Gå til innhold

Newcastle United Football Club


oddi_loff

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tiote tells Chelsea: I'm happy at Newcastle otherwise I wouldn't have signed for six years!

Det var til Chelsea da, men håper Man U for samme beskjed.

 

 

United linkes til deres Cheik Tiote. Kjenner ikke mye til spilleren for å være ærlig, kanskje noen kan skrive noen ord?

Regner med du mener Manchester United?

Virker som om mange Man U fans ikke er klar over hvor mange lag som faktisk heter United.

Endret av PatSharpX
Lenke til kommentar

Man sier som regel United om Manchester United. Evt. Man Utd. Dette gjelder ikke bare oss United-supportere. Med f.eks Newcastle United sier man jo Newcastle.

 

Når det gjelder Cheick Tiotè ser jeg ikke helt hva vi skal med han. Ekstremt god spiller, men jeg føler ikke akkurat vi skriker etter forsterkninger på den delen av banen. Etter sesongen i fjor vil han sikkert ikke være billig heller.

Lenke til kommentar

Man sier som regel United om Manchester United. Evt. Man Utd. Dette gjelder ikke bare oss United-supportere. Med f.eks Newcastle United sier man jo Newcastle.

Det er vel sånn i Norge, men har sett en del kamper med engelske kommentatorere og der er det snakk om United og vært ment alt fra Sheffield United (som er det originale United) til Manchester United. Samme gjelder for fotballprogrammer.

 

Personlig syns jeg det er ett litt teit kallenavn.

Lenke til kommentar

Tiote tells Chelsea: I'm happy at Newcastle otherwise I wouldn't have signed for six years!

Det var til Chelsea da, men håper Man U for samme beskjed.

 

Han har vært linket til både Chelsea og Manchester United i en lang periode nå, men han har selv gått ut og sagt at han trives i Newcastle. Og OM han skulle ha stukket, så måtte det ha blitt til Chelsea. Hvorfor? Fordi det hadde gitt han sjansen til å spille på lag med sitt alle største idol.

 

Sånn ellers så skal man aldri ta det en fotballspiller sier seriøst. Men Tiote virker som en sinnsykt herlig fyr privat. Virker jo faen meg som tidenes herligste fyr.

 

Og han var fjorårets nest beste kjøp. Sinnsyk spiller som takla PL fra dag en. Får mye gule kort, men gjør som oftest jobben for to-tre personer bakover på banen. Vilt!

Lenke til kommentar

Man sier som regel United om Manchester United. Evt. Man Utd. Dette gjelder ikke bare oss United-supportere. Med f.eks Newcastle United sier man jo Newcastle.

Det er vel sånn i Norge, men har sett en del kamper med engelske kommentatorere og der er det snakk om United og vært ment alt fra Sheffield United (som er det originale United) til Manchester United. Samme gjelder for fotballprogrammer.

 

Personlig syns jeg det er ett litt teit kallenavn.

Enig. Da det er en drøss med lag som har united blir det å bruke det som kallenavn ganske dumt. Greit nok å bruke det for en kommentator i en kamp, men ikke som kallenavn på en klubb.

Lenke til kommentar

Man sier som regel United om Manchester United. Evt. Man Utd. Dette gjelder ikke bare oss United-supportere. Med f.eks Newcastle United sier man jo Newcastle.

 

 

Øh. Newsflash:

 

Alle klubbene som heter Somethingville United omtaler seg selv som United. Dette gjelder Manchester United, Newcastle United, Sheffield United, Leeds United, Peterborough United, West Ham United (ok, kanskje ikke Hammers), Carlisle United, Colchester United, Scunthorpe United, Hartlepool United, Hereford United, Oxford United, Rotherham United, Southend United og Torquay United. For å nevne de klubbene i engelsk profesjonelt ligasystem (PL til League 2) som heter Etellerannet United. Og så har vi Drogheda United i Irland, som jeg kommer på i farten.

 

OK - Manchester United har kanskje flest fans, og de aller fleste heier ikke på et av de andre lagene - men i Newcastle United-tråden er det heller Newcastle man sikter til når man nevner "United".

 

Eksempelvis dette, som jeg copypaster direkte fra NUFC offisielle side:

 

Tickets for United's match versus Fulham on August 28 are now on sale to Season Ticket Holders and Club Members
Endret av Leo_Khenir
Lenke til kommentar

Hvorfor i helsikke er ikke Alan Smith med i startelleveren, og heller ikke på benken hos dere?

Fordi han er forferdelig dårlig. Han har tapt seg noe sinnsykt. Han kan gå gratis, men ingen vil ha ham fordi lønn ikke matcher ferdigheter, ettersom jeg har forstått.

Jævli mongo, kunne kommet inn på flere lag i england etter min mening. Men han har tapt seg noe jævlig etter skaden, jævli synd.

 

Smudge <3

Lenke til kommentar

Kommet seg inn på flere lag? Seriøst? Har du i det heletatt fulgt med på han det siste året? Tror faktisk han skal få slite noe sykt i CCC. Sist han spilte for Newcastle var i en treningskamp hvor han i løpet av to minutter hadde to taklinger som burde kvalifisert til gult kort. Og alt han har gjort det siste året når han har fått spitl er å komme alt for seint inn i taklinger.

 

For all del, jeg liker fyren Alan Smith, for han er faktisk en herlighet. Men spilleren Alan Smith har ingenting i PL og gjøre. De som mener noe annet har rett og slett ikke fulgt med på han det siste året.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Man sier som regel United om Manchester United. Evt. Man Utd. Dette gjelder ikke bare oss United-supportere. Med f.eks Newcastle United sier man jo Newcastle.

 

 

Øh. Newsflash:

 

Alle klubbene som heter Somethingville United omtaler seg selv som United. Dette gjelder Manchester United, Newcastle United, Sheffield United, Leeds United, Peterborough United, West Ham United (ok, kanskje ikke Hammers), Carlisle United, Colchester United, Scunthorpe United, Hartlepool United, Hereford United, Oxford United, Rotherham United, Southend United og Torquay United. For å nevne de klubbene i engelsk profesjonelt ligasystem (PL til League 2) som heter Etellerannet United. Og så har vi Drogheda United i Irland, som jeg kommer på i farten.

 

OK - Manchester United har kanskje flest fans, og de aller fleste heier ikke på et av de andre lagene - men i Newcastle United-tråden er det heller Newcastle man sikter til når man nevner "United".

 

Eksempelvis dette, som jeg copypaster direkte fra NUFC offisielle side:

 

Tickets for United's match versus Fulham on August 28 are now on sale to Season Ticket Holders and Club Members

Jeg kjenner et par Newcastle-supportere, de omtaler laget sitt som Newcastle. Jeg kjenner et par Leeds-supportere, de omtaler laget sitt som Leeds. At du har en annen erfaring enn meg får så være, men her i Norge, og spesielt her på forumet, skjønner de aller fleste at med mindre noe annet er presisert er det snakk om Manchester United når man sier United. Dette ser man også i de norske fotballstudioene. At det er annerledes på hjemmesidene til de respektive United-klubbene er ganske naturlig. Har du forresten kunnskap om at alle de klubbene omtaler klubben sin som "United" eller ramsa du bare opp alle klubbene med United i navnet? Bare nysgjerrig.

Endret av Shlaps
Lenke til kommentar

;)

 

Litt ironi var det - og litt lei over at Manchester United-supporterne er så kjepphøye (personlig er jeg Liverpool-supporter). Mest var det egentlig ment som spøk. Men dette med ironi og slikt i skriftlige medier, da.

Den derre ironien på nettet kan lure den smarteste, dessverre. ^^

 

Det som dog VAR litt av poenget, var å få frem at det er haugevis med klubber som heter United, så akkurat det er ikke Red Devils enestående. Gidder ikke telle opp nøyaktig hvor mange det var, men nok er det jo. Og ja, jeg skjønner jo at de aller, aller fleste referer til Man Utd når de sier bare "United", men akkurat i andre United-lags tråder er det slett ikke selvsagt. Sånn, strek settes?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...