""" Skrevet 1. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2011 Jeg og. Billig som faen. 20 pund (180 kr?) pluss porto. Ble vel 300-350 til sammen, eller noe. Deilige priser. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 1. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2011 Hvor kjøpte du den? Lenke til kommentar
""" Skrevet 1. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2011 Husker ikke helt. Da må jeg hjem en tur først, siden jeg lagra den som bokmerke. Kommer til å handle mer derifra, vet jeg. Lenke til kommentar
""" Skrevet 1. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2011 Store størrelser på mye av det de hadde der og. Fra S og helt opp til XXXL, faktisk. Ikke alt som hadde XXXL, men var i allefall XXL på de tingene jeg sjekka, samt at noen var i XXXL. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 1. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2011 Fett fett. Du får si ifra. Samt at jeg har skrevet til deg på msn angående en FIFA-turnering. http://www.gamer.no/artikler/84268/slik-blir-fifa-11-turneringen/ Badass. Vet ikke om jeg tør å spille med Newcastle, siden spissene suger. Lenke til kommentar
""" Skrevet 1. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2011 Jeg får vel bli med, men kjip dato med tanke på eksamen om 6 dager og alt det drittet der. Men jaja, får vel vinne og greier. God som jeg er så burde det vel funke å lese til eksamen MENS jeg spiller, for å gjøre det mulig for motstanderen å vinne mot meg. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 15. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2011 Skal man tro på twitterryktene forsvinner vår kjære Nolan til West Ham :cry: Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 15. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2011 Forferdelig! @Joey7Barton Joseph Barton Great player, leader, captain, person, trainer and mostly a friend for life. Devastated to see him SOLD! #mejoseandjonasnext Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 15. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2011 Ja, jeg tipper vi mister Barton, Enrique og muligens Jonas også. Bør komme noen store navn på inn siden snart. Lenke til kommentar
Kvalheimaren Skrevet 15. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2011 Vil han heller bli med West Ham ned enn å bli i PL med Newcastle? Rart Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 15. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2011 Vil han heller bli med West Ham ned enn å bli i PL med Newcastle? Rart Men vet aldri når det er Mike Ashley som eier. Han gjør så ufattelig mye dumt! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 15. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2011 Han vil ikke ned, han vil være i Newcastle. Men klubben. Fy faen. Hva faen er det som skjer? Lenke til kommentar
""" Skrevet 15. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2011 Unnskyld meg, men nå er det ingen som faktisk VET hva som har skjedd her, og hvorfor det skjer. Sånn som stallen til Newcastle ser ut i dag, regner jeg med at Nolan hadde blitt en benksliter. Og det er det jo ikke sikkert han er veldig interessert i. Nolan har vært helt vilt god de to siste sesongene, og jeg ser han gjerne videre i Newcastle. Og han er har vært veldig viktig utenfor banen, men som benksliter er det ikke sikkert han hadde blitt like viktig utenfor banen heller. Men det er ingen av oss som faktisk vet hva som ligger bak det her, så vent med survinga til dere har fakta'n klar. Bitches! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 15. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2011 Hva slags signaler mener du vi sender med salg av Nolan? Det kan være alfa og omega når det gjelder spillerkjøp i sommer samt å holde på spillere. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 15. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2011 Han ville bare til en større klubb... Neida. Tror det ligger i det at med Cabaye inn og flere tilbake, vil det bli mindre spilletid og godt mulig tapt kapteinsbind for Nolan. Han ville også ha 4 års kontrakt, men Newcastle ville bare gi 2. I West Ham får han 4 år og blir kaptein i tillegg. Vi snapper opp Barton til neste år liksågodt. Lenke til kommentar
""" Skrevet 15. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2011 Hva slags signaler mener du vi sender med salg av Nolan? Det kan være alfa og omega når det gjelder spillerkjøp i sommer samt å holde på spillere. Idiot. Gidder ikke bruke tid på å svare på det for du vet utmerket hva jeg mener. Ikke spill så forbanna dum, er du snill. 1 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 15. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2011 Frå Nettavisen Demba Ba har en klausul i sin kontrakt med West Ham som gjør at han kan forlate den nedrykkede klubben gratis. Sunderland og Everton er angivelig på hugget. Det er også Newcastle, som angivelig har tenkt å betale Bas agent 18 millioner kroner slik at Ba ender på St. James Park. Newcastle nærmer seg en overgang for den sveitsiske landslagsspilleren Tranquillo «Ba» Barnetta. 26-åringen spiller i dag på Bayer Leverkusens midtbane. Og Newcastle har ikke tenkt å gi seg med det. De har nemlig ambisjoner om å hente St. Etiennes Blaise «Bla» Matuidi rett foran nesa på Arsenal for 75 millioner kroner. 1 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 15. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2011 To Ba'er og en Bla, ikke feil. Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 16. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2011 snappe han foran nesen på arsenal, ja det skjer nok.. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 16. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2011 (endret) Demba Ba To Sign For Newcastle In Next 24 Hours Endret 16. juni 2011 av PatSharpX Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå