder meg allerede til TG09, jeg er 13 og blir 14 den 9.mars så blir 14 under TG. Jeg skal dra med en venn på 18 år, men blir 19 i desember :p

Lenke til kommentar

Tviler på at du trenger en så dyr kabel. Er jo fiber til og med! Husker ikke helt hva slags kabel det var man skulle ha, men det er ikke noe fancy greier. Bare stikk innom nærmeste "kabelbutikk" (jeg kjøpte på Spaceworld) og spør etter nettverkskabel til TG. Tror jeg betalte mellom 100,- og 200,- for den (og glemte selvfølgelig igjen i bilen). Får kjøpt på TG også. :)

 

Du må nok gjøre det selv i den forstand at crewet ikke akkurat kommer og gjør det for deg, men det er bare å spørre folk rundt deg om de veit hvor kabelen skal. ; )

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...