Gå til innhold

The Gathering 2009 Tråden


Hvordan var din opplevelse av årets TG?  

164 stemmer

  1. 1. Hvordan var din opplevelse av årets TG?

    • Helt ræva
      10
    • Sånn passe
      7
    • Hva? Er TG over?
      25
    • Bra
      18
    • Strålende
      58
    • Beste så langt
      46


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det var selvfølgelig en liten spøk, noe som ikke alltid funker like bra over nettet. Men jeg er likevel sikker på at hun ene likte meg. Jeg fikk i hvertfall noen flørtende blikk av henne.

 

ahahahah det sier de alle :p selv om de smiler til deg betyr d ikke at de liker deg :D men jeg, som mange andre, liker å tenke slik :D

 

Jeg vinka til en random politibil i Oslo her om dagen, så smilte den hotte blondina i uniform til meg :D Akkurat det samme, means nothing, men uansett

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Nå som spørretimen er så godt i gang så ønsker jeg å stille spørsmål.

1: Har fått tak i en som skal seate meg og 5 andre. Vi er alle sammen helt ukjente for hverandre men ønsker å treffe hverandre. Problemet mitt er at jeg ikke aner hvordan det er med betaling av billett og lignende

 

2: Jeg regner med at det å ta med grandis vil være en veldig vanlig rett der. Hvordan er det med kjøleløsninger for mat der? Da tenker jeg også på løsninger for matvarer som må nedkjøles. Brusen spiller det ikke så mye rolle med

 

3: Regner med at regelen om at hvis en annen lar tingene sine være i soveområdet så kan man benytte det. Er det noen "tidsfrist"?

 

4: Hva slags mat anbefaler dere her?

 

5: Hva er vitsen med å bygge TG-Hylle og hva slags materialer anbefales det å bruke? Er også interessert i å høre hvordan festeløsningene er da jeg har hørt at det er fyfy og skru fast noe i bordet.

 

6: Er det grenser for lengde og bredde på hylla?

 

Tusen takk for hjelpen på forhånd :)

Endret av SpecialForce
Lenke til kommentar
TG er verdens største LAN-Party, og verdens nest største datatreff(etter Dreamhack)

Huh? Ikke bare er dette utsagnet selvmotsigende, det er også rett og slett feil.

 

A lot of people seem to think TG is a LAN. They are wrong. This page is supposed to explain why, by answering the most common arguments used by people who mistakenly take TG for a LAN.

 

http://techserver.gathering.org/notalan

Lenke til kommentar
Nå som spørretimen er så godt i gang så ønsker jeg å stille spørsmål.

1: Har fått tak i en som skal seate meg og 5 andre. Vi er alle sammen helt ukjente for hverandre men ønsker å treffe hverandre. Problemet mitt er at jeg ikke aner hvordan det er med betaling av billett og lignende

 

2: Jeg regner med at det å ta med grandis vil være en veldig vanlig rett der. Hvordan er det med kjøleløsninger for mat der? Da tenker jeg også på løsninger for matvarer som må nedkjøles. Brusen spiller det ikke så mye rolle med

 

3: Regner med at regelen om at hvis en annen lar tingene sine være i soveområdet så kan man benytte det. Er det noen "tidsfrist"?

 

4: Hva slags mat anbefaler dere her?

 

5: Hva er vitsen med å bygge TG-Hylle og hva slags materialer anbefales det å bruke? Er også interessert i å høre hvordan festeløsningene er da jeg har hørt at det er fyfy og skru fast noe i bordet.

 

6: Er det grenser for lengde og bredde på hylla?

 

Tusen takk for hjelpen på forhånd :)

 

1. Du kjøper biletter på partyticket.net, det er en guide til hvordan man gjør det i LAN-parties kategorien.

 

2. Grandis er ikke vanlig, da du trenger en ovn å steke den i. Det har du ikke tilgang til sånn uten videre. Ellers må du ta med deg kjølebag, det er ikke tilgang på frysere/kjøleskap der. (Men du får byttet kjøleelementene dine etterhvert som de blir varme.)

 

3. Aner ikke.

 

4. Jeg anbefaler brød med smør og pålegg, og mr.Lee's nudler. Du hare tilgang på vannkokere og mikrobølgeovner.

 

5. vitsen med på bygge en hylle er å få bedre plass. Jeg har ikke lagd noen hylle før, så der kan jeg ikke hjelpe deg.

 

6. Den må holde seg innenfor plassen/e din/deres. Ellers tror jeg ikke det er noen grense.

Endret av Hanky_
Lenke til kommentar
3: Regner med at regelen om at hvis en annen lar tingene sine være i soveområdet så kan man benytte det. Er det noen "tidsfrist"?

 

4: Hva slags mat anbefaler dere her?

 

6: Er det grenser for lengde og bredde på hylla?

 

Tusen takk for hjelpen på forhånd :)

 

3: har ikke hørt om noe sånt, men nå har jeg bare vært på TG ett år. Allikevel tror jeg at jeg hadde blitt litt furt om jeg så en random person ligge å sikle på madrassen min uten å ha spurt om lov, hvis det var det du mente.

 

4: Nudler, ferdig oppskjærte brødskiver. Finnes også litt boksemat som kan varmes i micro--anbefaler spesielt en med spaghetti og kjøttboller, bare spør i butikken. ; ) Det du har å lage mat med av utstyr er micro og vannkoker. ; )

 

6: Bør ikke gå lengre enn det er plass til på plassen din da, med mindre sidemannen også er med på hylla. ; )

Lenke til kommentar

Nå som ledergruppa var dannet og jeg begynte å tenke at det ikke var så lenge til et mulig billettsalg heller, så da slo mine instinkter til å begynte å søke opp TG09 tråden på dette flotte forumet diskusjon.no.

 

Håper vi kan snakke her om mye rart , men vi kommer jo aldri unna PTN sine forsinkelser og massing om når seating starter :p

 

Alt det skrev her var egentlig bare for å få

 

**mine innlegg**

 

pakke listen din mangler scotty !

 

eller er du ikke ferdig i notepad med å skifte fra 8 til 9 :p ?

Endret av Exentler
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...