Gå til innhold

Årets Pc Spill ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hmm, til nå... Mass Effect... Ellers tror jeg Far Cry 2 kan utklasse en del :whistle:

Endret av Ms#Noddy
Skrevet (endret)
Hmm, til nå... GTA4, Lost Oddyssey, Metal Gear Solid og Super Smash Brawl er vel blant mine favoritter... Men vanskelig å si, ettersom året ikke er over enda :roll:

Vell tviler på at noen av de blir årets PC spill sålenge ingen av dem finnes til PC :p

Jeg tror ihvertfall Spore og Far Cry 2 er veldig gode kandidater, spesielt Spore som kan faktisk slå alle spill som har kommet ut/kommer ut i år inkludert GTA IV, hvis det er så bra og revulusjonerende som det ser ut som, for meg ser det ut som det kan bli like stort som "The Sims", ideen bak Spore er ihvertfall såpass genial at jeg tviler ikke, spørsmålet blir jo bare om det blir så bra. Saint's row 2 tror jeg også kan bli veldig bra men ikke no årets spill nei. Ellers hadde vell Mirror

s Edge også scoret høyt hvis det hadde kommet ut i år, men det gjør det nok ikke

Endret av MrLG
Skrevet

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

Tråden bryter også med tre-ords-regelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og p_report.gif dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Skrevet
Hmm, til nå... GTA4, Lost Oddyssey, Metal Gear Solid og Super Smash Brawl er vel blant mine favoritter... Men vanskelig å si, ettersom året ikke er over enda :roll:

Vanskelig å kunne utnevne noen av dem som årets PC spill når ingen er på PC.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...