Gå til innhold

Arrestert for GTA-forbrytelser (PS3/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er ikke uten grunn at det er 18 års aldersgrense på slike spill.

Det er foreldrene som må ta på seg ansvaret, når de har fått lov til å kjøpe slike spill, selgerne som har solgt dette spillet til mindreårige må også ta på seg en del av ansvaret. Utviklerne har ikke gjort noe ulovlig, eller galt.

 

Det er nok stor sannsynlighet at denne volden ville oppstått enten de hadde spilt dette spillet eller ikke, spillet akselererte gjerne prosessen frem.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741

Virker som de fleste er irritert på ungdommen. Jeg er mest irritert på foreldrene. I de aller fleste tilfellene er det foreldrenes feil hvordan ungene oppfører seg. Det er flere og flere foreldre som blir det, uten at de noen gang burde fått lov.

Lenke til kommentar

Kan tenke meg at advokaten ba om hendelsesforløp. "Hva gjorde dere tidligere den dagen?"

Tilfeldigvis så spilte de GTA IV, så advokaten er smart og gir skylda på hele verdens syndebukk for å fjerne litt oppmerksomhet fra det de syke guttene gjorde. Lås de inne og kast nøkkelen sier jeg.

Lenke til kommentar
Random gatevold skjedde først etter at GTA kom på markedet.

 

FWAAAAP FWAAAAAAAAAAP!

 

Stråmann, ingen har påstått noe slikt.

 

Ellers så er det jo fasinerende hvordan så mange betingelsesløst avskriver enhver sannsynlighet for at dataspill påvirker negativt, selv om det er forskning som peker i begge retninger.

 

AtW

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...