Gå til innhold

The Gathering 2009 Tråden


Hvordan var din opplevelse av årets TG?  

164 stemmer

  1. 1. Hvordan var din opplevelse av årets TG?

    • Helt ræva
      10
    • Sånn passe
      7
    • Hva? Er TG over?
      25
    • Bra
      18
    • Strålende
      58
    • Beste så langt
      46


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+6132
WoW er nok ikke fremtiden innenfor LAN compoer nei.

Fremtiden for det blir vel Starcraft II ^^

 

Kan godt hende, Men WoW kan godt være en god mulighet, skal ikke se bort ifra det.

 

Jeg tror du kan avskrive WOW, for det og få satt opp egne lovlige servere ville trolig ha kostet en hel liten formue, og skulle de hatt råd til noe sånt måtte de nok ha økt billettprisen drastisk. Og jeg tviler på at folk er så villige til og betale noen hundre kroner mer på billetten kun for at en liten gruppe personer skal få avholdt compo i det, jeg vet at jeg ikke er villig til det.

 

Skal en først øke billettprisen burde det være på grunn av inflasjon, på grunn av at de må (slik en så i fjor), eller at de skal reise midler til noe som mange vil ha nytte av.

 

For min del hadde jeg gjerne sett Gbit lan på TG, men det og bytte ut alle bordswitchene med noen som har Gbit hadde nok kostet alt for mye... (så vidt jeg vet kjøres det Gbit uplink fra bordene)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hylla er i utgangspunktet designet for The Gathering 2005, men kom aldri så langt at jeg fikk bygd den! :ermm:

Har hatt planer om å lage en veiledning lenge, men ikke kommet i gang før nå. Hyllen er veldig solid!

 

~ Mortis360

 

EDIT: Nå er byggeveiledningen stort sett ferdig, hvis dere ser noen feil som bør rettes opp, er det bare å si ifra!

 

Byggeveiledning___Hylle.pdf

Endret av Mortis360
Lenke til kommentar

Nå har jeg tegnet noen forslag til hylle :D Blir ikke så jævlig store greiene men kommer nok til å ta litt strøm om jeg skal ha med anlegget mitt. Hvor mye er "maks" støm man får bruke pr. plass ? Gleder meg veldig. Får så lyst til å starte byggingen nå, men har ikke noe plass til en ferdig hylle helt fram til påsken. Noen andre som er godt igang men hylleplanlegging =) ? Legg ut noen tegninger/planer. Noen andre som planlegger å ha med anlegg?

Endret av duligot
Lenke til kommentar
Nå har jeg tegnet noen forslag til hylle :D Blir ikke så jævlig store greiene men kommer nok til å ta litt strøm om jeg skal ha med anlegget mitt. Hvor mye er "maks" støm man får bruke pr. plass ? Gleder meg veldig. Får så lyst til å starte byggingen nå, men har ikke noe plass til en ferdig hylle helt fram til påsken. Noen andre som er godt igang men hylleplanlegging =) ? Legg ut noen tegninger/planer. Noen andre som planlegger å ha med anlegg?

Hei!

Du kan bruke maks 1 Ampere per plass, så bruker pcn din pluss anlegg og lys mer enn det tilsammen må du nok kjøpe en plass til. Det er hvertfall reglemanget, og er til for å følges.

Lenke til kommentar
Hei!

Du kan bruke maks 1 Ampere per plass, så bruker pcn din pluss anlegg og lys mer enn det tilsammen må du nok kjøpe en plass til. Det er hvertfall reglemanget, og er til for å følges.

 

De reglene er håpløse, en nyere spillmaskin trekker godt over 230V, og hvis man skal ha ett slags lys blir det enda mer!

 

~ Mortis360

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...