Gå til innhold

True Blood - Alle sesonger (USA-sendetid)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, bedre sesong enn sesong 3. Det var mye rot i sesong 3, og hovedpunktet var egentlig det største høydepunktet sammen med Russell.

 

Men synes at Lafyette har blitt dårligere denne sesongen. Mens de kvinnelige vampyrene også har blitt bedre, liker både Pam, Jessica og Nan bedre denne sesongen. Liker også at Nan er mer i fokus. Sookie har jeg taklet mer denne sesongen enn tidligere. Eric liker jeg godt denne sesongen, men håper han etter forbannelsen til Antonia er ferdig at han blir en miks av den gode gamle onde Eric og denne nye snille Eric vi har sett denne sesongen.

Lenke til kommentar

Haha, likte hvordan dagens episode sin tittel var tatt fra en av favorittgruppene mine, Talking Heads. Å deres "Burning Down The House", som ble spilt en cover av i sluttscenen/credit.

 

Likte måten Tommy døde på. Litt ræva karakter i første sesongen, men begynte å like han i de siste episodene. Men påtide at han ble drept av og. Ser fram til Sam sin "finale" denne sesongen mest sansynelig blir at han får tatt knekken på Marcus.

 

Slutten var litt badass med Pam, Bill, Jessica og Eric.

 

http://www.youtube.com/watch?v=WC8fLkuKwbg

Lenke til kommentar

Rå episode, og digg å ha den normale Eric tilbake.

Men en ting jeg synes er teit er hvor stor "respekt" Jessica får av Bill osv. Hun burde jo i utganspunktet være veldig svak, siden hun er såpass fersk vampyr. Og at Bill ikke finner en sterkere vampyr å ta med for å drepe heksegjengen, synes jeg virker litt teit.

Lenke til kommentar

For den kommende tiden ja, men han sier ikke at han aldri vil komme på serien. True Blood kommer nok til å vare en del sesonger til, å Stellan kan for all del komme inn på et senere tidspunkt. Han får nok muligens et tilbud senere, eller kan få en rolle hvis han ønsker det (HBO elsker han, hvertfall etter han gjestespilte på Entourage likte sjefa han, og ønsket han velkommen tilbake på kanalen i framtiden).

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...