Gå til innhold

True Blood - Alle sesonger (USA-sendetid)


Anbefalte innlegg

Så Eric måtte bli kjip og uinteressant for at Sookie skulle spre sørstats-beina sine. Jenter altså.

 

At kvinner faller for drittsekker er en klisje.

 

En ren Supermann-zombie kan bli like interessant som en superdrittsekk-zombie. Ikke at jeg tror det vedvarer, men hele anti-helt greia er temmelig utvannet siste par tiår. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg liker denne sesongen bedre enn mange av de forrige hittil, at de introduserte hekser var jo fantastisk.

 

Ellers håper jeg virkelig at Eric kommer til hektene igjen, jeg synes han var mer spennende som en "drittsekk-vampyr" enn det han er som "uskyldig-vampyr". Jeg syntes ellers at den greia med skinwalkers kanskje tok litt av, men morsomt og spennende å se hva som skjer videre med det.

Lenke til kommentar

At kvinner faller for drittsekker er en klisje.

 

Storbyens natteravner vil bekjenne seg til en annen sannhet.

 

Poenget mitt er at seriens beste karakter, Eric, har blitt vridd 180° og han ser ikke spesielt bra ut fra denne vinkelen. Jeg håper det er en svært midlertidig prosess.

Endret av KjemikerJon
Lenke til kommentar

Vi får feire at serien endelig er fornyet til en ny sesong neste år med sneak peeks til neste episode.

 

http://www.youtube.com/watch?v=DTmEmaaux1w

 

http://www.youtube.com/watch?v=qPTAQFJ0K1k

 

Er en til der ute, men venter på youtube-link.

 

neeeeeeeeeeeeeei......

 

 

 

var så dum at jeg så den første filmen liket der, only one singel vampire killed... Røpet at Jesica ikke døde og røpet alt for mye for min smak:/ at jeg aldri lærer...

 

 

 

Lenke til kommentar

 

var så dum at jeg så den første filmen liket der, only one singel vampire killed... Røpet at Jesica ikke døde og røpet alt for mye for min smak:/ at jeg aldri lærer...

 

 

 

Det kan jo bare være noe de sier for at heksa skal tro det ikke funket. Men håper egentlig ikke Jessica dauer.

 

Lenke til kommentar

 

var så dum at jeg så den første filmen liket der, only one singel vampire killed... Røpet at Jesica ikke døde og røpet alt for mye for min smak:/ at jeg aldri lærer...

 

 

 

Det kan jo bare være noe de sier for at heksa skal tro det ikke funket. Men håper egentlig ikke Jessica dauer.

 

 

 

 

Enig, håper at hun ikke dauer, men vil no helst ikke vite om ho dør eller ikke:(

 

 

Lenke til kommentar

Har du ikke sett episoden, ikke les i tråden. Spoilere er hvis episoden ikke er vist, er den vist er det ikke spoiler, verre er det ikke.

 

Ble lei av supersnille Eric i denne episoden, men med slutten så åpner det for en annen Eric resten av sesongen. Kan vel bli en slave for heksa der han dreper det som drepes kan.

 

Synes også det blir litt vel mange historier nå. Tommy, Sam og dama, - nå også involvert med ulvesjefen, hovedgreia med vampyrer vs hekser, den gærne ungen med spirit, jessica og hoyt & jason. Synes det fleste hisytorine er litt for langt unna hverandre, men det kan jo forandre seg mot slutten.

Lenke til kommentar

Pass på spoilere nå, jeg har ikke fått sett dagens episode enda..

Når en episode er sendt (i Norge eller USA, kommer an på tråden) er det fritt frem for diskusjoner rundt denne. Dette inkluderer også spoilere.

 

En veldig enkel og grei regel er: Har du ikke sett nyeste episode, så hold deg langt unna tråden.

Lenke til kommentar

Grunnen til at det er en del storlines er en litt på grunn av hovedmaterialet til True Blood er sånn. Å jeg liker det nok til å ikke la meg irritere noe av det. Det er også typisk bok til serie, det er som regel så mye mer detaljer du kan putte i en bok kontra tv-serie som har 12 timer i året.

 

Ser det litt på Game of Thrones også. Mye karakterer, og plot fra boka som mangler, simpelt fordi det blir tatt med for det meste det viktigste.

 

Føler det ikke blir rot på True Blood, men litt mye innimellom spesielt tidlig i sesongene. Men som regel en del av det tråder seg sammen med en annen tråd.

 

Likte denne episoden uansett. Virker som ting kan gå samme sted som bøkene mer, men i en helt annen rettning. Typisk at Pam ikke fikk drept Tara, nesten så Tara begynner å få mer flaks enn Sookie på serien.

Lenke til kommentar

Digga dagens episode.

 

Nan er så glimerende, en total bitch. "There have been times, I'll admit, when it's occurred to me maybe I should put my career on hold have considered being a maker, but these last several hours here with you have erased those doubts forever".

 

Var ikke fan av Marine i starten, men dette med Antonia får meg til å like karakteren. Batshit crazy, men det blir grei tv ut av det.

 

Promo til neste episode.

http://www.youtube.com/watch?v=22jUki1bDyQ

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...