Gå til innhold

True Blood - Alle sesonger (USA-sendetid)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håper ikke de skal bruke hele sesongen på at Eric skal få tilbake hukommelsen. Om jeg skal tippe så utvikler sikkert forholdet mellom Sookie og Eric seg igjennom sesongen siden hun nå får oppleve den "ekte" Eric.

 

Når man fikk se hvor lett den gamle dronninga ble drept så lurer jeg litt på hvorfor ikke flere vanlige mennesker dreper vampyrer når det er så mye hat. Virker jo egentlig ganske enkelt.

Lenke til kommentar

Trenger ikke å ha en privat liten cia, holder i massevis med en armbrøst. Mulig folket ikke vet at de ikke tåler tre? Men likevel rart at det ryktet ikke har spredt seg for noen vet det jo.

 

Vel er jo ikke bare bare da, de er jo ekstremt raske og sånn. Tror egentlig ikke det er mulig med mindre de ikke forventer det sånn som med da Jason drepte Franklin.

 

Enig der. De råeste vampyrene i Buffy og Angel, som er mye mindre "supernatural" enn vampyrene i True Blood snappet til og med opp piler som ble skutt mot de av armbrøster.

 

Skyter du på en som ikke er klar over at du skyter derimot...........

Lenke til kommentar

Litt komisk hvordan de drepte av Claudine så tidlig. Trodde hun skulle bli litt viktigere enn bare det. Litt kult å se Alcide igjen.

 

Eric fikk også en kraftig dose med fe-blod nå som han drakk ihjel Claudine. Kan han gå i solen nå? Likte den 'nye' Eric. Litt uskyldigere enn vanlig, Aleksander gjorde en grei jobb i episoden synes jeg.

 

Å Pam og Tara-action. Lo litt der, Pam var litt herlig i episoden med den kommentaren sin på slutten der.

 

Haha, Snooki.

 

 

Men er vel mer nå at Claude blir den som forsetter staffet-pinnen i dette fe-plottet i tv-serien ettersom han skal bli introdusert denne sesongen(i form av Neil Hopkins skal spille han). Likte egentlig ikke kontra bøkene hvordan ting skjer nå altså.

 

Drepte at Claudine uten å utvikle karaktern, og samtidig gjør henne ond og stygg. Å Eric dreper en fe? Så mye forandringer. Håper ikke at dette betyr null vennskap mellom NIall og Eric hvis førstnenvte blir introdusert på serien.

 

Greit at Ball prøver å ta sine egne vendinger på ting fra bøkene, men jeg synes han gjør veldig dårlige venindger. Alikevel så hater jeg det ikke så veldig, men det er ikke noe jeg liker så altfor høyt.

 

Det å se Bill ha sex med sin egen familie/etterfølgere blir også rart, når det kommer til søstern til Andy.

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=CK3uAgSVU7I

Endret av Maury
Lenke til kommentar

I’ll just kill all the sea monsters. Gatorssssssss. KROKODILERRRRRR. SHOW YOURSELVES! Skarsgård burde nesten gjøre amerikansk komedie, istedenfor bare thriller og drama som han har gjort på film de siste åra.

 

Haha gøy for Bill å finne ut at han lå med en fra sin egen familie. Og fint at Jason endelig drepte han jævela Calvin, kunne godt drept Crystal og.

 

Liker ikke det at Pam blir slått ut litt av heksene. Pam er kanskje en av series beste kvinnelige karakterer, og hadde ikke likt True Blood så mye uten henne.

 

Det med Jessica og Jason kan også føkke ting litt opp. Jason får vel drømmer om Jessica nå, slik som Sam fikk av Bill og Sookie av Eric.

 

tumblr_loirx0KGGO1qa2szuo1_250.gif

tumblr_loirx0KGGO1qa2szuo4_250.gif

Endret av Maury
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...