Gå til innhold

Ny video av Afrika ute!


Knebel

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Øhh hørte du ikke etter? Du skal ikke bare se på dyrene.

 

Ett oppdrag kan f.eks. være:

 

Fotografer den utdøende fuglearten, Nymfeparakitt.

De holder som regel til ved innsjøer, og hekker i busker for å beskytte avkommet mot rovdyr på bakken.

AKA bare se på dyrene!

 

 

Andre oppdrag kan være enklere, slik som:

 

Fotografer en løve i det den tar ned et bytte.

AKA bare se på dyrene!

 

 

Bryter du det ned slik blir jo alle skyte spill, bare å skyte andre mennesker/aliens. Alle kjøre spill blir, bare å kjøre bil osv osv.

 

De oppdragene jeg viste til er ikke bare å se på dyrene, og skjønner du ikke det så må du være ganske borte.

 

Ta f.eks. oppdrager med å ta bilde av en løve som tar ned ett bytte.

 

Første delen av oppdraget er å finne løver, andre delen av oppdraget er å være i ett terreng som er slik at man kan snike seg nært nok til at løvene ikke blir distraherte eller går til angrep på deg selv.

 

Man må også kunne forflytte seg uten å bli oppdaget under jakten, slik at man kanskje er i nogenlunde god posisjon når løven, løvene tar ned bytte.

 

Alt dette er selvfølgelig spekulasjon, og jeg tviler på at utviklerene har laget dette som ett spill for alle. Da hadde de heller gitt spilleren ett våpen, gjort om alle dyrene til monstre for så å gjøre oppdragene til, drep monster a,b,c,d,e,f,g,h....

Lenke til kommentar
AKA bare se på dyrene!

 

So?

Sikkert kos det fordi som vil det, men poenget var at urgelol hevdet det var mer enn å bare se på dyrene

Jeg vil tro dette spillet, som Uregelol også kanskje hevder, at dette er noe ala Pokèmon Snap for de som har spilt det. Ta bilder i koselige omgivelser, men, i Afrika vil jeg kanskje tro at du har en campsite og en jeep du kan farte rundt i. Kanskje du skal ta bilder for magasiner, eller kanskje du bare skal kose deg rundt og kikke, spillet ser tross alt veldig pent ut!

 

Ikke vet jeg, men jeg vil ikke tro at spillet blir et hardcore RPG, ei heller et FPS der du skal plaffe ned aper og elefanter. Vil tro det blir et mer "kosespill", om du kan kalle det det :)

Endret av Selvin
Lenke til kommentar

Dette spillet skal jeg uansett ha, jeg liker veldig godt å ta bilder fra før av så vis dette her går ut på å ta bilder kommer jeg uten tvil til å like det. Det er nok et spill for oss spillere som liker å slappe litt av etter en hektisk runde med COD4, vil tro dette spillet er veldig likte Nintendo sitt Endeless Ocean :) Hvor det også går ut på og ta bilder av fisker og slik vis jeg husker rett.

Lenke til kommentar

Som ved de fleste andre spill, passer for noen, for andre treffer det overhodet ikke.

 

Vedr. spillet virker dette sweet eyecandy som faen. Jeg tror jeg kan se for meg selv spille dette om det blir innholdsrikt mtp på en eller annen form for oppdrag osv :)

Endret av g0lden
Lenke til kommentar

Syns det er konsepter som dette som skiller xbox og playstation, ihvertfall veldig i forrige generasjon. Og det virker utrolig spennede, jeg er ihvertfall et menneske som blir lett fascinert av natur og alt ved den.

 

Video snutten så nydelig ut og gleder meg utrolig til det her blir å få tak i=)

Lenke til kommentar
og da får du et snikemoment ala Metal Gear Solid 4.

 

Det håper jeg virkelig ikke for snikingen i MGS4 er noe av det dårligste jeg har spilt. Ikke kan du hoppe oppå tak, kun klatre i ting som er scriptet noe som er veldig opplagt, fiender kan trampe på deg uten å se deg. Nei dæven steiki. Heller mer som Splinter Cell da isåfall.

Lenke til kommentar

Om grafikken, lyden og animasjonene ender opp like bra i spillet som det framkommer i trailerne, så er det hevet over enhver tvil at jeg skaffer meg dette om de utgir en engelsk språklig versjon.

Men som andre sier er det fint mulig at dette spillet likevell ender opp med å bli en kjedelig affære. Et engasjerende gameplay blir viktig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...