Gå til innhold

Kjæledyret ditt! Modem Warning.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-77217

Vel... That's it. :cry: Kanin var borte, og mest sannsynelig spist eller påkjørt. :cry: Tenker jo litt på å få en hund eller noe slik nå... Litt vannskeligere å miste.

 

R.I.P. Kjære Nelson Hybel Kanin!

Lenke til kommentar

Hadde besøk av tolleren til fatter idag og skulle liksom ut å ta bilde av han siden han kom utrolig godt overens med katta mi, for en gangs skyld. Gjett hvem som , to sekunder etter, jaget katta over veien og gjennom naboens hage? Jeg som ikke får ha hund på besøk engang! Dumme bikkje. Katta var sinna på meg i TRE timer etter at bikkja hadde dratt hjem. Satt ute og surmula og nekta å gå inn. Måtte gi han boksemat med tørrfisk i før prinsen følte seg bra nok satt pris på til å gidde å komme inn igjen.

 

GLEDER meg til å se hvordan den katta der takler å få en søster om en uke :roll:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Får bumpe tråden litt ;)

 

Nå har jeg vært å henta Scsi (uttales scøssy). Har fått tatt mange bilder, men få er bra, fordi hun nekter å stå stille! :p Dumme kattunge. Floppy er totalt uinteressert noe som er liksågodt egentlig.

 

Hun er helt nydelig og jeg er helt oppslukt. Det vil komme fler bilder ettervært for hun er ikke akkurat lett å ta bilde av :rolleyes:

 

Først et bilde av henne når hun var ca 3-4 uker gammel.

baby.jpg

 

Hun er fortsatt litt grå i pelsen. :)

P1010023.jpg

 

Scsi har ikke pene øyne nei.

P1010010.jpg

 

Nam-nam. Fikk kylling av mamma.

scsi.jpg

Lenke til kommentar
Likte navnene på kattene dine, mushi! :p

 

Bikkja mi drikker også av dassen. Når noen drar ned, hopper hun opp og drikker av vannet som renner nedi. :wee:

6341888[/snapback]

Takkers!

 

Alle dyra jeg har har hatt har fått tøffe navn. Chinchillaene het mushi-mushi (halla på japansk) og pikachu, degusene het itchy og rosa. Sitter å pønsker på hva jeg skal kalle bikkja mi når jeg får den. Må jo fortsette trenden med data-navn :cool:

 

 

Jeg har en liten trist nyhet ang. Scsi. Hun har en missforma hale. Noe jeg ikke fikk besjed om fra de jeg fikk henne av. det tok meg to timer før jeg la merketil det, og da regner jeg med at de også har sett det. Halen er "skjeiv" hun kan bare bøye den mot høyre og ikke rett fram. Mot ventre kan jeg bare glemme. hun har haleknekk i tillegg og elendig balanse. :( Men beholde henne skal jeg!

 

P1010005.jpg

 

Dette er så rett halen klarer å bli.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...