Gå til innhold

Newcastle United Football Club


oddi_loff

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ingenting å si. Så fort det kommer inn et bud på 10-15m så er han borte. Har ingenting å si om han har igjen et halvt år eller femten, Newcastle elsker å selge. Og med Townsend inn skal Perez få slite med og få spilletid i Newcastle. Townsend kommer selvfølgelig aldri til å levere like bra og jevnt som Perez, men så var det det der med nasjonalitet osv. da. Synd, men sant.

 

 

 

 

0,,10278~14307631,00.jpg

 

Slo ikke til i Roma, men et veldig spennende valg lell. Tilbyr noe helt annet enn Mitrovic/Perez/Cisse/Riviere.

Lenke til kommentar

Veldig bra at vi ikke dreit oss ut med å hente Berahino til 100x overpris kun fordi det står riktig nasjonalitet i passet hans. Fyren er verdt rundt 5m pund. Han er benkesliter i West Brom fordi han ikke greier å oppføre seg, også skal newcastle pælme en kvart milliard kroner etter han? Fy faen jeg er glad for at han ble sittende på benken bak Salomon Rondon.

 

 

 

Shelvey, Doumbia og Saivet. Jeg er mer enn fornøyd med vinduet.

Lenke til kommentar

Jeg er ikke veldig fornøyd fornøyd. Newcastle har kanskje Premier Leagues dårligste forsvar, og de eneste forsvarerne klubben prøver seg på er spillere som er tiltenkt rollen som back up for Dummett, en spiller som ikke er i nærheten av å holde nivået. Det gir jo ingen mening. Typisk Newcastle.

Lenke til kommentar

Jeg tviler å at en sparking av McClaren vil gjøre noen forskjell så sent i sesongen, men han bude aldri vært ansatt til å begynne med og et sted må man starte, og nå er det er virkelig på tide å gjøre noe.

 

Den andre som burde gjøres er å sende Townsend over til Gateshead eller noe. Fy faen. Tar Obertan, Gouffran eller en skadet Tim Krul over den klovnen der. Grusom fotballspiller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...