Gå til innhold

True Blood - Alle sesonger (USA-sendetid)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har sett gårsdagens episode?

 

Joda, så den før jobb idag tidlig.

 

 

Ja. Hvis Eric dør i neste episode blir jeg gal.

Tøff plan da! Å lenke seg sammen med russel i sola, sikker måte å drepe ham på, men still...

 

 

 

Er allerede bekreftet at han vil ha en av de ledende rollene neste sesong, så det skjer ikke. De skal hvis følge bok 4 endel, og den omhandler at Eric blir strippet for hukommelsen av noen hekser, og han blir boende hos Sookie som da tar vare på og hjelper han.

 

Endret av JimRamse
Lenke til kommentar

Sett nyeste episoden nå... Og selvfølgelig dør ikke Eric. Alan Ball er kanskje ikke den skarpeste kniven i skuffen, men han er ikke dum nok til å drepe en av de mest populære karakterene.

 

Men en karakter som burde drepes, er Sookie. Herrefred for et brødhode! Får helt åndenød av å se Anna Paquin totalt ødelegge en allerede crappy karakter. Vet det er lite populært å dra fram bøkene hele tiden, men hadde de bare klart å gjøre TV-Sookie mer lik bok-Sookie, så hadde det vært så uendelig mye bedre.

Lenke til kommentar

Men en karakter som burde drepes, er Sookie. Herrefred for et brødhode! Får helt åndenød av å se Anna Paquin totalt ødelegge en allerede crappy karakter. Vet det er lite populært å dra fram bøkene hele tiden, men hadde de bare klart å gjøre TV-Sookie mer lik bok-Sookie, så hadde det vært så uendelig mye bedre.

 

Enig. I bøkene er hun smart og snartenkt under stressede situasjoner. I tv-serien virker det som om hun er den ukjente søstera til Forrest Gump.....

Endret av JimRamse
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Er allerede bekreftet at han vil ha en av de ledende rollene neste sesong, så det skjer ikke. De skal hvis følge bok 4 endel, og den omhandler at Eric blir strippet for hukommelsen av noen hekser, og han blir boende hos Sookie som da tar vare på og hjelper han.

 

 

 

Kilde?

 

 

Har ikke lest bøkene. Jeg sitter her og er helt fortvilet på om Eric overlever eller ikke etter dagens episode. Håper inderlig så.

 

Lenke til kommentar

Nja litt opp og ned denne episoden kjente adrenalinet og spenning gikk i hundre i noen deler da. Er litt skuffet over hvordan denne Eric vs Russel fighten ser ut til å ende. Jeg er sikker på at ingen av de dør ennå, i vertfall ikke Eric. Men jeg hadde liksom sett for meg "The final epic battle" mellom de to hvor verdens sterkeste vampyrer sloss og river ned omgivelsene rundt seg. Hadde håpet de hadde spart litt budsjett til en sånn fight, noe det ikke ser ut til nå. jaja..

Lenke til kommentar

Friction: Jeg leser ofte på True Blood-forumet på imdb.com, og om det var noen som helst grunn til å tro at Eric dør, så hadde forumet der vært i totalt kaos. Med tanke på at en storyline fra bok 4 som omhandler Eric, er bekreftet for neste sesong, så er det null sjans for at han stryker med. Jeg er altfor kynisk til å falle for sånne cliff-hangere som dette, så det streifet meg ikke engang at han ikke skulle overleve.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...