Gå til innhold

Iphone 3G er åpen for programmer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gruppen har brutt sperren som gjør at du ikke kan installere programmer Apple ikke vil at du skal installere.

 

Hva mener dere med dette?

Et "ikke" for mye der ja ;)

 

Det er nå påpekt at programvaren ikke er sluppet.

 

Angående linking er det Gizmodo vi har brukt som hovedkilde, og derfor linker vi dit. Legger også til en link til Iphone Dev Team :)

 

Takk for tilbakemeldinger!

Endret av CesiuM_e
Lenke til kommentar
Iphone 3G er åpen for programmer

Misvisende tittel. Telefonene blir ikke automatisk åpne fra nå av. Gruppen hackere gjør det mulig å bryte seg inn i sin egen dyrekjøpte gjenstand, dersom man bryter garantien. (Jeg tviler på at det bryter reklamasjonsretten). Det burde vært helt unødvendig å gjøre innbrudd på egen eiendom.

Lenke til kommentar
Dette påvirker vel garanti og reklamasjonsrett? Da må jeg vurdere det litt, før jeg gjør det. Har jeg kjøpt en iPhone til over 4k så skal jeg ha garantien min.

 

Påvirker stort sett bare garantien. Om batteriet dør på din iPhone og du har låst den opp, må det bevises at batteridøden kan tilknyttes din opplåsing hvis reklamasjon skal kunne avslås.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Takker for svaret SLI.

 

et annet spm.

Jeg har sagt opp netcom abboet og bruker nå jobb sim kortet mitt (telenor)

ved å bruke winpwn tool vil det det at jeg bruker skaper noen problem?

slik jeg tror jeg skjønner det så er det baseband firmwaren som bestemmer om hva simkort som skal tas og den rører ikke winpwner på nåværende tidspunkt?

 

lite lysten på å pwne telefonen kun for å oppdage at den igjen er låst til Netcom

 

stemmer dette eller?

Endret av _zk8_
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...