Gå til innhold

Newcastle United Football Club


oddi_loff

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Leder Benitez laget i kveld? Blir tøft å se hvis han står på sidelinjen! Nå tror jeg ikke han tar poeng mot Leicester i kveld da, men jeg regner med at vi allerede etter noen får dager (gitt at han har leder laget litt?) vil se et Newcastle som tetter igjen mer bakover. 

Lenke til kommentar

Hahaha, det tok 2-3 ganger før jeg forsto at det var en annonse. Skjønte faen ikke hvordan det skulle hjelpe laget :p

 

Men det blir tøft. Jeg gleder meg til å se Newcastle under han og tror at de kan heve seg 8-10 plasser neste sesong så lenge de ikke rykker ned i år. 

Endret av Espp
Lenke til kommentar

Benitez har ikke fått så mye tid på seg, men jeg synes det var klare forbedringer i går. Så faktisk ut som et organisert og kjempende lag med en kampplan, og Sissoko som i stor grad har blitt symbolet på McClarens udugelighet så frisk ut. Lenge siden han har løpt så mye og kjempet såpass hardt. Mye som tyder på at det å ha en manager som har et godt rykte har en del å si. Synes også Mitrovic fungerte langt bedre som ensom spiss denne gangen enn hva han har gjort tideligere, mye grunnet at de andre spillerne lå nærmere. Ikke fullt så isolert som før.

 

Utrolig forfriskende å se et offensivt bytte etter 55 minutter, og enda et bytte etter 70 minutter. Ble helt satt ut, jeg. Visste ikke at det var mulig og gjøre bytter før det var spilt 80 minutter, og i hvertfall ikke offensive bytter uten at det er noen skade. Storartet!

 

Kan bli en spennende slutt på sesongen. Gleder meg allerede til neste kamp. Føles rart å si. Lenge siden sist.

Lenke til kommentar

""It was the first time all season that Leicester have only mustered a single shot on target over the course of a Premier League fixture, and their overall total of four efforts on goal was way down on their average of 10.17 per game.""

 

Good, good. Spesielt med tanke på at vi har hatt det råtneste forsvaret i verden.

Lenke til kommentar

Tror Benitez godt kan redde Newcastle. Fortjente nesten å vinne på bortebane mot serielederen i sin første kamp. Troppen burde være bedre enn de aller fleste bunnlagenes lag, og med Benitez som manager ser jeg de som favoritt til den viktige 17-plassen. Norwich og Aston Villa rykker iallefall ned. Spennende å se hva Rafa kan gjøre med Newcastle fremover

Lenke til kommentar

De to neste kampene blir særdeles avgjørende for bunnstriden. Om Newcastle skulle slå både Sunderland og Norwich ville jeg vært ganske optimistisk for å bevare plassen, om jeg var Newcastle-fan. Med resterende kampprogram for Newcastle, ny giv med en bedre manager og spillermaterialet klubben faktisk besitter, så tror jeg klubben holder seg i Premier League.

Lenke til kommentar

Ingenting hadde gledet meg mer sånn sett. Newcastle ligger minst 10 plasser under der de hører hjemme, så det må gjerne skje. I tillegg syns jeg det er helt rått at dere har fått Benitez som trener, helt rått!! Jeg er ikke optimist da med tanke på statistikken de siste årene, men hvem vet hva Benitez kan trylle fram!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...