Gå til innhold

Kjæledyret ditt! Modem Warning.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå skal dere høre.

 

10. april slapp vi ut katten vår, Jesper. Han kom ikke inn, verken samme dag eller dagene etter. Dette syntes vi var veldig rart, ettersom Jesper er kastrert og er av typen som går ut og tisser, for så å komme inn igjen. Det gikk enda flere dager, og folk prøvde å berolige oss med at det var "kattetid" og katter tok seg slike turer som dette.

 

Når det var to dager fra at Jesper hadde vært borte i en måned, kom min kusine med et lite nurk springende. Katten hadde da oppholdt seg i en garasje i 28 dager, kun ernært på regnvann som den fant i et boblekar. Garasjen er ikke i bruk, og det ironiske i det hele er at det bor en tunghørt dame i etasjen over, som ikke har hørt han.

 

Når vi fikk han igjen, var han så tynn og spe som en katt kun kan være når den er på grensen til å dø. Han var ustødig, utrolig kosete og hadde ikke stemme igjen. I all lykke tenkte vi at nå var det bare til å feite den opp igjen, men etter å ha fått beina på jorden igjen, tok vi den til veterinær. Diagnosen var infeksjon i kroppen, men lever og nyrer var ok. Han fikk intravanøs til kvelden og går ennå på antibiotika.

 

Så nå skjønner jeg virkelig hvordan folk som har mistet/får igjen dyrene sine har det. Kun flaks reddet vår katt, et par dager til og vi hadde mistet pusen vår.

 

Bildene viser en lett pjuskete Jesper med en gang han kom inn, og etter besøket til veterinær.

 

Edit: Leif.

Edit2: Måtte ta med et bilde som viser at Jesper har kommet inn i vanlige rytmer. :)

Endret av Billy Bob
Lenke til kommentar
Gamle katten som vi hadde i familien ble 21 år!! Søøøøt pus til siste dag!!

6110984[/snapback]

 

Katten til mine besteforeldre ble 25-26år. Tor det var europas eldste katt som var i live. Den stakk ut i skogen for å dø for noen år siden. Men så gammel, det er respekt.

Lenke til kommentar
Mener at det stod i en avis en gang :hmm: Stakkar pus :(

 

 

 

Her tok jeg bilde av katten min, på bildet ser hun skikkelig gammel ut, men hun er ca. 5 år :!:

6117379[/snapback]

 

På det bildet der ser det ut som om katta sier "Whats'ya looking at?"

 

 

----

 

Alle sammen har så fine og kule dyr ^^

Hadde det vært opp til meg, hadde huset vårt vært fullt av dyr.

 

Har dog en tøff undulat ^^

 

Skulle vel få et marsvin, men det har tydeligvis ikke skjedd ennå.

Lenke til kommentar

undulater er jo kule da. Ønsket å få meg undulat eller hetterotte, men gikk ikke så bra siden jeg allerede har katt. derfor fikk jeg ikke lov... Vi hadde nemlig en morsom oplevelse den gangen jeg hadde både fisker i akvarium og en katt. katten fisket opp fiskene fra akvariet med labben sin, en etter en når de svømte til overflaten. det var sinnsykt komisk. synd jeg ikke har noe bilde av det.. :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...