Tor45000 Skrevet 3. august 2008 Skrevet 3. august 2008 (endret) Hvilket spill tror du kommer til å bli årets Spill til PC ? Endret 4. august 2008 av Tor45000
Kharan Skrevet 3. august 2008 Skrevet 3. august 2008 Vanskelig å si ettersom året ikke er slutt. Men jeg tror Spore blir en sterk kandidat.
Nacky Skrevet 3. august 2008 Skrevet 3. august 2008 (endret) Hmm, til nå... Mass Effect... Ellers tror jeg Far Cry 2 kan utklasse en del Endret 3. august 2008 av Ms#Noddy
MrL Skrevet 3. august 2008 Skrevet 3. august 2008 (endret) Hmm, til nå... GTA4, Lost Oddyssey, Metal Gear Solid og Super Smash Brawl er vel blant mine favoritter... Men vanskelig å si, ettersom året ikke er over enda Vell tviler på at noen av de blir årets PC spill sålenge ingen av dem finnes til PC Jeg tror ihvertfall Spore og Far Cry 2 er veldig gode kandidater, spesielt Spore som kan faktisk slå alle spill som har kommet ut/kommer ut i år inkludert GTA IV, hvis det er så bra og revulusjonerende som det ser ut som, for meg ser det ut som det kan bli like stort som "The Sims", ideen bak Spore er ihvertfall såpass genial at jeg tviler ikke, spørsmålet blir jo bare om det blir så bra. Saint's row 2 tror jeg også kan bli veldig bra men ikke no årets spill nei. Ellers hadde vell Mirror s Edge også scoret høyt hvis det hadde kommet ut i år, men det gjør det nok ikke Endret 3. august 2008 av MrLG
Alastor Skrevet 3. august 2008 Skrevet 3. august 2008 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)
Bebeluv Skrevet 3. august 2008 Skrevet 3. august 2008 Hmm, til nå... GTA4, Lost Oddyssey, Metal Gear Solid og Super Smash Brawl er vel blant mine favoritter... Men vanskelig å si, ettersom året ikke er over enda Vanskelig å kunne utnevne noen av dem som årets PC spill når ingen er på PC.
Chiraen Skrevet 3. august 2008 Skrevet 3. august 2008 Av de jeg har prøvd må det ha vært Call of Juarez
oyvindhauge Skrevet 3. august 2008 Skrevet 3. august 2008 Call of Duty 4. Ja jeg vet det er fra i fjor, men det er årets spill for min del. I alle fall så langt
2ball_ Skrevet 3. august 2008 Skrevet 3. august 2008 (endret) årets PC-spill er ikke kommet ut enda.. snakkes til jul.. Endret 3. august 2008 av 2ball(s)
Shifty Skrevet 3. august 2008 Skrevet 3. august 2008 Av de jeg har prøvd må det ha vært Call of Juarez Som er 2 år gammelt
ebbiz Skrevet 3. august 2008 Skrevet 3. august 2008 årets PC-spill er ikke kommet ut enda.. snakkes til jul.. Enig der, denne tråden er 3-4 måneder for tidlig
NightReaper Skrevet 3. august 2008 Skrevet 3. august 2008 Til nå vil jeg si Mass Effect. Eneste som kan overgå det for min del må bli Mafia 2 (hvis det slippes i år da)
vikingkylling Skrevet 3. august 2008 Skrevet 3. august 2008 Til nå? Mass Effect. Frem til slutten av året? Mercenaries 2, Spore, Sacred 2 og Warhammer Online er sterke kandidater.
LoveAmiga Skrevet 3. august 2008 Skrevet 3. august 2008 (endret) Tomb Raider Underworld forhåpentligvis Endret 3. august 2008 av LoveAmiga
Nevnarion Skrevet 3. august 2008 Skrevet 3. august 2008 Holder meg enig med de som mener Spore kommer til å stille som en sterk kandidat til denne tittelen.
ShampooMacTavish Skrevet 3. august 2008 Skrevet 3. august 2008 Spore blir en sterk kandidat, ja, men jeg vurderer å boikotte det pga. SecuROM
Kim1231451 Skrevet 3. august 2008 Skrevet 3. august 2008 Hvis World of warcraft - Wrath of the lich King kommer i år, så tenker jeg også det stiller som en sterk kandidat!
ShampooMacTavish Skrevet 3. august 2008 Skrevet 3. august 2008 WotLK kommer tidligst første kvartal neste år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå