Gå til innhold

True Blood - Alle sesonger (USA-sendetid)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fantastisk sesong så langt :) Eneste minuset er den sutringa til Tara, starter å bli mektig lei.

 

 

 

At de snakker om en norsk plass i denne episoden er jo greit også :p

"I have no interest inheriting your farm on ørland, that place is a windy shit hole." Stemmer forsåvidt ganske bra, hvis du har vært her.

 

 

Vil nok satsa en tier på at de refererer til den svenske øya Øland, da de trossalt spiller svenske vampyrer.

Lenke til kommentar

Fantastisk sesong så langt :) Eneste minuset er den sutringa til Tara, starter å bli mektig lei.

 

 

Tja, til tross for at hun bare er blitt besatt, banket opp av alkoholisert mor, voldtatt, kidnappet, bedratt og løyet til av venner, fått sin store kjærlighet drept og må være vitne til søsknene Stackhouse, hvor den ene da drepte hennes store kjærlighet, mens den andre knuller rundt på en vampyr som ikke gadd å hjelpe henne når hun ble kidnappet, så må jeg si at hun allikevel sutrer mindre enn den gjennomsnittlige nordmannen.

Lenke til kommentar

Hva med Eric? Han romstrer rundt og syter over noe som skjedde for over 1000 år siden. Snakk om å ikke komme over saker og ting.

 

 

Kvinnene trenger beskyttelse her inne, med en skokk gutter/menn. Det er en trend i de fleste diskusjonstråder rundt serier at kvinner i serien begynner å irritere. Det er stort sett fordi vi er menn.

 

Til informasjon så liker jeg Eric best og Tara minst i True Blood. Men jeg er ganske ærlig om hvorfor, Tara syter minst av alle kontra hva karakterene har opplevd. Men hun er kvinne og da vil det mannlige publikumet irritere seg mer over hennes sutring fremfor mannfolkas.

 

Det er i hvert fall tesen min, som sikkert irriterer flere av de samme guttaboys :)

Lenke til kommentar

Seriøst å uuutrolig teit å bringe frem "kjønns diskriminering" her. Du høres ut som Tara selv, som i serien bruker det at hun er kvinne og svart i hver eneste mulighet hun har "Is that because i'm a woman or because i'm black?" som hun alltid sier vis hun ikke får det som hun vil. Jeg hater Tara fordi hun er irriterende ikke fordi hun er kvinne, egentlig så hater jeg jo ikke skuespilleren eller jente som spiller ho, men heller måten hun spiller på og måten hun blir skrevet på. Jeg vet utrolig godt at selv den dag i dag er det mye kjønns diskriminering, mye mer enn det man tror. Men man trenger faen meg ikke å dra opp det temaet hver eneste mulighet man får. Det er akkurat som folk som klager over at det "kun er 15% Asiatere i denne filmen".

 

"Til informasjon" så liker jeg Sophia Ann og Jessica mest men jeg hater fortsatt Tara og det har ingenting med at hun er jente. Jeg skjønner heller ikke hvorfor du skal drive å forsvare Tara når du sier at du liker ho minst. Skal vi like ho minst pga samme grunner som deg? Hun har kanskje opplevd mye dritt ja, og så klart skal ho få lov til å syte over det. MEN det er fortsatt ikke så jævlig intressant å se på ei kjerring sitte å grine å klage over alle 24/7, SELV om hun sikker har all rett og grunn til det.

 

Eric syter kanskje litt han også men han er mye mer intressant karakter en Tara siden han har levd så lenge og man prøver å forstå hvordan han tenker mer og se ting fra sitt perspektiv som en 1000+år gammel vampyr. Han tar faktisk hevn også.

Endret av Carlgutt
Lenke til kommentar

Hvordan er det fysisk mulig å ikke like Jessica? Hun er nydelig, interessant og flink. Hun er også nylig blitt vampyr, noe som gjør at man kan lettere forestille seg hvordan det er å være henne i den situasjonen. En hittil god historie har hun også, med kanskje den søteste romansen jeg har sett i en tv-serie på flere år.

Lenke til kommentar

Whops skrev feil det skulle vært Mest ikke Minst, som jeg har sakt mange ganger før digger jeg disse to rødtoppene Sophia Ann er den mest troverdige vampyrene av alle mener jeg, med de små "wrahen" sine, du får virkelig inntrykk av hun er en vaske ekte vampyr. Jessica er den søteste vampyren ever og som jeg srekv tidligere er det mest romantiske øyeblikket i serien når hun og Hoyt elsker til "Bleeding in love" :)

Lenke til kommentar

Nja, Sophie Ann har jeg ikke særlig mye til overs for. Karakteren i seg selv liker jeg forsåvidt, men skuespilleren synes jeg det er noe feil med. Ikke utseendemessing altså, da hun er smellekker. Problemet jeg har med hun er at hun ikke ser ut til å "være" karakteren sin. Hun ser ut som om hun sier replikker og gjør grimaser.

Lenke til kommentar

Tara er kjedelig, sytete og lite troverdig. Men hun er ikke den eneste som lider av dårlige forfattere og skuespillere som overspiller. Sookie er faktisk verre, fordi hennes reaksjoner og oppførsel er så utrolig lite realistisk og troverdig, og hun skal liksom være hovedpersonen.

Lenke til kommentar

Fantastisk sesong så langt :) Eneste minuset er den sutringa til Tara, starter å bli mektig lei.

 

 

Tja, til tross for at hun bare er blitt besatt, banket opp av alkoholisert mor, voldtatt, kidnappet, bedratt og løyet til av venner, fått sin store kjærlighet drept og må være vitne til søsknene Stackhouse, hvor den ene da drepte hennes store kjærlighet, mens den andre knuller rundt på en vampyr som ikke gadd å hjelpe henne når hun ble kidnappet, så må jeg si at hun allikevel sutrer mindre enn den gjennomsnittlige nordmannen.

 

Når du sier det sånn så synes jeg nesten synd på henne. Men det er likevel noe med Tara som bare irriterer meg.

 

Mulig det er fordi hun er den som syter og klager mest, og selv om hun abselutt har mest å syte over så blir det "glemt" når det er så mye klaging fra den kanten.

Lenke til kommentar

Tara og mora er for like spørr du meg! Om det er genialt skuespiller-messig eller bare en tilfeldighet aner ikke jeg.

 

~That being said, det er jo ganske forståelig at damma har hylt, grått og bannet siden sesongstart :b

 

 

 

OT: Synd Abott(Abbot?) ble drept : <

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...