Gå til innhold

Kjæledyret ditt! Modem Warning.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kattungen min ble avlivet idag kl 19.30.

 

Hun hadde kraftige kramper og var i sjokk. Alle muskelene var spent. Helt grusomt å se på. Det kunne komme av hva som helst nesten. Hun fikk masse sprøyter, men da hun våknet opp fra bedøvning var det like ille, og jeg valgte avlivning. Det var nok det beste. Hun ble bare 13 uker gammel. :(

 

R.I.P. Scsi

Lenke til kommentar
Min er litt mer effektiv sauegjeter. Løpe rundt å jage dei flokk?

 

nei. Henter en og en han :p

 

kule bilder :)

6443392[/snapback]

 

 

Hehe. Nå må vi huske at dette var første gang hun prøvde dette! Mange bordere er så gira at de biter tak i bakbeina på sauen (eller vil spise dem), og bare jager. Andre er overhodet ikke interesserte i sau. Min forstod umiddelbart at hun skulle holde en GOD avstand og løpe rundt og rundt for å holde dem samlet. Flink jente! :love:

 

Det var utrolig moro å se henne jobbe etter instinkter, men det har dessverre blitt med den ene gangen. Jeg trener og konkurrerer en del i lydighet, og får lite tid til annet med hunden. Dessverre!! For moro var det!!

 

Her er et bilde av min venninnes hund, som har fått gjeterhundeprøven nå. Syns det viser godt hvordan er border SKAL jobbe... ;)

 

post-18764-1152188291_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Kondolerer, mushi! Trist å høre.  :(

 

 

Angående sauer, så vil bikkja mi bare leke med dem! Hun blir litt skuffa når de løper fra henne, da...  :p

6463214[/snapback]

Ny kattunge kom igår ;)

 

Hadde endelig funnet katten skal skulle ha og satt meg i bilen og kjørte til Alnabru. Når jeg kom frem var jeg mer solgt enn jeg trodde. Katten var helt vidunderlig! Kompisen min som kjørte meg skal flytte ut i slutten av mnd og får lov til å ha innekatt. Så jeg endte opp med to stk. Katten hans skal bo her til august før den flytter til sentrum og får seg en ny kompis. Min er nesten lik som floppy, og kompisen mins er svart. De er helt nydelige. De var 10 uker igår og fant seg tilrette i løpet av 15 min. Det hjelper å være to!

 

Blanko (hann) er hvit og grå, den sorte er hunnkatt foreløbig uten navn.

 

Bilder fra "oppretter":

 

Blanko

06.jpg

 

Kullbroren jeg ikke kunne ta med meg :( Huseier er dum.

06-1.jpg

 

Hu-katten kompisen min tok med seg.

0_-895425710.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...